ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #12

21/12/14


Με χριστουγεννιάτικη διάθεση στο τελευταίο «ακούω, βλέπω , συλλογίζομαι …» αυτής της χρονιάς!




Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:

ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω

Αγαπημένο τραγούδι εδώ και πολλά χρόνια των ημερών αυτών είναι το “Feliz Navidad”!  




βλέπω

Βλέπω χριστουγεννιάτικα στολίδια.




συλλογίζομαι

Ο συλλογισμός μου είναι μια ευχή για όλους μας: 

 «Εύχομαι η νέα χρόνια να φέρει τα χαμόγελα 
που οι προηγούμενες χρονιές ξέχασαν να φέρουν» 






Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Χρησιμοποιήστε τα hashtag στα social (facebook,twitter,google+ & instagram):
  • #diaryofabeautyaddict: για το blog 
  • #AskEleftheria: για να μου απευθύνετε τις ερωτήσεις/απορίες σε θέματα που πιστεύετε ότι μπορώ να σας βοηθήσω 
  • #riasimplynails: για κάποιο σχέδιο στα νύχια που δημιουργήσατε βλέποντας το μέσα από την δική μου στήλη

10 σχόλια:

  1. Φελίθ Ναβιδάδ κορίτσι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλες γιορτες σε ολους Ελευθερια μου, πολυ ομορφο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές γιορτές Ελευθερία μου και η ευχή σου να πιάσει σε όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη κατά λάθος βρέθηκα εδώ!

    Καλά Χριστούγεννα & καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και κατά λάθος, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο blog μου!
      Καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά γλυκιά μου Ελευθερία!!! Κι ελπίζω η ευχή σου με τα χαμόγελα να πιάσει!!!
    Καλή πρωτοχρονιά με υγεία να έχουμε όλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Πρωτοχρονιά Αναστασία μου!
      Εύχομαι το νέο έτος να πραγματοποιήσει τα όνειρα σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget