VENTUS║Face & Eye Masks

19/5/15

Οι μάσκες Ventus περιέχουν φυσικά συστατικά που είναι ωφέλιμα για την επιδερμίδα του προσώπου και των ματιών. 




Σε πρακτικά φακελάκια, ώστε να μπορείς να τις παίρνεις μαζί σου και σε ταξίδια, γιατί όμορφη πρέπει να είσαι παντού. Περιέχουν αρκετή ποσότητα μέσα στο φακελάκι, που δεν τελειώνει με μια μόνο φορά. 



Από αυτές που διαθέτει δοκίμασα δυο προσώπουVentus Firming DSM Mask και Ventus Soothing Hyndrahug Re 3 και μια ματιώνVentus Firming & Moisturizing Eye Cream Gel Mask



Ας δούμε αναλυτικά τα οφέλη και την εμπειρία μου από την καθεμία. 



Ventus Firming DSM Mask

Πρόκειται για μια συσφικτική μάσκα προσώπου με φυσικό εκχύλισμα αγριόσυκου και μαλακτικό αμυγδαλέλαιο. Εμπλουτισμένη με μεταλλικά ιχνοστοιχεία από λάσπη Νεκράς Θάλασσας και βιταμίνες A, E,F, & H, αναζωογονεί, συσφίγγει και παρέχει στο δέρμα τις απαραίτητες ουσίες για λαμπερή και υγιή όψη του προσώπου.

Εμπειρία: Μπεζ κρεμώδης υφή με άρωμα που μου άρεσε πολύ, το αμύγδαλο ήταν πιο έντονη η μυρωδιά του. Tην άφησα περίπου 15 λεπτά, στην αρχή αισθάνθηκα κάτι σαν να δροσίζει το πρόσωπο μου και έπειτα δεν ένιωθα κάτι, σαν να είχα βάλει απλά μια κρέμα. Όμως όταν ξεπλυθεί αφήνει την επιδερμίδα απαλή και αναζωογονημένη. 



Ventus Soothing Hyndrahug Re 3

Πρόκειται για μια καταπραϋντική και ενυδατική μάσκα προσώπου, πλούσια σε φυσικά εκχυλίσματα παπάγιας, ανανά και βιταμίνες. Ξεκουράζει, ανακουφίζει και αναζωογονεί το πρόσωπο. Χάρη στους πλούσιους ενυδατικούς και θρεπτικούς παράγοντες που περιέχει, χαρίζει μοναδική φρεσκάδα, νεανικότητα, σφριγηλότητα και ελαστικότητα στο δέρμα. 

Εμπειρία: Σφιχτή υφή κρέμας που πρασινίζει λίγο (αν και στην φωτογραφία εξαιτίας του φωτισμού δεν φαίνεται καλά), το άρωμα της δεν είναι τόσο ευχάριστο για εμένα. Επίσης περίπου 15 λεπτά την άφησα, στο διάστημα αυτό ένιωθα κάτι σαν ελαφρύ τράβηγμα στο πρόσωπο. Το αποτέλεσμα που αφήνει είναι σφριγηλή και φωτεινή επιδερμίδα του προσώπου. 



Ventus Firming & Moisturizing Eye Cream Gel Mask

Πρόκειται για μια συσφικτική και ενυδατική μάσκα εντατικής φροντίδας σε μορφή κρεμοζελέ για την ευαίσθητη περιοχή των ματιών. Χάρη στα εκχυλίσματα ginkgo biloba, πράσινου τσαγιού και αγγουριού, τονώνει και συσφίγγει τη λεπτή περιοχή γύρω από τα μάτια. Ταυτόχρονα, το οργανικό πυρίτιο, οι βιταμίνες και οι ενυδατικοί παράγοντες που περιέχει, απαλύνουν τις ρυτίδες έκφρασης διατηρώντας την επιδερμίδα γύρω από τα μάτια ενυδατωμένη, ελαστική και σφριγηλή χωρίς πρηξίματα και μαύρους κύκλους. 

Εμπειρία: Απαλή άσπρη κρέμα με άρωμα που μυρίζει αγγουράκι, όμορφο άρωμα δηλαδή. Ο χρόνος που την άφησα ήταν και πάλι περίπου 15 λεπτά, όσο την φοράς νιώθεις να δροσίζει. Μόλις αφαιρεθεί η περιοχή των ματιών δείχνει πιο φωτεινή. 



Επομένως και τρεις μου άρεσαν για το αποτέλεσμα που δίνουν,θα τις πρότεινα ανεπιφύλακτα! 

Εσείς τις έχετε δοκιμάσει;
Ποια είναι η γνώμη σας; 


Image Map


14 σχόλια:

  1. Αγαπημένες μάσκες με ιδιαίτερη προτίμηση στην μάσκα ματιών που την λατρεύω για το αποτέλεσμα που προσφέρει!
    Νομίζω μόνο την Firming DSM Mask δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα τη δοκιμάσω σύντομα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε και μένα η μάσκα ματιών και την ξαναπήρα!
      Καλά να περνάς Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ οι μάσκες θα ηθελα να δοκιμάσω την τελευταία με το αγγουράκι για την περιοχή των ματιών .. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις είναι πολύ καλή!
      Φιλάκια πολλά Νάζη μου!

      Διαγραφή
  3. Έχω ακόμα ακμή στα 20 μου και δυστυχώς δε μπορώ να πειραματίζομαι ακόμα με μάσκες παρόλο που μου αρέσουν πολύ! Η μάσκα ματιών μου τράβηξε την προσοχή, μήπως θυμάσαι την τιμή της; Φιλιά, Κωνσταντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μου άρεσε πολύ η μάσκα ματιών, προχθές που την αγόρασα την είχε σε προσφορά, 1+1 Δώρο, με μια μάσκα προσώπου 2,20 ευρώ.

      Διαγραφή
  4. Μπραβο για τις επιλογες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες μάσκες! Αυτή για τα μάτια και η ενυδατική για το πρόσωπο θα ήθελα να τις δοκιμάσω! Ωραίο post! :) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαινονται πολυ ωραιες +_+ ειδικα αυτη για τα ματια θα την δοκιμασω σιγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις Κατερίνα είναι πολύ καλή!

      Διαγραφή
  7. μόλις μπήκαν στη λίστα με τα προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω. Ωραίo review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οικονομικές και καλές μάσκες!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget