REVIEW: Beauty Box from justinbeauty.com

11/6/14

Πριν λίγες μέρες το e-shop justinbeauty.com μου έστειλε μερικά όμορφα προϊόντα ομορφιάς της εταιρείας Cosart.



(που σας το είχα δείξει σε μια ανάρτηση μου εδώ καθώς μου άρεσε πολύ η συσκευασία με την οποία μου τα έστειλαν) 


Οφείλω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά δοκίμασα προϊόντα αυτής της εταιρείας και θέλω πάρα πολύ να τους ευχαριστήσω για την δυνατότητα αυτή.






Έτσι έφτασε η στιγμή που θα σας πω την γνώμη για τα προϊόντα αυτά καθώς τα δοκίμασα αρκετά. 





 Θα ξεκινήσω πρώτα με τα προϊόντα μακιγιάζ.




-Cosart Oil Free Make Up - 797-1 Light Skin*
Πρόκειται για ένα make up νέας γενιάς καθώς περιέχει σε ένα προϊόν κρέμα ημέρας, concealer και make up. Oil free, χωρίς parabens.

 Η συγκεκριμένη απόχρωση είναι έναν τόνο πιο ανοιχτή από αυτήν που ταιριάζει στην επιδερμίδα μου, ωστόσο δοκίμασα το συγκεκριμένο μεικαπ σετάροντας το με μια πιο σκούρα πούδρα. 

Καλύπτει αρκετά και προσφέρει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα και λάμψη στην επιδερμίδα και δεν την βαραίνει.

Όμως τον τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζω ξηρότητα σε κάποια σημεία του προσώπου και ειδικά στα μαγούλα (είναι ένα συχνό φαινόμενο για μένα μετά από παρατεταμένη χρήση συνολικών προϊόντων που είναι για την ρύθμιση της λιπαρότητας), σε αυτά τα σημεία λοιπόν παρατήρησα ότι μετά από ώρες άρχισε να σπάει με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ άσχημα το πρόσωπο μου, σαν να έχω κάνει στοκάρισμα, συνεπώς πιστεύω ότι δεν είναι ιδανικό για τις ξηρές επιδερμίδες όμως για τις λιπαρές το θεωρώ πολύ καλό. 



 -Cosart Lipstick Elegance - 901*
Περιέχει αντιγηραντικά συστατικά και βιταμίνη Ε. 
Χωρίς parabens, μόλυβδο και συντηρητικά. 

Μου άρεσε πολύ αυτό το κραγιόν και σαν απόχρωση που είναι καταπληκτική, κοραλοκοκκινο. Αφήνει τα χείλη πολύ ενυδατωμένα όταν το φόρας. Έχει μια κανονική διάρκεια το χρώμα του. Το αγάπησα πολύ και το χρησιμοποιώ καθημερινά πλέον.



 -Cosart Eyeliner - 01*
Αδιάβροχο μηχανικό μολύβι ματιών με κατοχυρωμένο προϊόν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Cosart cosmetics.

Αν και μηχανικό πολύ μαλακό μολύβι, εφαρμόζει πολύ ωραία και διαρκεί αρκετά. Η απόχρωση που έχω είναι σε μαύρο και φοριέται πολύ.



 -Cosart Mascara Color And Care Extreme Lash – 96*
Μάσκαρα που δίνει εξαιρετικό μήκος και όγκο και ταυτόχρονα φροντίζει τις βλεφαρίδες να αναπτύσσονται (χωρίς να σπάνε ή να πέφτουν).
 Αγαπημένη μάσκαρα καθώς δίνει το έντονο μαύρο στις βλεφαρίδες μου και μήκος.





Στην παρακάτω φωτογραφία είναι ένα μακιγιάζ όπου χρησιμοποίησα όλα τα προϊόντα.






Και τελευταία τα βερνίκια. 


 -Cosart Mini Nail Color Set - NC30*
Mini βερνίκια νυχιών με υψηλή διάρκεια και άμεσο στέγνωμα.
Τρία μικρά βερνίκια νυχιών που τα χρώματα τους συνδυάζονται πολύ όμορφα μεταξύ τους, είναι αποχρώσεις του μοβ και ροζ. Το πινελάκι τους λογικό να είναι μικρό. Στεγνώνουν γρήγορα και διαρκούν 3-4 μέρες.




Κι ένα μανικιούρ με δυο από τα βερνίκια. 







Αυτά ήταν όλα τα προϊόντα μου έλαβα και η ειλικρινή μου γνώμη.


Θέλω ένα ευχαριστήσω πάρα πολύ για άλλη μια φορά τους ανθρώπους από το justinbeauty.com που είχαν την καλοσύνη να μου στείλουν τα προϊόντα να τα δοκιμάσω.


 Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, όπως και για να κάνετε τις online αγορές σας επισκεφτείτε το e-shop εδώ.


Image Map


12 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία όλα τα προϊόντα! !!!! Το κραγιόν πρέπει να είναι φοβερό! !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!!! Ιδιαίτερα το κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γεια σου κοπέλα μου!!καλοφόρετα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φαίνονται ωραία ειδικά το κραγιόν και τα μανό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά συγκεκριμένα μου άρεσαν παρά πολύ!

      Διαγραφή
  5. με γειά σου φαίνονται όλα υπέροχα !!! φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget