Blogger Spotlight: Come to my Boudoir

11/7/15




Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blog σου και πότε; 
Ξεκίνησα το blogging πριν 4 χρόνια ακριβώς τον Ιούνιο του 2012. Το ξεκίνημα μου ώθησε η μανία μου να γράφω...να γράφω για οτιδήποτε!! Το Come to my Boudoir δεν είναι το πρώτο μου blog αλλά είναι το σπίτι μου σίγουρα πια! 

Για κάποιον που δεν έχει διαβάσει ακόμα το blog σου, πως θα το περιέγραφες; 
Πως θα το περιέγραφα ε? Εφ' όλης της ύλης μάλλον! Ένα blog με γυναικείο περιεχόμενο κυρίως στο οποίο μιλάμε για τα πάντα. Μόδα, ομορφιά, φαγητό αλλά και μαμαδίστικα θέματα για να διαλέξει κάθε αναγνώστρια αυτό που την ενδιαφέρει! 

Ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα στο ιντερνέτ; 
Καθημερινή ρουτίνα ε? Instagram και Facebook είναι τα πρώτα που κοιτάζω κάθε μέρα! Στην συνέχεια σειρά έχει το Bloglovin για να μη χάνω κανένα νέο post από τις αγαπημένες μου bloggers. Από εκεί και πέρα μέρα με τη μέρα διαφέρουν όσα ψάχνω και διαβάζω online...διαφέρει και ο χρόνος που έχω βέβαια για να είμαι online σύμφωνα με τα κέφια της μικρής μου! 

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στο blogging; 
Πολλά με συναρπάζουν στο Blogging αλλά κυρίως το γεγονός ότι επικοινωνείς καθημερινά με νέα πρόσωπα που κατά κύριο λόγο μοιράζεσαι κοινά ενδιαφέροντα! Μέσα από το blogging έχω γνωρίσει πολλά κορίτσια τα οποία έχω υπερσυμπαθήσει!! 

Δείξε μας την αγαπημένη σου ανάρτηση στο blog σου ώστε να την επισκεφτούμε;
Πολλές είναι οι αγαπημένες μου αναρτήσεις αλλά αφού πρέπει να διαλέξω μία θα πω...."Και η μπέμπα ήρθε" (δείτε την εδώ) και πρόκειται για το πρώτο μου post μετά τη γέννηση της μικρής μου Ανθούλας όπου περιγράφω τα συγκλονιστικά συναισθήματα που μου προκάλεσε ο ερχομός της! 

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια καλή ανάρτηση σε ένα blog; 
Η "καλή" ανάρτηση θεωρώ ότι είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα αλλά για εμένα υπάρχουν κάποια πραγματάκια που με κάνουν να μου αρέσει ή όχι κάποιο post. Καταρχάς να έχει σωστή ορθογραφία και σύνταξη. Μου αρέσει να έχει φωτογραφίες και ο λόγος του blogger να είναι άμεσος και ειλικρινής. 

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στο Diary Of A Beauty Addict; 
Αγαπημένη μου στήλη είναι η "My Nails" αλλά μου αρέσουν και τα posts της ¨Monthly Summary" γιατί βρίσκω όλα τα post του μήνα μαζεμένα και έτσι διαβάζω και κάποιο που μπορεί να έχω χάσει. 

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; 
Μελλοντικά σχέδια ε? Όσον αφορά το blog μου θα ήθελα να έχω το χρόνο και τη διάθεση και στο μέλλον να γράφω για όσα αγαπάω και φυσικά να γνωρίσω ακόμα περισσότερες bloggers. 

Μοιράσου μαζί μας την καλύτερη συμβουλή που έχεις δεχτεί και αν θέλεις πες μας από ποιον ήταν; 
"Δεν είναι όλα άσπρο μαύρο στη ζωή...υπάρχει και το γκρι!" 

Ποιο προϊόν προτείνεις στους αναγνώστες του Diary Of A Beauty Addict; 
Το Bio Oil!! Γενικά είμαι λίγο δύσπιστη σε προϊόντα που υπόσχονται θαύματα , μετά τη γέννα όμως είπα να δοκιμάσω το Bio oil επειδή μου δημιουργήθηκαν 2 ραγάδες στη κοιλιά! Δεν μπορώ να πω ότι το χρησιμοποιώ συστηματικά παρ'όλα αυτά όμως έχω δει πολύ καλά αποτελέσματα! 

Ποια social χρησιμοποιείς και τι ρόλο πιστεύεις ότι παίζουν στο blogging;
Blogging και Social Media είναι το απόλυτο δίδυμο! Εγώ καθημερινά χρησιμοποιώ τη σελίδα μου στο Facebook , το twitter και το απόλυτα αγαπημένο μου Instagram.




Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα!

Ελέγξτε τα πάντα για την Μαρίνα σε:
Blog ■ Facebook ■ Twitter  Instagram


Αν θέλετε και εσείς να είστε στο επόμενο Blogger Spotlight δηλώστε συμμετοχή στο email eleftheraki0000@gmail.com με την ένδειξη "Blogger Spotlight" αφού πρώτα διαβάσετε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση που περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.(όροι, διαδικασία, ερωτήσεις κτλ) 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget