ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #7

29/7/14


Σήμερα είμαι εδώ με την ανάρτηση του μήνα της στήλης "ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι". 


● 

Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.

βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι= αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.

● 


ακούω
Ένα τραγούδι που η μουσική του μου έφτιαχνε την διάθεση!
(ειδικά όταν έκανα γυμναστική!)





βλέπω
Ένας συνδυασμός στα νύχια που μου άρεσε πολύ!
(notd)




συλλογίζομαι
Κάτι πολύ σημαντικό που δεν πρέπει να ξεχνάμε. 




● 


Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.





10 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία!!
    Το τραγούδι της Lady Gaga δεν το ήξερα!! ♥
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα ολα!
    ειδικα το τραγουδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα χαρώ να γίνεις μέλος στο blog μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι ήδη μέλος του blog σου εδώ και πολύ καιρό!

      Διαγραφή
  4. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται, μαζί τη βάλαμε τη στήλη, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες!....χαχαχα ;)
      Καλά να περνάς Γιώργο!

      Διαγραφή
  5. ωραιο το τραγουδακι....το ακουγα συνεχεια αλλα δε ηξερα οτι το λεει η gaga

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget