ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #8

30/8/14


Έφτασε η στιγμή για μια ανάρτηση μέσα από την αγαπημένη μου στήλη "ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι". 


Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω
Ένα τραγούδι που ακούω την τελευταία εβδομάδα και μου άρεσε πολύ, ομολογώ ότι δεν το γνώριζα ενώ έχει κυκλοφορήσει πριν πολύ καιρό, είναι του Γιάννη Κότσιρα "Όνειρο ήταν".


Το συγκεκριμένο είναι το τραγούδι των τίτλων της ομώνυμης σειράς που ξεκίνησε να προβάλλει το Mega, όπως έψαξα στο ιντερνέτ διαπίστωσα ότι η σειρά έχει ξεκινήσει να προβάλλεται στην Κύπρο από το 2013. 

Είναι μια καταπληκτική ερμηνεία και υπέροχη μουσική, το ακούω συνέχεια αφού έχω κολλήσει και με την σειρά την οποία βρήκα πολύ καλή από άποψη σκηνοθεσίας και σεναρίου. 



βλέπω
Αυτό που βλέπω αυτήν την φορά είναι το κινητό μου συνδεδεμένο στο instagram! 

Είναι κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ από όλα τα social διότι εκεί μιλάμε με εικόνες και είναι πολύ όμορφο, αν θέλετε να με ακολουθήσετε θα με βρείτε στο eleftheraki0000



συλλογίζομαι
 Ο συλλογισμός μου φέρνει στο: 

«Ότι είναι να γίνει, θα γίνει»




Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.






Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό


6 σχόλια:

  1. Πάλι στο καπάκι τη βάλαμε τη στήλη χαχα!

    Ο Κότσιρας αγαπημένος γενικά. Από Social networks, πέρα του fb και των μπλογκ, δεν έχω ιδιαίτερη επαφή. Όσο για το συλλογισμό, δεν ξέρω αν συμφωνώ απόλυτα πια, μικρός όμως αυτό το τραγούδι ήταν αγαπημένο μου..

    https://www.youtube.com/watch?v=xZbKHDPPrrc

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το είδα! ;)
      Και μένα μου αρέσει ο Κότσιρας!
      Ωραίο το τραγουδάκι!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Ελευθερία και καλώς σε βρήκα!! Πολύ όμορφη η ιδέα σου για αυτή τη στήλη, μου άρεσε πολύ και θα ήθελα να συμμετάσχω και εγώ!! Αυτό το τραγούδι το άκουγα καθημερινώς γιατί η μητέρα μου έβλεπε φανατικά αυτή τη σειρά -εγώ δεν είχα χρόνο λόγω διαβάσματος( είμαι από Κύπρο :ρ ) Μου άρεσε πολύ και το στοιχάκι στο τέλος!! Χάρηκα που σε βρήκα! Τώρα θα τα λέμε ποιο συχνά! Καλή συνέχεια εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να συμμετέχεις και εσύ απλά άφησε μου το λινκ με την πρώτη ανάρτηση σου για σε προσθέσω και στην λίστα με τα blogs, αν θέλεις.
      Είναι ωραία σειρά, βασικά έτσι όπως το παρουσίασε το Mega Ελλάδος ήταν λες και πρόκειται για δική τους σειρά όμως μετά διαπίστωσα ότι παίζεται ήδη στην Κύπρο η σειρά.
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Παντα μου αρεςει να βλεπω αυτη τη στήλη !!!! Οσο για το τελευταίο εχω αρχίσει και το πιστεύω και εγω !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χαρά!
      Έτσι είναι "Ότι είναι να γίνει, θα γίνει"!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget