Το νέο μου κινητό!!!!!

31/7/14

Δε συνηθίζω να κάνω ποστ με δώρα στο blog μου, καθώς η αλήθεια είναι ότι ντρέπομαι να λέω «δες εγώ τι κέρδισα», όμως επειδή στο blog γράφω για όσα μου αρέσουν, έτσι αποφάσισα να κάνω μια εξαίρεση!


Λοιπόν σήμερα είμαι πάρα πολύ χαρούμενη καθώς κέρδισα στον διαγωνισμό που διοργάνωνε η Frog mobile στο facebook το ένα από τα πέντε κινητά , Alcatel One Touch Pop C1 και μόλις το παρέλαβα, θέλησα να μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας! 

 Έτσι σε ένα γρήγορο ποστ σας το δείχνω! 

Το συγκεκριμένο κινητό ήρθε την κατάλληλη στιγμή , γιατί το δικό μου ήταν στα τελευταία του. 

 Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά στην Frog mobile για το υπέροχο δώρο! 

 Δείτε μερικές φωτογραφίες από το κινητό. 



 Επίσης να σημειώσω ότι είναι και μπλε, όποτε διπλή χαρά!



16 σχόλια:

  1. με γεια σου Ελευθερία μου!
    να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το διαγωνισμό!
    Να το ευχαριστηθείς :)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια! Παντα τυχερη να εισαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να το χαρείς Ελευθερία μου και πάντα να είσαι τυχερή!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Καλό μήνα και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια Ελευθερία μου!!! Πάντα τυχερή!!! με γεια σου να το χαρείς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget