ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #14

27/2/15


Με μια νότα αισιοδοξίας το «ακούω, βλέπω , συλλογίζομαι …» για τον μήνα Φεβρουάριο.





Αναλυτικά τι περιέχει η στήλη σύμφωνα με τον τίτλο της:

ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε.
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία  με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο.
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες.



ακούω
  • Μου αρέσουν οι παρακάτω στίχοι του τραγουδιού «Τέρμα» του Γιώργου Μαζωνάκη
«Κι ανοίγω τέρμα τη φωνή 
Που λέει τέρμα 
Την άλλη που σε νοσταλγεί 
Την πλήρωσα με αίμα 
Τη θύμησή σου εγκαταλείπω 
Αφού το ίδιο δε σου λείπω»




βλέπω
  • Ένα ταξίδι που πραγματοποιήθηκε, μετά από πολύ καιρό ταξίδεψα ξανά, ο προορισμός μπορεί να μην ήταν κάποιος μακρινός και κοσμοπολίτικος (στην Λαμία πήγα), όμως ήταν ένα αναζωογονητικό για το πώς βλέπω την πραγματικότητα και με γέμισε με αισιοδοξία. (ελπίζω να κρατήσει για πολύ αυτό)




συλλογίζομαι 
  • Ποσό όμορφη είναι η φράση αυτή και με πολύ νόημα.
«Η μεγαλύτερη ευτυχία στη ζωή είναι η πεποίθηση ότι μας αγαπούν.» 
Βίκτωρ Ουγκώ






Αναφέρω τα blogs που ήδη έχουν υιοθετήσει την στήλη και να τους ευχαριστήσω πολύ, φυσικά αν κάποιος άλλος θέλει να εκφραστεί μέσα από αυτήν την στήλη μπορεί να το πράξει κάλλιστα και να μου αφήσει το link με την ανάρτηση του από κάτω.

ΥΓ: Δεν είναι υποχρεωτικό να βάζετε την ίδια φωτογραφία που έχω εγώ, αν θέλετε μπορείτε να βάζετε μια δική σας, αυτό που θα ήθελα να σας παρακαλέσω είναι μόνο να αναφέρετε την δημιουργό της στήλης.   




6 σχόλια:

  1. Παραλίγο να είχαμε το ίδιο αγαπημένο τραγούδι αυτό το μήνα! Όμως τελικά κατέληξα σ΄ ένα άλλο αγαπημένο (πιο παλιό) για την αυριανή μου δημοσίευση Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι! Χαίρομαι πολύ που σε αναζωογόνησε το ταξιδάκι! Δεν έχει σημασία που πάς... σημασία έχει ότι αλλάζεις παραστάσεις! Να το κάνεις πιο συχνά!!! Φιλάκια πολλά Ελευθερία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;;!!! Το συγκεκριμένο το είχα ακούσει αρκετές φορές πριν μέρες όμως στο ταξίδι το θυμήθηκα πάλι και επειδή οι στίχοι του με εκφράζουν, το επέλεξα!
      Συμφωνώ ότι το σημαντικό είναι η καλή παρέα! Θα προσπαθήσω να το κάνω πιο συχνά από άδω και μπρος!
      Φιλάκια Αναστασία μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο post, η φράση με άγγιξε πολύ :) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Nazh!
      Όμορφη αυτή η φράση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τα ταξιδια οσο κοντινα και να ειναι παντα σε γεμιζουν ^^ πολυ ωραια ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget