ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #15

28/3/15

ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι...

Ο Μάρτιος μας αποχαιρετά σε λίγες μέρες έτσι ένα ακόμα "ακούω, βλέπω , συλλογίζομαι …", που το χαρακτηρίζει η προσμονή.



Μια στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή, αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων

Επομένως, 
ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε 
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες 

Στην συνέχεια η στήλη αυτή υιοθετήθηκε από τα παρακάτω blogs: 
Αν και εσείς θέλετε να εκφραστείτε μέσα από την συγκεκριμένη στήλη αφήστε μου στα σχόλια το λινκ της δικής σας ανάρτησης.



  • ακούω

Το τραγούδι του Γιάννη Πλούταρχου "Μια Μεγάλη Αγάπη", αυτήν την περίοδο με εκφράζει απόλυτα.



  • βλέπω

Προσμονή για την άνοιξη που ακόμα δεν έχει έρθει και ακόμα είμαστε στον χειμώνα, για αυτό επιλέγω μια περσινή φωτογραφία με τα λουλούδια ανθισμένα.


spring


  • συλλογίζομαι

"Η απουσία μειώνει τα μέτρια πάθη και αυξάνει τα μεγάλα, όπως ο άνεμος σβήνει τα κεριά και φουντώνει τις πυρκαγιές.
Francois de La Rochefoucauld




16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη σκέψη αυτή η στήλη :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λουλούδια μου έφτιαξαν την διάθεση & τείνω να συμφωνήσω με το ρητό! :)

    Καλό μεσημεράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οντως ανυπομονω και εγω να βγει ο ηλιος και να κανει πιο ζεστο καιρο, πολυ ομορφα ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φέτος που άργησε τόσο η άνοιξη τα περιμένω πως και πως τα λουλουδάκια! Και δεν είμαι ιδιαίτερα flower person χαχα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο τραγούδι και τέλεια φράση στο τέλος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα όμορφα! Το τραγούδι, εντάξει αγαπημένο από τον αγαπημένο Γιάνναρο!
    Να και η δική μου ανάρτηση για αυτό τον μήνα!
    http://www.syllegw-stigmes.gr/2015/04/17-2015.html

    Καλό ξημέρωμα Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και που μου άφησες την δική σου ανάρτηση, τρέχω να την διαβάσω!
      Καλά να περνάς Μαρία μου!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget