Instagram Flashback: March {2015}

14/4/15

Instagram Flashback: March {2015}

Ας θυμηθούμε τον μήνα Μάρτιο μέσα από τις φωτογραφίες που δημοσίευσα στο instagram.



Μάρτιος.
Instagram Flashback: March {2015}
01.Νέο απόκτημα! // 02.Πως γίνεται να μην ενθουσιαστείς αντικρίζοντας αυτά τα υπέροχα χρώματα! Αναλυτικό ποστ σύντομα στο blog. // 03.#nails

Instagram Flashback: March {2015}
04.Happy Women's Day! // 05.#notd - Πάω κόντρα στο καιρό και φέρνω την άνοιξη, με μια όμορφη παστέλ απόχρωση του μπλε.*CND Flora & Fauna Vinylux Weekly Polish - Greekside* // 06.#nails

Instagram Flashback: March {2015}
07.Μόλις έφτασε η παραγγελία μου από το on line φαρμακείο @pharmafree. Σύντομα αναλυτικά στο blog. // 08.New Blog Post | Swatch Day: Essence Colour & Go Nail Polish-109 Off To Miami! Link in description. // 09.Πρωινό καφεδάκι!  Καλημέρα, μια όμορφη Κυριακή σε όλους εύχομαι! 

Instagram Flashback: March {2015}
10.Ας την δοκιμάσουμε! // 11.#fotd - τα προϊόντα που χρησιμοποίησα στο σημερινό μακιγιάζ! // 12.#ootd

Instagram Flashback: March {2015}
13.Αφού έκανα την βόλτα μου αγόρασα και κάποια πραγματάκια! // 14.Επειδή έχω όρεξη σήμερα με τις φωτογραφίες, ορίστε και μια #selfie για να μην με ξεχνάτε! // 15.Ορίστε τι περιείχε το κουτάκι, μοσχοβολιστά προϊόντα! Ευχαριστώ πολύ DMB Hellas Products & Gaia Natural Cosmetics!

Instagram Flashback: March {2015}
16.Τα δωράκια από το περιοδικό Miss Glitter στο τεύχος Απριλίου κραγιόν Golden Rose Velvet Matte no17 και λιπ-γκλος Beauty Line Cosmetics Ultra Shine no105. // 17.Μια κρέμα χεριών που ξυπνά αναμνήσεις από τα φοιτητικά μου χρόνια. Έχει καλέντουλα με υπέροχο άρωμα και αφήνει τα χέρια απαλά και ενυδατωμένα. Την λατρεύω! // 18.Ολική αναδόμηση!

Instagram Flashback: March {2015}
19.Νέο ανοιξιάτικο #post με την νέα συλλογή CND VINYLUX Weekly Nail Polish "Flora & Fauna" διαβάστε περισσότερα στο #blog. // 20.#nails // 21.Μόλις παρέλαβα το δωράκι που κέρδισα από @inaturalgreece, ευχαριστώ πολύ!

Instagram Flashback: March {2015}
22.Εγώ εδώ ψάχνω συνδυασμούς για αυτό το υπέροχο γαλάζιο παστέλ αφού ο καιρός μας έκανε την χάρη και έβγαλε ήλιο! Καλημέρα λοιπόν και μια όμορφη Κυριακή σε όλους! // 23.#motd - το σημερινό μακιγιάζ είναι μια έμπνευση από την πρόταση "γρήγορο και εύκολο μακιγιάζ" της @ioanna.lampropoulou // 24.Βουτυράκι κανείς; Από τα καλύτερα body butter που έχω δοκιμάσει, απαλή υφή σαν βούτυρο και απορροφάται σχεδόν αμέσως αφήνοντας ενυδατωμένη την επιδερμίδα. (το εχω σκάψει)


To προφίλ μου: @eleftheraki0000  

6 σχόλια:

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget