My secrets to nail art

30/4/14


Αποφάσισα λοιπόν να γράψω ένα ποστ με όλα τα εργαλεία που χρησιμοποιώ εγώ για να δημιουργήσω σχέδια στα νύχια και όπως μέσα από την στήλη Simply Nails σας δείχνω, είναι όλα πρακτικά που όλες μας έχουμε στο σπίτι.

Καθώς πάντα θαύμαζα τα υπέροχα σχέδια που έβλεπα και αναρωτιόμουν πως θα μπορούσα να φτιάξω και εγώ, όμως δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν επιτρέπουν να πάρω όλη την συλλογή με τα εργαλεία του nail art και έτσι αυτοσχεδιάζω. 

Αναφέρομαι πάντα σε απλά σχέδια που μπορούμε να τα φτιάξουμε μονές μας και στα δυο χέρια. 

● Το πιο εύκολο, κατά την γνώμη μου, σχέδιο είναι η τελίτσες/dots καθώς μπορούν να δημιουργήσουν πολλά όπως ένα απλό πουα μανικιούρ, λουλούδια κα.
Για αυτοσχέδιο dotting tool σας είχα μιλήσει και στο παρελθόν θα το βρείτε εδώ. 
Επιτυγχάνεται με βάση ενός πινέλου για μεγάλες , με έναν στυλό για κανονικές και οδοντογλυφίδα για μικρές. 


Βίντεο μου με τελίτσες/dots θα βρείτε purple and mint with cupcake and polka dotsblack and white dotsbrown with flowerfuschia dotsspring green with flowers κ.α.



● Οι γραμμές είναι ένα σχέδιο που δημιουργείτε με ένα λεπτό πινέλο, δεν χρειάζεται να έχετε σε κάθε χρώμα και το αντίστοιχο βερνίκι με λεπτό πινέλο, απλά πάρτε ένα παλιό και καθαρίστε το με ασετόν και μια χαρτοπετσέτα, στην συνέχεια σε ένα χαρτί βαλτέ λίγο από το χρώμα που επιθυμείτε έτσι μπορείτε να έχετε παρά πολλά χρώματα. Και οι οδοντογλυφίδες είναι για γραμμές λίγο πιο κυρτές βέβαια. 


Βίντεο μου με γραμμές θα βρείτε burgundy mix and matchdark purple and lilacbeige mix κ.α.  



Γενικά μια οδοντογλυφίδα μπορεί να θεωρηθεί πολύτιμο εργαλείο του nail art αφού με λίγο σταθερό χέρι μπορείς να δημιουργήσεις απίθανα σχέδια.



 ● Μπορούμε να δώσουμε εφέ του σβησμένου και να δημιουργήσουμε ένα ombre μανικιούρ με ένα σφουγγαράκι του μεικάπ. 


Βίντεο μου με σφουγγαράκι θα βρείτε spring manicure #1valentine's day manicure #2.  



● Επίσης χρήσιμο για σχέδια με απολυτή ακρίβεια στις γραμμές είναι το κοινό σελοτέιπ.


Βίντεο μου με σελοτέιπ θα βρείτε christmas tree.  




● Δεν περιλαμβάνεται στα εργαλεία, όμως εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικά και αυτά, καθώς ένα απλό μανικιούρ μπορείς να το μεταμορφώσεις σε ενα εκπληκτικό αποτέλεσμα.
Πρόκειται για glitter, στρασάκια, καρδούλες, αστεράκια κτλ.



Βίντεο μου που τα χρησιμοποιώ στο nail art  θα βρείτε christmas tree, carnival manicure #1, nameday manicure, gift κ.α.  



 Αυτά είναι όσα χρησιμοποιώ εγώ! 

Είμαι σίγουρη ότι και εσείς μπορείτε να το κάνετε!
 Aν έχετε και κάποια άλλη ιδέα μπορείτε να μου την γράψετε στα σχόλια. 



Μπορείτε να δείτε όλα τα ποστ με nail art tutorial εδώ και όλα τα βίντεο μέσα από το κανάλι μου στο youtube εδώ.

34 σχόλια:

  1. τελικα φαντασια και ορεξη χρειαζεται! για ολα τα αλλα υπαρχουν λυσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και υπομονή θα προσθέσω Ζαχαρούλα μου!

      Διαγραφή
  2. αν εχεις σταθερο χερι κ οδοντογλυφιδα κανεις σχεδια αν εισαι οπως εμενα που παει οπως να ναι δεν μπορεις ουτε με χαρακα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχή πάντα δυσκολεύεσαι όμως με τον καιρό μαθαίνεις!

      Διαγραφή
  3. πάρα πολύ ωραίο ποστ,και τα έχει όλα μαζεμένα για κάποια κοπέλα που αρχίζει τώρα να ασχολείται με το nail art!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα εκεί απευθύνεται περισσότερο η συγκεκριμένη ανάρτηση!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία και κατατοπιστική ανάρτηση Ελευθερία μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φέτος για κάποιο λόγο δεν έχω καθόλου διάθεση να κάνω μανικιούρ κτλ αλλά άνοιξη είναι κάποια στιγμή θα κάνω και εγώ τελίτσες χιχι thanks για τις συμβουλές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και να μας το δείξεις!
      Να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλό και χρήσιμο post!!! επίσης και με εκείνα τα αυτοκόλλητα με τις τρύπες που βάζουμε σε χαρτιά των ντοσιέ, δεν ξέρω πως τα λένε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νατάσα!
      Κατάλαβα ποια λες, είναι ωραία και πρακτική ιδέα και αυτήν!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο post! Κι εγώ πάνω κάτω τα ίδια χρησιμοποιώ! Η οδοντογλυφίδα δε είναι το αγαπημένο εργαλείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Σίγουρα είναι ιδανική λύση η οδοντογλυφίδα!

      Διαγραφή
  8. παρα πολύ ωραιο ποστ!!! και πολύ χρησιμο!!! φιλια πολλα και καλο Μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Καλό μήνα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο ποστ! Για μένα που δεν το έχω καθόλου με το nail art αποτελεί κίνητρο για να δοκιμάσω τουλάχιστον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ που Βίκυ!
      Γιατί όχι, να δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  10. καλημέρα! καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο άρθρο !!!για το στυλό δεν είχα σκεφτεί να το χρησιμοποιήσω για τελίτσες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το post Ελευθερία!! Τελικά έχουμε πολλά εργαλεία στα σπίτια μας για ένα πετυχημένο μανικιούρ!! Πρόσφατα έκανα βούλες στα νύχια με το πίσω μέρος μιας καρφίτσας!! :)) Έκανε καλά τη δουλειά του μπορώ να πω..Καλό μας απόγευμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Σίγουρα υπάρχουν και αλλά αν ψάξεις εκτός από αυτά που αναφέρω απλά αυτά με έχουν βολέψει εμένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. πολυ χρήσιμες συμβουλές ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια ανάρτηση! Υπέροχα tips! Τα nail posts σου μας δίνουν πάντα έμπνευση.
    (Για dots βολεύουν και τα τσιμπιδάκια μαλλιών) xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
      Σίγουρα πολλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για dots!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget