ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #10

30/10/14


Λίγο πριν μας αποχαιρετήσει ο Οκτώβριος θα σας δείξω τι άκουσα, τι είδα και τι συλλογιστικά και αυτόν τον μήνα.


Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:


ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.

συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω

Το τραγούδι που μου κόλλησε αυτόν τον μήνα είναι το «Όταν αγαπάς» από τον Stan.



βλέπω

Μου αρέσει πολύ, η καινούργια αρχειοθέτηση στα βερνίκια νυχιών μου. 
Αν θέλετε να μάθετε πόσα και ποια είναι μπορείτε να δείτε την σχετική ανάρτηση εδώ. 



συλλογίζομαι


«Αν ήξεραν οι άνθρωποι τι θα πει μοναξιά, δεν θα έλεγαν ποτέ και σε κανέναν “αντίο”»



Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------      
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό

12 σχόλια:

  1. Πολυ ωραια ολα, και τα βερνικια υπεροχα θελω και εγω να το κανω καποια στιγμη αυτο χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τόσο λίγα βερνίκια έχεις; Πρέπει επειγόντως να πάρεις και άλλα :P

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα η αρχειοθέτηση με τα βερνίκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα! περασα να ευχηθω καλο μηνα! να ειναι χαρουμενος και δημιουργικος! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελευθερία αυτή η στήλη σου, μου αρέσει πάρα πολύ και την υιοθέτησα στο blog μου! Για το λόγο αυτό έφτιαξα και σχετική υποκατηγορία στο editorial.
    Εύχομαι πραγματικά να σου αρέσει η ανάρτηση μου!
    http://anastasiasbeautysecrets.blogspot.gr/2014/11/blog-post.html#more
    Σ΄ευχαριστώ πολύ! Αναστασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελευθερία μου, ξέρεις (έχω κάνει σχετική ανάρτηση) αυτό το τραγούδι του συμπαθέστατου STAN το λατρεύω. Έχει και μια ιστορία για εμένα, οπότε.... Ο συλλογισμός, απλά κρύβει ή μάλλον φανερώνει μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλήθεια! Τελικά, δεν πρέπει πολλοί άνθρωποι να έχουν συνηδειτοποιήσει την πραγματική έννοια της μοναξιάς, γι' αυτό και λένε εύκολα "ΑΝΤΙΟ".
    Τα φιλιά μου!
    Α! και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι, οι στίχοι του λένε πολλά...

      Καλό μήνα Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget