2nd Year Blog Anniversary & August Summary {2014}

1/9/14


2 χρόνια blogging…


Χαίρομαι πολύ καθώς κατάφερα κάτι πολύ όμορφο, να διατηρήσω το blog μου με συνεχή ενημέρωση για 2 χρόνια, ασφαλώς υπήρχαν και σκαμπανεβάσματα, όμως έτσι είναι και η ζωή. 

Σίγουρα δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς όλους εσάς που με στηρίζετε και δείχνετε την αγάπη σας σε κάθε ανάρτηση μου, δίνοντας μου την ώθηση να συνεχίζω.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

 Έτσι 2 χρόνια μετά το περιεχόμενο του blog, έχει λίγο αποκλείσει από την αρχική σκέψη που είχα μοιραστεί μαζί σας στα πρώτα του γενέθλια, δεν αναφέρεται μόνο σε ομορφιά αλλά αποτελεί ένα προσωπικό blog που ασχολείται με θέματα ομορφιάς και όλα εκείνα που κατά κάποιον τρόπο ομορφαίνουν την ζωή μας, έχοντας ως βάση το μοιράζομαι και προσφέρω, ξεδιπλώνονται όλα εκείνα που χαρακτηρίζουν την Ελευθερία, ΕΜΕΝΑ


Το έχω ξανά αναφέρει ότι δεν μου αρέσουν οι ταμπέλες του τύπου beauty blog, fashion blog, personal blog κτλ. Παράδειγμα, μπορεί κάποια στιγμή να μην έχεις έμπνευση να γράψεις κάτι για ένα προϊόν ομορφιάς όμως θέλεις να μοιραστείς τις εντυπώσεις σου από μια ταινία, για αυτό όλα είναι ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ BLOGS και είμαστε εμείς με όλες τις πτυχές του εαυτού μας, αφού δεν πουλάμε και δεν εμπορευόμαστε τίποτα και απλά μοιραζόμαστε τις σκέψεις, απόψεις, εντυπώσεις για όλα εκείνα που μας αρέσουν ή και που δεν μας αρέσουν με μια μεγάλη παρέα, που είναι αυτή του blogging


 Και μια ματιά στα στατιστικά του blog για τον δεύτερο χρόνο 
 (στατιστικά ως την στιγμή που γράφω την ανάρτηση) 
  • έγραψα επιπλέον 313 αναρτήσεις, στο σύνολο 481 
  • τα σχόλια αυξήθηκαν σε 5208, στο σύνολο 6678 
  • το blog έχει συγκεντρώσει αναγνώστες μέσω
  •  gfc επιπλέον 287, σύνολο 718 
  • bloglovin επιπλέον 262, σύνολο 526 
  • facebook page επιπλέον 1194, σύνολο 1647 (που ήταν και η μεγαλύτερη αύξηση στους αναγνώστες) 
  • οι συνολικές του προβολές αυξήθηκαν κατά 130.632, σύνολο 173.296 
  • και τέλος οι αναρτήσεις με τις περισσότερες και λιγότερες προβολές για το διάστημα με 01/09/2013-01/09/2014 με εξαίρεση τα giveaway:
  • Ανάρτηση με τις περισσότερες προβολές: 
 
Freebies Day #1: 4 sets social icons

  • Ανάρτηση με τις λιγότερες προβολές: 


Sunday Movie Suggestion ▏❝Ramaiya Vastavaiya❞


Ασφαλώς και όλο αυτό το διάστημα υπήρξαν και αλλαγές στο σχεδιασμό του blog και ίσως υπάρξουν και πολλές ακόμα καθώς το blog πρέπει να αρέσει πρώτα σε εμάς και να μας δίνει έμπνευση!






Ας δούμε τώρα όλες τις αναρτήσεις του Αυγούστου, που ήταν συνολικά 11

Ο Αύγουστος είχε ξεκινήσει με κάτι πολύ όμορφο και ήταν χαρά μου που συνεργάστηκα και συνεχίζω να συνεργάζομαι με την Δέσποινα του "despina’s studio", για την δημιουργία ενός περιοδικού που απευθύνεται στην σύγχρονη Ελληνίδα, το "EDit your life!", έχοντας επιμεληθεί τον σχεδιασμό του και αρθρογραφώντας δυο από τα άρθρα του, «Ombre & Floral Νύχια» και «Τα καλύτερα δωρεάν προγράμματα επεξεργασίας φωτογραφίας». 
Επίσης βρισκόμαστε στην αναζήτηση αρθρογράφων, δηλαδή bloggers που θα ήθελαν να προσφέρουν τα άρθρα τους στο περιοδικό και να ανήκουν στην ομάδα του "EDit your life!", μπορείτε να δείτε το σχετικό ποστ εδώ


 Από τις μόνιμες στήλες.


Νέες στήλες.
  • #AskEleftheria, μια νέα στήλη όπου θα απαντάω στις ερωτήσεις/απορίες σας, διαβάστε το σχετικό ποστ εδώ.


Άλλες αναρτήσεις. 





Υποδεχόμαστε λοιπόν τον Σεπτέμβριο, γιορτάζοντας και τα δευτέρα γενέθλια του blog, που όπως έδειξαν και τα στατιστικά το αγαπήσατε πολύ και ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ! 


 Έναν υπέροχο μήνα εύχομαι σε όλους! 





Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό


26 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλή συνέχεια στο μπλογκ και σε σένα! Μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου , όπως και η εξέλιξη του μπλογκ σε πιο προσωπικό. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα μου!
      Βασικά από την αρχή προσπάθησα να το δώσω το δικό μου στυλ, γράφοντας πάντα αναρτήσεις που μου αρέσουν και όχι αποκλειστικά για ομορφιά γιατί μετά θα ήταν μονότονο και μπορεί να καταλήγει βαρετό και δεν το ήθελα αυτό, εδώ είναι χώρος δημιουργίας και ψυχαγωγίας!
      Καλό μήνα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου Ελευθερία μου! Μπορεί να με έχασες λίγο μες στο καλοκαίρι αφού ο δημιουργικός μου οίστρος μου έκοψε τις πολλές βόλτες στο χώρο αλλά είμαι εδώ, πάντα φίλη σου και χαίρομαι γιατί μαθαίνω διάφορα και διαφορετικά θέματα εδώ ! :))
    Φιλιά πολλά !
    Καλό μήνα να έχεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου!
      Χαίρομαι που επέστρεψες και που σου αρέσει το blog μου, οφείλω να παραδεχτώ ότι και εγώ χάθηκα από την blogγειτονιά για πολλούς και διάφορους λογούς, όμως τώρα σιγά σιγά θα επιστρέψω!
      Καλό μήνα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Και εις ανώτερα!
    Καλό μήνα σου εύχομαι :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, να ΄σαι καλά!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά! Να συνεχίσεις με έμπνευση και δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Χρόνια Πολλά στο μπλόγκ σου και ακόμη περισσότερες επισκέψεις,
    ερωτησεις και προτάσεις!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη!
      Καλό μήνα και σε σένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα και χρόνια πολλά στο blogάκι σου Ελευθερία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κοραλλία και σε σένα καλό μήνα!

      Διαγραφή
  8. Χρονια πολλα και μονο επιτυχίες στο πανέμορφο μπλογκ σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα κοπέλα μου!!! χρόνια πολλά στο blog σου με πολλές επιτυχίες και υπέροχα άρθρα!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να τα εκατοστήσετε με πολλές και ωραίες αναρτήσεις!Χρόνια πολλά!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χρονια πολλα..συνεχισε με την ιδια αγαπη κ ορεξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget