JUSTINBEAUTY.COM │COSART,BLING

16/5/15


Ένα πακέτο έφτασε στην πόρτα μου από το e-shop justinbeauty.com.




Το justinbeauty.com διαθέτει προϊόντα από διεθνώς αναγνωρισμένες εταιρείες που παρέχουν τα καλύτερα προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, σώματος και νυχιών, διακρίνονται για την υψηλή ποιότητα, την ποικιλία, καθώς και τις ασυναγώνιστες τιμές




Μια από αυτές, είναι η εταιρεία Cosart που παρέχει επαγγελματικά προϊόντα μακιγιάζ, τα οποία είναι πολύ φιλικά προς το δέρμα χωρίς συστατικά που βλάπτουν τον οργανισμό όπως parabens και μόλυβδο, επίσης χαρακτηρίζονται από καλή κάλυψη και διάρκεια.  



 Αναλυτικά μου έστειλαν να δοκιμάσω τα παρακάτω προϊόντα. 


Για τα χείλη:
▪ Cosart Elegance Lipstick 3027, κραγιόν σε απόχρωση ροζ γκρέιπφρουτ, περιέχει αντιγηραντικά συστατικά και βιταμίνη Ε χαρίζοντας διάρκεια και ενυδάτωση. 
▪ Cosart Lipliner 205, αδιάβροχο μηχανικό μολύβι χειλιών σε μια παρόμοια απόχρωση με το κραγιόν λίγο πιο σκούρα όμως. 
▪ Cosart Lip Gloss 88, λιπγκλος και αυτό σε απόχρωση ροζ γκρέιπφρουτ για να συνδυάζεται τέλεια με το κραγιόν, προσφέρει εκθαμβωτική λάμψη και μεγάλη διάρκεια, χωρίς να κολλάνε τα χείλη, με ισχυρή αντιγηραντική δράση.


Για τα μάτια: 
▪ Cosart Maxi Volume 91 Black, μάσκαρα με καουτσούκ βουρτσάκι σε μαύρο χρώμα, με προβιταμίνη Β5 και αμυγδαλέλαιο που επιμηκύνει, διαχωρίζει και θρέφει τις βλεφαρίδες.


Για το πρόσωπο: 
▪ Cosart Lift Εssence Makeup 790, υγρό μεικ-απ με ελαφριά σύνθεση για ομοιόμορφο, φυσικό και φωτεινό ματ αποτέλεσμα, με διάρκεια ως 8 ώρες και με SPF 15
▪ Cosart Mineral Make Up Powder 793, μεταξένια συμπαγής πούδρα που περιέχει αγνά ορυκτά, τα οποία κάνουν το δέρμα να φαίνεται ομαλό, φρέσκο και λαμπερό.



Επίσης από την εταιρεία Bling που διαθέτει αυτοκόλλητα βερνίκια νυχιών, με εύκολη και γρήγορη εφαρμογή χωρίς να προκαλούν φθορές στα νύχια.


Για τα νύχια: 
▪ Bling Nail Appliques S011, αυτοκόλλητα βερνίκια νυχιών σε ροζ χρώμα.




Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του justinbeauty.com για όλα αυτά τα υπέροχα προϊόντα που μου έστειλαν και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!


Αυτά λοιπόν περιείχε το κουτάκι για μένα, για εσάς όμως; 

Μείνετε συντονισμένες και θα μάθετε πολύ σύντομα.


*Sponsored Post

16 σχόλια:

  1. Πωω τι ωραίο κουτάκι είναι αυτό.
    Ομολογώ πως δεν γνώριζα την εταιρία και γενικά το site αυτό!
    Ευχαριστούμε για την παρουσίαση! :)
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Γεωργία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικο περιεχομενο ευχομαι να τα απολαυσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ μόνο που τα είδα τα απόλαυσα.. Να τα χαρείς όλα, είναι τέλεια! Θα ήθελα να δω σε ξεχωριστό post τα αυτοκόλλητα για τα νύχια.. φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νάζη!
      Εννοείται ότι θα υπάρξει ποστ για αυτοκόλλητα βερνίκια νυχιών, ανυπομονώ να τα δοκιμάσω γιατί αυτήν την εβδομάδα έκοψα πολύ τα νύχια μου και δεν τα εχω βάψει καθόλου για να δυναμώσουν λίγο, όταν φτάσουν σε ενα ικανοποιητικό νυχάκι τότε θα τα δοκιμάσω!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να'ναι φανταστικά τα cosart,και εγώ δεν το ήξερα αυτο το site,πάω να το εξερευνήσω :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και παλιότερα και μου άρεσαν πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα...Να τα χαρείς τα καλούδια σου.Τσεκάρω το site.xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα cosart μου τα στελνουν οι συγγενεις μου απο γερμανια. Δεν ηξερα οτι υπαρχουν και στην ελλαδα. Μου στρωνουν τελεια. Σου ευχομαι να τα απολαυσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είναι πολύ καλά εχω ξανά δοκιμάσει!
      Δες στο site έχει μεγαλη ποικιλία!

      Διαγραφή
  7. Το κραγιον φαινεται φανταστικο, λατρευω αυτα τα χρωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget