ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #18

29/6/15


Επηρεασμένη από το κλίμα των ημερών σας γράφω αυτήν την ανάρτηση.


Μια στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή, αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων

Επομένως, 
ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε 
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες 

Στην συνέχεια η στήλη αυτή υιοθετήθηκε από τα παρακάτω blogs: 

Αν και εσείς θέλετε να εκφραστείτε μέσα από την συγκεκριμένη στήλη αφήστε μου στα σχόλια το λινκ της δικής σας ανάρτησης.




  • ακούω
Αχ, Ελλάδα σ’ αγαπώ!



  • βλέπω 
Ελλάδα!






  • συλλογίζομαι
«Δεν θέλω να είμαι Ευρωπαίος αλλά περήφανος Έλληνας! 
Δεν με νοιάζει αν έχω δραχμή ή ευρώ αυτό που θέλω είναι ένα μέλλον με όνειρα και όχι ένα αβέβαιο αύριο.»


10 σχόλια:

  1. Γεια σου Ελευθερία μου! (Έχεις και ένα όνομα τόσο ιδιαίτερο!)
    Να είμαστε ενωμένοι και ψύχραιμοι.
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα και τα τρια και μέσα στο κλίμα αυτών που περνάμε!
    Θα πω κι Εγώ αυτό που έγραψε πιο πάνω η Κατερίνα. "Ενωμένοι και ψυχραιμία" για να μην τα κάνουμε ακόμα χειρότερα τα πράγματα! (ναι βρε παιδιά, υπάρχουν και χειρότερα)
    Να είσαι καλά Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η ανάρτηση σου Ελευθερία μου.
    Θα συμφωνήσω κι εγώ με τα κορίτσια πιο πάνω.
    Όλα θα πάνε καλά πιστεύω.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ κι εγώ με τη σειρά μου σε όλα :) κουράγιο να έχουμε Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο ανάρτηση Ελευθερία μου!! Μπράβο!! Εύχομαι τα καλύτερα για την Ελλάδα μας!! Πολλά φιλούκθια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Βασιλική!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget