TAG: Nail Polish Addict

15/1/15


Είδα πολλά tag και θέλησα να δημιουργήσω ένα που να αφορά τα νύχια γιατί όπως είδα στην Ελλάδα δεν είναι διαδεδομένο. 

Και είναι το παρακάτω δημιούργημα! 


TAG:Nail Polish Addict

Ποσά βερνίκια νυχιών έχεις στην συλλογή σου; 
Έχω 168 βερνίκια νυχιών. Τα 167 μπορείτε να τα δείτε στην συλλογή μου εδώ και το ένα που προστέθηκε πρόσφατα εδώ

Ποιες είναι οι τρεις αγαπημένες σου εταιρείες σε βερνίκια νυχιών; 
Αν κρίνω από τα περισσότερα βερνίκια που έχω σίγουρα η πρώτη αγαπημένη είναι η Beauty Line Cosmetics καθώς είναι πολύ οικονομική, με καλή απόδοση χρώματος και διάρκειας και επιπλέον έχει ποικιλία χρωμάτων. Δεύτερη αγαπημένη είναι η Golden Rose που σιγά σιγά κτίζω την συλλογή μου και ισχύουν τα ίδια. Τρίτη πρόσφατη αγαπημένη είναι η Essence λατρεύω το πλατύ βουρτσάκι και το γρήγορο στέγνωμα. 
Αναφέρθηκα σε εταιρείες που αγοράζω συχνά το τελευταίο διάστημα και είναι πολύ οικονομικές. 

Αγαπημένο bace coat; 
Το Beauty Line Cosmetics Base Coat. (review

Αγαπημένο top coat; 
Φυσικά το Golden Rose Gel Look Top Coat. (review

Ποσό συχνά βάφεις τα νύχια σου; 
Αρκετά συχνά, ανάλογα πάντα με την διάθεση ,μπορεί και τρεις φορές μέσα στην εβδομάδα να δημιουργήσω νέο σχέδιο. 

Ποιας εταιρείας ήταν το πρώτο σου βερνίκι; 
Δεν θυμάμαι, αφού ξεκίνησα από το δημοτικό να βάφω τα νύχια μου, από τις πρώτες είναι πάντως σίγουρα και η Beauty Line Cosmetics

Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα αυτό το διάστημα; 
Αυτό το διάστημα έχω μια εμμονή με τις κόκκινες- μπορντό αποχρώσεις

Ποιο ήταν το τελευταίο βερνίκι που αγόρασες; 
Δεν είναι ένα, είναι πολλά! Για αυτό μάλλον δεν έχω αγοράσει κάτι πολύ πρόσφατα πρέπει να επανορθώσω, δείτε το diary entry εδώ

Ποια σχέδια του nail art δημιουργείς στα νύχια σου περισσότερο συχνά; 
Το πιο εύκολο για μένα είναι οι τελίτσες (dots) και το animal print

Αν υπήρχε μια σειρά από βερνίκια νυχιών που σου άνηκαν στην αγορά, ποιο θα ήταν το όνομα που θα είχες δώσει στα βερνίκια σου; 
Δεν το έχω σκεφτεί, μια αυθόρμητη σκέψη είναι "Nail Polish ❤ (heart)",(δεν ξέρω αν υπάρχει κιόλας!),όπως επίσης θα δανειστώ τον τίτλο από την στήλη για τα νύχια του blog, Simply Nails by Eleftheria

Θεωρείς ότι απλά σου αρέσουν, αγαπάς ή είσαι εθισμένη στα βερνίκια νυχιών; 
Μάλλον εθισμένη αφού ποτέ δεν θεωρώ ότι έχω πολλά και πάντα αγοράζω νέα! 



Αυτό ήταν λοιπόν το tag, πως σας φάνηκε; 

Θα χαρώ πολύ να δω τις απαντήσεις από όλες σας, για αυτό tagάρω όλη την λίστα μου με τα beauty blogs και όχι μόνο!


ΥΓ:Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε το λινκ της ανάρτησης σας με το tag.

26 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου, εγώ παρότι δεν ήμουν φαν στο να βάφω τα νύχια των χεριών μου αλλά τον ποδιών μου ναι, και λ;ev δεν ήμουν γιατί τον τελευταίο καιρό μου αρέσει να τα βάφω και έχω κολλήσει με ένα συγκεκριμένο μανό. Εθισμένη δεν με λες αλλά μου αρέσει να αγοράζω μανό κι ας μην τα χρησιμοποιώ συχνά.
    Λέω να το κάνω κι εγώ αυτό το tag.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά να το κάνεις, θα χαρώ να δω και τις δίκες σου απαντήσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ τα βερνίκια νυχιών καθώς με πολυ λίγα χρήματα δίνεις μία πινελιά στο στυλ σου που σου αλλάζει τη διάθεση προς το καλύτερο!Θα κάνω κι εγω αυτο το tag είναι υπέροχο! Μολις το δημοσιεύσω σου στέλνω link!!! Φιλιά πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως λέω πάντα "τα νύχια είναι η λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά στο στυλ μιας γυναίκας"!
      Θα περιμένω και τις δικές σου απαντήσεις!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. τα golden rose και beauty line είναι πράγματι πάρα πολύ καλά. Δοκίμασε και του Κορρέ αν τα πετύχεις σε προσφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα και του Κορρέ θα είναι καλά, απλά εγώ λόγω χαμηλού μπατζετ επιλεγώ οικονομικές λύσεις και αυτές οι εταιρείες πραγματικά με έχουν βολέψει πολύ συνδυάζουν οικονομία και ποιότητα!

      Διαγραφή
  4. καλημερα καλη μου! ωραια ιδεα! καλο σκ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, επίσης καλό σαββατοκύριακο!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Αν κάποιος έπρεπε να αρχίσει ένα τέτοιο tag θα ήσουν σίγουρα εσύ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λες;;;!!!!..χαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ!
      Είπα να μετρήσουμε τα βερνίκια μας δούμε ποια έχει τα περισσότερα!

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραιο tag Ελευθερια μου, λατρευω και εγω να τα βαφω συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω τότε και τις δικές σου απαντήσεις!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστούμε για τη δημιουργία ενός τόσο ενδιαφέροντος tag!!!!
    http://budget-licious.blogspot.gr/2015/01/beauty-blogs-tag-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραίο Ταγκ!!! Θα το κάνω κ εγώ!!! Φιλια!!!👸👸👸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω τις απαντήσεις σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Το έκανα ήδη, δεν κρατήθηκα Ελευθερία μου! Αν θέλετε, δείτε και τις δικές μου απαντήσεις στο http://bit.ly/1Cjdng5
    Πολλά Φιλιά Κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία χαίρομαι!
      Πάω να το τσεκάρω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχο το tag που έφτιαξες και ήταν ο, τι πρέπει για μένα. Εννοείται το έκανα! Αν θες ρίξε μια ματιά εδώ http://messytopknot.com/tag-nail-polish-addict/ . Σε ευχαριστούμε για το υπεροχο tag! Και μ άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου ;) Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το έκανες, εννοείται ότι θα το δω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ποιος άλλος θα ξεκινούσε ένα τέτοιο tag; Θα το κάνω και εγώ εννοείται Ελευθερία μου αν και δεν έχω την δικιά σου συλλογή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία , θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ομορφο tag ηθελα εδώ και καιρό να το κανω και εγω, επιτέλους τα κατάφερα .. Φιλια http://nailsworlddd.blogspot.com/2015/03/tag-nail-polish-addict_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget