JUMBO haul

28/9/14


Σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω τι αγόρασα προχθές από τo JUMBO.


Όπως θα δείτε και στην συνέχεια τα περισσότερα είναι για τα νύχια. 


Θα ξεκινήσω πρώτα με αυτά που άνοιξα και χρησιμοποίησα, λέγοντας και την πρώτη εντύπωση. 


Βουρτσάκι για καθαρισμό προσώπου, το έχω χρησιμοποιήσει και μπορώ να πω ότι μου άρεσε, οι τρίχες του είναι πολύ απαλές. 



Μπολ για μανικιούρ, το οποίο το γεμίζεις με νερό και αν θέλεις προσθέτεις και κάποιο λαδάκι για να μαλακώσουν οι παρανυχίδες και να δώσεις το σωστό σχήμα, ώστε να βαφτούν ομοιόμορφα με το βερνίκι, το βρήκα πολύ βολικό. 



Σπρέι για γρήγορο στέγνωμα των νυχιών, το συγκεκριμένο το είχα δει από την Κατερίνα (δείτε το βίντεο της εδώ), όμως δεν ξέρω αν έχω πάρει το ίδιο γιατί όπως διαπίστωσα μετά της Κατερίνας έχει άλλη συσκευασία ίσως να είναι το ίδιο και να έχει αλλάξει την συσκευασία του, πάντως σήμερα που το δοκίμασα στεγνώνει αρκετά γρήγορα τα νύχια, θα το δοκιμάσω περισσότερες φορές και θα σας πω την τελική μου γνώμη. Όπως βλέπετε το πήρα εις διπλούν! 



Μπατονέτες με μυτερές άκρες, εγώ τα χρησιμοποιώ για την αφαιρέσω τυχόν βερνίκι από τις παρανυχίδες με ασετόν βέβαια, όπως και να τοποθετήσω την βαζελίνη γύρω από το νύχι όταν θέλω να τα βάψω. Ωστόσο χρησιμοποιούνται και ως βουρτσάκι για σκιά και για τυχόν διορθώσεις του μακιγιάζ. Περιέχει 100 τεμάχια. 





Συνεχίζω με αυτά που άνοιξα όμως δεν τα χρησιμοποίησα. 



Βουρτσάκι για καθαρισμό τον νυχιών. 



Λίμα με τέσσερις όψεις για λάμψη της επιφάνειας του νυχιού, όπως είδα έχει απαλές όψεις και δεν θα φθείρει το νύχι, διότι οι πιο χοντρές δημιουργούν ραβδώσεις στο νύχι και φαίνεται και με το βερνίκι άσχημα. 



Τρεις μικρές λίμες σε λιλά, φούξια και ροζ με πεταλουδίτσες, και αυτές έχουν ωραία επιφάνεια πιστεύω θα λιμάρουν καλά, το πήρα γιατί μου άρεσε αυτήν με τις πεταλούδες. 


Σετ 5 τεμαχίων μπουκαλάκια-βαζάκια, είναι ένα νεσεσέρ που μέσα έχει δυο μπουκαλάκια, τρία βαζάκια και δυο χωνάκια για να τα γεμίζεις με το δικό σου προϊόν, είναι ιδανικά για ταξίδι. 



Πινέλα για nail art, αποτελείται από τέσσερα πινέλα, δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα για να δω πως δουλεύουν και αν με βολεύουν. 





Και τέλος αυτά που δεν έχω ανοίξει ακόμα.



Χρωματιστές μπουκιές βαμβακιού, είναι πολύ χαριτωμένα έτσι μικρά και χρωματιστά, τα χρησιμοποιώ για να ξεβάφω τα νύχια μου. Συνιστάται όμως και για την αφαίρεση μακιγιάζ.


Σετ με οχτώ σφουγγαράκια, τα χρησιμοποιώ και στο μακιγιάζ αλλά και στα νύχια. 



Ξυλάκια για μανικιούρ, η συσκευασία έχει 12 ξυλάκια, με βολεύουν για την αφαίρεση τυχόν βερνίκι από τις παρανυχίδες , όπως επίσης και για την τοποθέτηση στρας κτλ στα νύχια. 



Σετ δυο διαχωριστικών ποδιών για το βάψιμο των νυχιών. 


Δίσκος με ψεύτικα νύχια, ο λόγος που το αγόρασα είναι όταν έχω έμπνευση και δεν μπορώ να βάψω τα δικά μου επειδή είναι ήδη φτιαγμένα να τα κάνω εκεί, έτσι θα είναι κάτι σαν το πρόχειρο μου για σχέδια. Περιλαμβάνει 18 νύχια. 



Χάρτινες λίμες, περιέχει έξι σε έξι διαφορετικά χρώματα. Και άλλες λίμες! 




Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα.


Πείτε μου στα σχόλια αν σας άρεσαν και αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά ποια είναι η γνώμη σας.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό

20 σχόλια:

  1. Μεγειά! Πολλά από τα παραπάνω τα παίρνω κι εγώ τακτικά! Ειδικά όμως το βουρτσάκι για τον καθαρισμό του προσώπου είναι το αγαπημένο μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Και μένα μου άρεσε το βουρτσάκι!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου! Τις μπατονέτες με τη μυτερή άκρη δεν τις είχα προσέξει, θα τις πάρω οπωσδήποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Να τις πάρεις βολεύουν καλυτέρα για διορθώσεις από τις κανονικές!

      Διαγραφή
  3. Με γειά σου !!! εχω το βούρτσακι για το καθαρισμό του προσώπου κ το λατρεύω απλά !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα!
      Ναι τέλειο το βουρτσάκι!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ζήλεψα! Το στεγνωτικό για τα νύχια το θέλω οπωσδήποτε... ^__^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το, είναι για τόσο οικονομικό που αξίζει!

      Διαγραφή
  5. Με γεια !!!!!! Θελω το στεγνωτικοοοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είσαι φοβερή ... τις μπατονέτες με την μυτερή άκρη τις έχω δοκιμάσει στα νύχια σαν διορθωτικό.... τα υπόλοιπα δεν το περίμενα να έχει τοση ποικιλία στα jumbo... θέλω να δοκιμάσω το βουρτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Στα jumbo εδώ είναι ανάλογα με τις μέρες τι θα βρεις, μπορεί να έχει ποικιλία μπορεί και όχι.

      Διαγραφή
  7. Το jumpo μας έχει σώσει νομίζω χιχιχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ααααχ αυτο το Jumbo..πειρασμος..για ενα πραγμα πας, με δεκα φευγεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελευθερία μου, πολύ ωραίο ποστ, κάποια από αυτά τα έχω αλλά μου έδωσες καινούριες ιδέες, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ!
      Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία πραγματάκια! Όταν πηγαίνεις στα Jumbo απλά τα θες όλα! :P Οι μυτερές οι μπατονέτες είναι πολύ χρήσιμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget