Movie Review: Sadece Sen (Μόνο εσύ)

16/10/14


Το ξέρω ότι έχω πολύ καιρό να σας μιλήσω για κάποια ταινία που μου άρεσε και αυτό όχι γιατί δεν έχω δει νέες όμως αντιθέτως έχω δει πάρα πολλές και πάντα κολλάω στο ποια πρέπει να αναφερθώ πρώτη. 

Έτσι επέλεξα μια ταινία που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ!

Κάποιοι ίσως την σνομπάρουν και μου πουν τι βλέπεις τουρκικά, το έχω προσπεράσει αυτό το στάδιο για μένα όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και μπορώ να πω ότι οι ταινίες όπως και τα σήριαλ από Τουρκία δίνουν βάρος στο συναίσθημα κάτι που έχει ανάγκη ο κόσμος για να ψυχαγωγείται και όχι στο ποιος θα βγάλει το περισσότερο γυμνό με χυδαίες εκφράσεις όπως στην Ελλάδα. Γενικά βλέπω ταινίες από όλον τον κόσμο! 

Αφού σας είπα την άποψη μου πως βλέπω εγώ τα πράγματα πάμε τώρα στην ταινία, που πρόκειται μια πάρα πολύ ρομαντική ταινία. Οι εξελίξεις διαδραματίζονται πολύ γρήγορα και έτσι δεν βαριέσαι. Και το συμπέρασμα είναι ότι η διαφορετικότητα και τα χρόνια που θα περάσουν δεν είναι εμπόδιο για κάποιους που αγαπιούνται πραγματικά και στο τέλος πάντα θα είναι μαζί.


Η υπόθεση είναι:  
Ένας πρώην μπόξερ ερωτεύεται ένα τυφλό κορίτσι. Έχοντας χάσει την όρασή της, η όμορφη νεαρή Hazal (Belcim Bilgin) μπορεί μόνο να δει μόνο ότι υπάρχει στις αναμνήσεις της. Αρνείται να αφήσει την αναπηρία της, να είναι ο τρόπος της ζωής της και στη σχέση της με τον Ali (Ibrahim Σελικόλ).Οι δύο τους έχουν συναντηθεί απροσδόκητα, και αυτή η σχέση τους οδηγεί σε μια έντονη και παθιασμένη αγάπη. Αλλά ο πρώην πυγμάχος Αλί έχει ένα σκοτεινό και βίαιο παρελθόν, το οποίο έρχεται τώρα πίσω και τον στοιχειώνει. Αναγκασμένος να μπει στο ρινγκ για μια ακόμη φορά, προκειμένου να βοηθήσει την Hazal, βάζει τη ζωή του σε κίνδυνο κατά τη διάρκεια ενός βίαιου αγώνα. Η μοίρα του ζευγαριού θα καθοριστεί από αυτό το αποτέλεσμα...

Trailer της ταινίας:




Προβλήθηκε στην Τουρκία, 14 Μαρτίου 2014. 



Σας προτείνω να την δείτε για να περάσατε όμορφα τα 105 λεπτά διάρκειας της ταινίας, σίγουρα μπορεί να είναι μια ρομαντική ταινία αλλά έχει αρκετά σημεία συγκίνησης.




Βαθμολογία:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό

12 σχόλια:

  1. fainetai na einai oraia tainia mipos einai omos katathliptiki?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αρκετά συγκινητική ταινία όμως σίγουρα ο καθένας μας κρίνει με διαφορετικό τρόπο, εγώ την βρήκα πολύ όμορφη ταινία!

      Διαγραφή
  2. Αα ενδιαφέρουσα! ;) Ευχαριστούμε για την πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμμ φαίνεται πολύ όμορφη ταινία :) Θα ψάξω να την βρω για να την δω!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφη ταινια φαινεται, θα την κοιταξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα αποτι διαβασα το στορυ ειδα οτι εινα ιδιο με ενα κορεατικο(ναι εγω βλεπω κορεατικα) παντος αν εχεις χρονο στην προτεινω ειναι αυτη εδω http://asianwiki.com/Always_-_Korean_Movie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω βλέπω κορεάτικα, θα την εχω υπόψη μου την ταινία!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget