ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #6

28/6/14



Εδώ είμαι πάλι με την ανάρτηση του μήνα της στήλης "ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι".




Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.





ακούω

Είναι ένα τραγούδι που κόλλησε προς το τέλος αυτού του μήνα και το ακούω συνέχεια, "Dernière Danse" από την Indila.




βλέπω

Αγαπημένο βερνίκι νυχιών, δώρο από ένα αγαπημένο μου πρόσωπο! 




συλλογίζομαι

Αυτό που συλλογίζομαι είναι… 

«Όταν θέλεις πάρα πολύ κάτι,όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις» 
Paulo Coelho,Αλχημιστής 

...και θα προσθέσω "μακάρι"!




Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.




 photo ypo445diar45_zps7a8057d6.png

6 σχόλια:

  1. Ωραίες επιλογές!
    Όσο για το «Όταν θέλεις πάρα πολύ κάτι,όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις» δεν είμαι και τόσο σίγουρη πια. Αλλά θα πω κι εγώ "Μακάρι".
    Φιλιά Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου!
      Έτσι στο μακάρι ποντάρω και εγώ όταν το συλλογίζομαι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλη μου φιλη!
    να εχεις μια ομορφη εβδομαδα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget