ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #11

30/11/14


Και συνεχίζω να εκφράζομαι μέσα από στίχους, εικόνες και σκέψεις και αυτόν τον μήνα.




Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:

ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω

Αυτό τον μήνα άκουσα πολλές φορές το τραγούδι του Enrique Iglesias Bailando”, πολύ χορευτικό κομμάτι! 



-------------
 

Ωστόσο θα ήθελα να αναφέρω και ένα άλλο τραγούδι που οι στίχοι του στριφογυρνάνε στο μυαλό μου από το πρωί. 




βλέπω 

Ουρανό! 
Σε όποιο σημείο της Ελλάδας και της γης γενικότερα όλοι βλέπουμε τον ίδιο ουρανό έτσι με κάποιο περίεργο τρόπο είμαστε όλοι πολύ κοντά, ακόμα και όταν ο ουρανός είναι συννεφιασμένος και δεν βλέπουμε καθαρά. 
  

συλλογίζομαι

«Δεν μπορείς να εγκαταλείψεις κάτι που αγαπάς γιατί τότε δεν ήταν τόσο πολύτιμο για σένα.»



Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #EDityourlife: ότι θέλετε να μας πείτε σχετικά με το περιοδικό
  • #riasimplynails: για κάποιο σχέδιο στα νύχια που δημιουργήσατε βλέποντας το μέσα από την δική μου στήλη

10 σχόλια:

  1. Αγαπώ το νέο τραγούδι του Enrique. Κι εγώ το ακούω πολύ τις τελευταίες ημέρες.
    Πόσο όμοργη η φωτο. Πάντοτε ο ουρανός είναι όμορφος.
    όσο για το συλλογισμό σου, δυστυχώς κάποιες φορές πρέπει να εγκαταλείψεις κάτι που αγαπάς πολύ, όχι γιατί δεν είναι πολύτιμο για σένα, αλλά γιατί δεν είσαι εσύ πολίτιμος για αυτόν.
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό τραγουδάκι και σε ανεβάζει!
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, να περνάς καλά Μαρία!

      Διαγραφή
  2. το bailando σίγουρα σε κάνει να θέλεις να χορέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ μου έχει λείψει η στήλη!
    Καλό μήνα Ελευθερία μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα, ειδικά το βλέπω μου άρεσε πολύ!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget