ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #17

28/5/15


Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι για τον μήνα Μάιο.

Μια στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή, αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων

Επομένως, 
ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε 
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες 

Στην συνέχεια η στήλη αυτή υιοθετήθηκε από τα παρακάτω blogs: 

Αν και εσείς θέλετε να εκφραστείτε μέσα από την συγκεκριμένη στήλη αφήστε μου στα σχόλια το λινκ της δικής σας ανάρτησης.


  • ακούω 
Το νέο τραγούδι "Πυρκαγιά" του Παντελή Παντελίδη, το άκουγα συνέχεια, αφού είχε πολύ ρυθμό. 



  • βλέπω
Είναι μια όμορφη εικόνα που όταν την βλέπεις το πρωί είναι ένας επιπλέον λόγος για να δεις την μέρα αισιόδοξα, γιατί τα λουλούδια είναι πανέμορφα. 



  • συλλογίζομαι 
Κάτι που διάβασα πρόσφατα και μου άρεσε.

«Όταν ακούω κάποιον να λέει ότι "η ζωή είναι δύσκολη", μου ‘ρχεται να ρωτήσω: "σε σύγκριση με τι;"» 
Sydney J. Harris


10 σχόλια:

  1. Όλα υπέροχα Ελευθερία μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Τώρα μου θύμισες το Πυρκαγιά και το έβαλα ξανά :P Πολύ ωραίο ποστ!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ αυτή η στήλη :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο Σαββατοκυριακο Ελευθερια μου, πολυ ομορφα τα λουλουδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι η αγαπημένη μας στήλη στο blog σου! Δεν χάνουμε post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget