ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι... #19

28/7/15


Έτσι καλοκαιρινή είναι η ανάρτηση αυτού του μήνα.

Μια στήλη δημιουργήθηκε από έμενα καθώς σκεφτόμουν πως θα μπορέσω να ενώσω μουσική, φωτογραφία και αποσπάσματα βιβλίων σε μια μόνο στήλη τα όποια με εκφράζουν την δεδομένη στιγμή, αποτελεί δηλαδή μια έκφραση συναισθημάτων

Επομένως, 
ακούω = μουσική δηλαδή ένα τραγούδι που μου άρεσε πολύ τον μήνα που μας πέρασε 
βλέπω = φωτογραφία δηλαδή μια φωτογραφία με κάτι που μου άρεσε με οποιοδήποτε θέμα, τοπίο, αντικείμενο, προϊόντα ομορφιάς κτλ, ακόμα και μια φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο
συλλογίζομαι = αποσπάσματα βιβλίων δηλαδή κάποιο γνωμικό που μου άρεσε καθώς και μερικές γραμμές από κάποιο βιβλίο που τις βρήκα ενδιαφέρουσες 

Στην συνέχεια η στήλη αυτή υιοθετήθηκε από τα παρακάτω blogs: 

Αν και εσείς θέλετε να εκφραστείτε μέσα από την συγκεκριμένη στήλη αφήστε μου στα σχόλια το λινκ της δικής σας ανάρτησης.



  • ακούω 
Υπέροχη μουσική αλλά και ωραίο ρυθμό έχει το τραγούδι Yamira feat. Mattyas - Waterfalls, με ηρεμεί και φτιάχνει την διάθεση μου. 




  • βλέπω 
Θάλασσα παντού, όχι δεν έχω πάει διακοπές (και δεν ξέρω ακόμα αν θα πάω κάπου) όμως στο instagram, που από τα social media το αγαπώ και το χρησιμοποιώ περισσότερο, βλέπω τις παραλίες που ανεβάζουν σε φωτογραφίες οι φίλοι μου και πολύ τις χαίρομαι. Παρακάτω σας έχω και μια δική μου από το καλοκαίρι 2010 στην παραλία Γούρνα (πριν γίνει γνωστή και δεν χωράς να καθίσεις), η οποία είναι η αγαπημένη μου στην Λέρο, η λήψη είναι από κινητό για αυτό δεν φαίνεται καθαρά. 



  • συλλογίζομαι 

Ένα απόσπασμα από το αγαπημένο μου βιβλίο του Paulo Coelho, "Το χειρόγραφο της Άκρα": 

«Κανείς δεν μπορεί να επιστρέψει στο παρελθόν, αλλά όλοι μπορούμε να πάμε μπροστά. Και αύριο, όταν ο ήλιος ανατείλει, το μόνο που θα μπορείς να πεις στον εαυτό σου είναι: Πρόκειται να θεωρήσω αυτή την μέρα ως την πρώτη μέρα της ζωής μου.»




8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα Ελευθερία μου!
    Η φωτο με τη θάλασσα, υπέροχη!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ δροσερό και καλοκαιρινό το τραγουδάκι και πόσο δίκιο έχει ο Paulo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  4. υπέροχη φαίνεται η θάλασσα, αλλά νομίζω θα σταθώ στη φράση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget