ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #13

30/1/15

ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #13

Το «ακούω, βλέπω , συλλογίζομαι …» για τον μήνα Ιανουάριο.




Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:

ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.




ακούω
  • Το τραγούδι «Έχω μια Ζωή» από την Πάολα, το άκουσα πολλές φορές αυτόν τον μήνα.





βλέπω 


  • Αυτόν το μήνα ασχολήθηκα πολύ με το blog μου και χαίρομαι πολύ γιατί ξαναβρήκα τον παλιό μου εαυτό και την χαρά που σου δίνει να δημιουργείς μια ανάρτηση.

Diary Of A Beauty Addict




συλλογίζομαι 
  • «Μην προσπαθείς να προσθέσεις χρόνια στη ζωή σου. Καλύτερα πρόσθεσε ζωή στα χρόνια σου.» 

Blaise Pascal







Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.


ΥΓ: Δεν είναι υποχρεωτικό να βάζετε την ίδια φωτογραφία που έχω εγώ, αν θέλετε μπορείτε να βάζετε μια δική σας, αυτό που θα ήθελα να σας παρακαλέσω είναι μόνο να αναφέρεται την δημιουργό της στήλης.


14 σχόλια:

  1. Ένα πολύ ωραίο τραγούδι από την Πάολα με ωραίους στίχους από τον Νίκο Γκρίτση και μουσική του ταλαντούχου Γιώργου Σαμπάνη. Φυσικά και το blogging είναι χαρά και δημιουργία. Ο συγκεκριμένος συλλογισμός, πάντα μου θυμίζει την Συμμαθήτρια μου την Έφη, που όταν τότε με έβλεπε στις μαύρες μου, μου επευθύμιζε αυτό.
    Καλό Σαββατοκύριακο Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ο Γιώργος Σαμπάνης αποδείχτηκε ότι είναι μεγάλο ταλέντο όσα τραγούδια έχει υπογράψει είναι κορυφή για μένα!
      Συμφωνώ για το blogging, είναι κάτι που λέω από την δημιουργία αυτού του blog!
      Αυτό πρέπει να κάνουμε να γεμίζουμε με όμορφες στιγμές την ζωή μας!
      Καλά να περνάς Μαρία μου!

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που βρήκες ξανά τη χαρά του blogging και θα συνεχίσουμε να διαβάζουμε τις υπέροχες αναρτήσεις σου!Το τραγούδι είναι πολύ όμορφο το έχω ακούσει μία δύο φορές αλλά όσο το ακούω τόσο μου αρέσει! Όσο για τη φράση συμφωνώ απόλυτα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χαίρομαι πολύ που επέστρεψα, γεμάτη έμπνευση και πάλι!
      Φιλάκια πολλά Αναστασία μου!

      Διαγραφή
  3. Τέλειος ο συλλογισμός σου και άκρως σημαντικός!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πόσο συμφωνώ με το τελευταίο, και πόσο χαίρομαι που επανήλθες δυναμικά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου έχασα το νόημα του blogging για μένα, όμως τώρα είμαι εδώ!
      Φιλάκια Χαρά!

      Διαγραφή
  5. http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2015/02/1.html
    Πολύ ωραιο ποστ!!! Μόλις εκανα και εγώ τη πρωτη μου ανάρτηση ακούω βλέπω συλλογίζομαι!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Δέσποινα!
      Χαίρομαι που ξεκίνησες και εσύ την στήλη!

      Διαγραφή
  6. Το blog σου ειναι πανεμορφο οπως παντα, μου αρεσουν οι αλλαγες που κανεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Κατερίνα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget