Beauty Review: Garnier Pure Active ExfoBrusher

24/9/14


Βασικά χαρακτηριστικά 

Εταιρεία: Garnier
Προϊόν: Σαπούνι με ειδικό βουρτσάκι για βαθύ καθαρισμό των πόρων  
Ποσότητα: 150ml 
Τιμή: 7,97€ 
Αν θα τo ξανά προτιμούσα: Ναι, σίγουρα! 





Από το προϊόν: είναι η νέα γενιά στον καθαρισμό, δοκιμασμένο σε επιδερμίδα με τάση για ακμή, που φέρνει την επανάσταση στις καθημερινές συνήθειες. Αφαιρεί εντατικά τα νεκρά κύτταρα, εξαφανίζει ακόμη και τους πιο δυσπρόσιτους ρύπους και μειώνει την έκκριση σμήγματος, που προκαλεί σπυράκια.





Χρήση 
Ανακινείς καλά, περιστρέφεις το επάνω μέρος με το βουρτσάκι και πιέζεις λίγο το μπουκάλι και συγχρόνως δίνεις μια κλίση ελαφρώς προς τα κάτω για να βγει ο αφρός, κλείνεις με περιστροφή και συνεχίζεις κάνοντας απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο.




Η εμπειρία μου: πριν λίγο καιρό είχα αγοράσει το συγκεκριμένο καθαριστικό το οποίο με είχε ενθουσιάσει τόσο πολύ που έγραψα για την πρώτη μου εντύπωση. Μετά από αρκετό καιρό χρησιμοποίησης του προϊόντος το συμπέρασμα είναι ίδιο! Καθώς αφήνει το πρόσωπο μου αισθητά πιο καθαρό, με μια αίσθηση φρεσκάδας (ειδικά το πρωί σε αναζωογονεί και είναι το τέλειο ξύπνημα και το βράδυ απομακρύνει όλους τους ρύπους για να χαρίζοντας έτσι καθαρή επιδερμίδα, έτοιμη για ύπνο!). Μου άρεσε πάρα πολύ αφού πλέον μου τελειώνει και θα το ξανά αγοράσω. Η μυρωδιά του δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα. 




Το απέκτησα: το αγόρασα από το Hondos Center της περιοχής μου.



Βαθμολογία:




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό

22 σχόλια:

  1. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω αυτό το προιόν!
    Μου φαίνεται χρηστικο και αρκετά πρωτότυπο.
    Στα δικά μας Hondos στη Θεσσαλονίκη θα το βρω αραγε?...
    Φιλάκια Πολλά Ελευθερία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι της σειράς για πρόσωπο με λιπαρότητα/ακμή εκεί θα το βρεις, πιστεύω ότι θα το έχουν εκεί αφού το έφεραν σε εμάς!
      Φιλάκια Λίλα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα Ελευθερία μου
    εγω χρησιμοποιω ενα αλλο... νομιζω της l΄oreal ... μολις παω Αθηνα στο σπιτι θα στο βαλω εδω να το δεις :)
    μου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία θα περιμένω να το δω!
      Καλά να περνάς Μαρία!

      Διαγραφή
  3. πολύ καλό θέλω σίγουρα να το δοκιμάσω γιατί κάνεις πολύ καλό καθαρισμό που είναι απαραίτητος για μια λιπαρή επιδερμίδα σαν την δικιά μου!

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ούτε εγώ έχω ξαναδεί αυτό το προϊόν, Ελευθερία μου! Μήπως ξέρεις αν βγαίνει και για άλλους τύπους επιδερμίδας; Έχω κανονική-μικτή με λίγη ευαισθησία και θα με ενδιέφερε κάτι τέτοιο! Αλλά χωρίς σαλικυλικό οξύ που είναι για λιπαρότητα! Κάνε έναν κόπο αν θέλεις να περάσεις από το μπλογκοσπιτάκι μου. Έχω ένα βραβείο για σένα! (http://omorfhmesaexw.blogspot.gr/2014/09/inner-beauty-award.html#more) Φιλιά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι με το βουρτσάκι είναι μόνο για αυτόν το τύπο επιδερμίδας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!

      Διαγραφή
  5. Τελειο πραγματικαα , θα το αναζητησω το συντομοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το και περιμένω και τις δικές σου εντυπώσεις!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι είναι πολύ καλό και έξυπνο προϊόν!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο φαινεται αν και δεν ηξερα; ότι υπάρχει!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έχω δει αλλά δεν θυμάμαι για πιο λόγο το προσπέρασα? ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην το προσπεράσεις την επομένη φορά! ;)

      Διαγραφή
  9. Το έχω κι εγώ και είναι εξαιρετικό. Είναι σαν το καθαριστικό με την αντλία της ίδιας σειράς που είναι επίσης καταπληκτικό αλλά επειδή έχει το βουρτσάκι αυτό είναι ακόμα καλύτερο για τη λιπαρή επιδερμίδα.Είναι από τα αγαπημένα μου καθαριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Δέσποινα από εσένα το είδα, το ζήλεψα και πήγα και το πήρα!
      Και δικό μου αγαπημένο πλέον!

      Διαγραφή
  10. Το εχω κ εγώ αλλά έμενα δεν βγάζει αφρό ένα υγρό μπλε βγαίνει αλλά δεν τ εχω ανάκινήσει χμ μάλλον κάτι κάνω λαθοσ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το ανακινήσεις βγάζει περισσότερο όμως και έτσι αν το βάλεις στο πρόσωπο με απαλές κινήσεις δημιουργείται αφρός και όσο πιο πολύ ώρα κάνεις μασάζ τόσο πιο πολύ αφρό δημιουργεί.

      Διαγραφή
  11. Αν και δεν έχω πρόσωπο με τάση για ακμή αυτό φαίνεται πολύ πρακτικό σαν προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget