ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #5

30/5/14



Συνεχίζω την στήλη έκφρασης και αυτόν τον μήνα.





Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.






ακούω

Ένα τραγούδι που έχω κολλήσει τις τελευταίες μέρες, είναι το “ Impossible” από τον James Arthur.





βλέπω

 Μου άρεσαν τα σχήματα από τα σύννεφα και απλά τράβηξα την φωτογραφία. 




 συλλογίζομαι

 Κάτι που διάβασα εντελώς τυχαία και από τότε στριφογυρίζει στο μυαλό μου, ίσως και να είναι αλήθεια. 

«Αυτός που περιμένει πολύ, δεν πρέπει να περιμένει πολλά.» 
Gabriel Garcia Marquez 



 Μάλλον κάπως θλιμμένος αυτός ο μήνας, όμως άνθρωποι είμαστε και όλα μέσα στην ζωή είναι.




Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.




12 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα!
    Αγαπημένο τραγούδι! Μου αρέσει κι εμένα να βγάζω φωτο τον ουρανό, μιας και μου αρέσει να τον παρατηρώ για ώρα.
    Το "Αυτός που περιμένει πολύ, δεν πρέπει να περιμένει πολλά." κατά τη γνώμη μου είναι μια τεράστια αλήθεια" Το καλύτερο θα ήταν να μην περιμένουμε τίποτα από κανέναν, γιατί έτσι δεν θα πέφτουμε και στην παγίδα στο να απογοητεύομαστε από τους άλλους!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Μου αρέσουν πολύ τα σχήματα που παίρνουν τα σύννεφα!
      Καλά να πέρνας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Η φωτογραφία είναι υπέροχηηηηηηη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα φιλη!
    χαθηκες...
    καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ η φράση! Σου έχω tag και θα χαιρόμουν πολύ αν το έκανες!!! http://olis-myme.blogspot.gr/2014/05/would-you-rather-tag-beauty-version.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Όλγα και για το tag, να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  5. Το "γνωμικό" ειναι παρα μα παρα πολύ σωστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget