ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #16

29/4/15


Πάμε να αποχαιρετήσουμε τον Απρίλιο με ένα "ακούω, βλέπω , συλλογίζομαι …".


Μια στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή, αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων

Επομένως, 
ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε 
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες 

Στην συνέχεια η στήλη αυτή υιοθετήθηκε από τα παρακάτω blogs: 

Αν και εσείς θέλετε να εκφραστείτε μέσα από την συγκεκριμένη στήλη αφήστε μου στα σχόλια το λινκ της δικής σας ανάρτησης.



  • ακούω
Ένα τραγούδι της Thalia, μια αγάπη από τα παιδικά μου χρόνια τότε που βλέπαμε «Μαρία της γειτονιάς», «Marimar» κτλ, πρόκειται για ένα αρκετά χορευτικό κομμάτι το "Como Tú No Hay Dos".




  • βλέπω
Αυτό είναι άνοιξη λουλούδια και καταγάλανος ουρανός! Λατρεύω!

Χρώματα της φύσης χωρίς επεξεργασία. 


  • συλλογίζομαι
"Από μια σχέση συμβιβασμού είναι καλύτερη η μοναξιά"



6 σχόλια:

  1. Τέλειο post! Πολύ όμορφη η φωτογραφία .. φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ομορφο ποστ! Επιτέλους άνοιξη!
    Αν θες δες και το δικο μου review και giveaway!
    http://beautys-infinity.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι καταπληκτική ρε Ελευθερία!
    Αυτές οι δημιουργίες σου και οι πρωτοβουλίες σου να κάνεις κανούριες προσωπικές στήλες πολύ μου αρέσει!
    Συνέχισε..Συνέχισε γιατί το 'χεις, τι να λέμε τώρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία, να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget