ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #9

30/9/14


Στο τέλος αυτού του μήνα όπως πάντα η συγκεκριμένη στήλη!



Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω

Τραγούδια του αγαπημένου τραγουδιστή και σύνθετη Αντώνη Βαρδή, με μια συγκίνηση γιατί έφυγε από την ζωή. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τον γνωρίσω από κοντά, όμως σε κάθε μου στιγμή ήταν εκεί με τα τραγούδια του να με κρατάει συντροφιά. Ενδεικτικά αναφέρω μια συγκλονιστική του ερμηνεία, είναι τόσες πολλές που θα μπορούσα να βάζω τραγούδια για ώρες.




βλέπω

Το φθινόπωρο! 
Μια παλιά φωτογραφία βέβαια, όμως μου αρέσει πάρα πολύ, πιστεύω ότι είναι μια από τις καλύτερες που έχω τραβήξει!



συλλογίζομαι

Ένας στίχος τραγουδιού: 

«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν….»



Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό

8 σχόλια:

  1. χμμμ πολύ καλη η ιδεα!!! σκεφτομαι να την ακολουθήσω σε επόμνο ποστ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία χαίρομαι που σου άρεσε!
      Όταν την γράψεις άφησε μου το link της ανάρτησης.

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραία στήλη, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ααχ και γω αυτο μηνα ακουγα πολυ Βαρδη..Τι τραγουδαρες ειχε γραψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου έχει πολύ ωραία τραγούδια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget