#dimopsifisma: Λέω «ΟΧΙ» για να χτίσω την ελπίδα

1/7/15


Θέλησα να μοιραστώ τις σκέψεις μου γιατί οι εξελίξεις στην χωρά μας το τελευταίο διάστημα δεν μπορούν να με αφήσουν αμέτοχη, επειδή το blog είναι ο δικό μου χώρος έκφρασης, το σπίτι μου. 


Σίγουρα σε αυτά που θα πω δεν θα βρω πολλούς σύμφωνους όμως έχω μάθει να έχω το θάρρος της γνώμης μου και να αποδέχομαι τις συνέπειες.


Από το 2010 είμαι στην ανεργία με το χαρτζιλίκι του πατέρα μου που είναι χαμηλοσυνταξιούχος, πόση πικρία μπορεί να νιώθει ένας άνθρωπος σε ηλικία 30 χρονών χωρίς όνειρα, χωρίς μέλλον. Δεν εντάσσομαι σε κανένα κόμμα γιατί κανένα κόμμα δεν ενδιαφέρθηκε όταν ήμουν γεμάτη όνειρα και όρεξη για δουλειά βρέθηκα περιθώριο, σίγουρα στην θέση μου δυστυχώς έχουν βρεθεί πολλοί και είναι λυπηρό.


Όλα αυτά που ακούω και βλέπω από κανάλια, πολιτικούς που μας οδήγησαν σε αυτήν την κατάσταση, φίλους και συγγενείς  με θυμώνουν και με θλίβουν.

Γιατί συμφώνα με αυτούς ένα ΝΑΙ στο δημοψήφισμα σημαίνει τα παρακάτω:
Αν είσαι άνεργος ψήφισε ΝΑΙ για να βρεις δουλειά.
Αν είσαι συνταξιούχος ψήφισε ΝΑΙ για να γίνει αύξηση στην σύνταξη σου.
Αν είσαι μισθωτός ψήφισε ΝΑΙ για αύξηση του μισθού.
Αν είσαι αγρότης ψήφισε ΝΑΙ για να έχεις επιδοτήσεις.
Αν πείνας ψήφισε ΝΑΙ για να γίνει το τραπέζι σου γεμάτο.
Και το καλύτερο.
Αν είσαι φτωχός ψήφισε ΝΑΙ για να σου καταθέσουμε πολλά λεφτά στον λογαριασμό σου!

Ποσό κωμικοτραγικά είναι όλα αυτά, όμως η αλήθεια είναι ότι κάποιοι τα πιστεύουν και θεωρούν ότι με ένα ΝΑΙ όλα θα αλλάξουν και θα ζουν πλουσιοπάροχα.

Ας μην γελιόμαστε το ΝΑΙ σημαίνει ότι ο φτωχός θα γίνει φτωχότερος και ο πλούσιος πλουσιότερος.



Όλο αυτόν τον καιρό δυσανασχετούσαμε γιατί η κάθε κυβέρνηση δεν μας ρωτούσε για όλα τα μέτρα που έπαιρνε και αποφάσιζε για το μέλλον μας, τώρα επιτέλους μια κυβέρνηση αποφάσισε να ρωτήσει και τον λαό για όλα τα μετρά που αποφασίζουν οι Ευρωπαίοι για εμάς και εμείς απλά χλευάζουμε για αυτήν την απόφαση.


Είτε ισχύει είτε όχι αυτό το πρόγραμμα στο οποίο μας καλεί η κυβέρνηση να ψηφίσουμε, ένα ΟΧΙ σημαίνει ότι είμαι παρών και θέλω να ζήσω ενώ το ΝΑΙ είναι υποταγή.



Τι σημαίνει «Μένουμε Ευρώπη» και «Ναι στο ευρώ»;

Όταν το μεγαλύτερο ποσοστό της Ελλάδας έχει αναγκαστεί να ζει στην εξαθλίωση.  

Δεν είναι τραγικό όταν μια εβδομάδα ο κόσμος ενώ υπάρχουν χρήματα πιστωμένα στον λογαριασμό του δεν μπορεί να τα λάβει, το τραγικό θα ήταν αν δεν υπήρχαν και εκεί μας οδηγούσαν οι ως τώρα κυβερνήσεις.

Συνεπώς το «Μένουμε Ευρώπη» εννοείται να είμαστε υποχείρια τον Ευρωπαίων που σιγά σιγά θα φτάσουμε να ζούμε σε μια χώρα που δεν μας ανήκει γιατί απλά θέλαμε να λεγόμαστε Ευρωπαίοι. Ενώ το «Ναι στο ευρώ» σημαίνει ότι λεφτά θα υπάρχουν μόνο για τους πλούσιους και όλοι οι υπόλοιποι θα βρεθούμε σε πιο δυσχερή θέση από την τωρινή.


Όπως το θέτουν  λοιπόν, επιλέγω να μην είμαι Ευρωπαία αλλά περήφανη Ελληνίδα και προτιμώ ένα νόμισμα που θα μου επιτρέψει να ζω με αξιοπρέπεια.



Όσο και αν το ΝΑΙ  φαίνεται στα ματιά των περισσοτέρων Ελλήνων ως η ιδανική λύση γιατί απλά φοβούνται τις αλλαγές, στην πραγματικότητα είναι ένας αργός και βασανιστικός θάνατος, ειδικά για τις νέες γενιές. Το ΟΧΙ μπορεί να τρομάζει γιατί δεν ξέρεις τι κρύβει, όμως παίρνω το ρίσκο και προτιμώ έναν ακαριαίο θάνατο αν αποδειχτεί έτσι.


Επιλέγω ΟΧΙ όσο αβέβαιο και αν είναι, γιατί θέλω να δω μια σταγόνα φως της ελπίδας, όχι δεν θα είναι άμεση η αλλαγή όμως θα δώσω την ευκαιρία στις επόμενες γενιές να ονειρεύονται, κάτι που εγώ στερήθηκα με τις κυβερνήσεις που ήθελαν το καλό του λάου.


Αυτά είχα να μοιραστώ γιατί ένιωθα να με πνιγούν, συνιστώ ψυχραιμία και κάντε την καλύτερη για εσάς επιλογή στο δημοψήφισμα.


18 σχόλια:

  1. Τολμηρο το ποστ!Μπραβο για το θαρρος να πεις τη γνωμη σου ελευθερα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου!!!!Δεν εχω να πω κατι αλλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Θα ήταν υποκρισία αν σε ενα τόσο μεγάλο ζήτημα για την χώρα, εγω να μην έδειχνα την θέση μου ξεκάθαρα αφου όλα τα ποστ του blog βασίζονται στην ειλικρίνεια.

      Διαγραφή
  2. μπράβο σου που λες ανοιχτά την γνώμη σου και ας μην είναι αποδεκτή από όλους!
    μην ξεχνάμε το γεγονός ότι το διαδίκτυο είναι ένας χώρος που μπορούμε να εκφράζουμε ελευθέρας τις σκέψεις μας, και να αποδεχόμαστε τις κριτικές είτε μας αρέσουν είτε όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Έτσι είναι θα πρέπει να δεχόμαστε τις θετικές και τις αρνητικές κριτικές (όχι τις προσβολές όμως).

      Διαγραφή
  3. Μπραβο Ελευθερια μου ετσι ακριβως, εγω πραγματικα λυπαμε οταν βλεπω νεα παιδια να λενε ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κατερίνα!
      Το είδα και εγω αυτό και είναι πραγματικά θλιβερό, λένε ναι στο ευρώ όταν πλέον δεν το έχουμε πότε στα χεριά μας.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    Καλή δύναμη στην Ελλάδα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο σου για το θάρρος της γνώμης σου.. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη με αυτά που λές παραπάνω.. Είναι η πρώτη φορά που μας δίνεται η ευκαιρία να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάτι και οι επόμενες γενιές να είναι καλύτερα! Απορώ με το θράσος των προηγούμενων κυβερνήσεων που τολμούν να εκφέρουν έστω τη γνώμη τους για οτιδήποτε.. Νροπή τους.. Ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική γενικά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Οι προηγούμενες κυβερνήσεις με το να μας εκφοβίζουν και να μας προτρέπουν να πούμε ναι κατάφεραν ακριβώς το αντίθετο, ήταν η καλύτερη διαφήμιση για να ψηφίσουμε όχι.

      Διαγραφή
  6. Ελευθερία μου πολύ ωραίο κείμενο!
    Είμαι υπερ του οχι γιατί όπως λες δεν είδαμε απο όλους αυτούς που μας λένε να ψηφίσουμε το ναι να γίνετε κάτι , μείναμε άνεργοι , δουλεύουμε για χαρτζιλίκια και είναι τραγικό άνθρωποι που πλήρωναν τους φόρους τους , τα δάνεια τους , τις υποχρεώσεις τους να είναι πνιγμένοι και όσοι δεν πληρώνουν τίποτα ζουν ακόμα και σήμερα πλουσιοπάροχα!
    Για μένα πρέπει να ξυπνήσουν οι νεοέλληνες που είναι όλη την ώρα ξάπλα , iphone και διακοπές στην Μύκονο που τις πληρώνουν οι παρατάξεις των πανεπιστημίων οι οποίες παίρνουν τα λεφτά του πολίτη και να δεχτούν να δουλέψουν για να φτιάξουν μια χώρα καλύτερη!
    Εύχομαι πρώτα έναν καλύτερο εαυτό και μετά μια καλύτερη χώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φαίη!
      Έτσι οι προηγούμενες κυβερνήσεις κατέστρεψαν το μέλλον της νέας γενιάς.

      Διαγραφή
  7. Ελευθερία μου, μπράβο σου που εκφέρεις γνώμη και λες τα πράγματα με το όνομά τους! Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη και σου μιλάω Εγώ που είμαι 30 μήνες άνεργη και όσο δουλειές κάνω, καταλαβαίνεις ότι τα χρήματα είναι ψίχουλα... Λέω ΟΧΙ στα ίδια, στα παλιά, στην πιο κάτω δεν έχει!
    Ψυχραιμία και πίστη να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Επειδή είμαι blogger δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να υποκρίνομαι και να λέω ότι απλά με μια θέση εκτός πραγματικότητας, για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα ναι έλεγαν όσοι ήταν βολεμένοι και όχι όσοι εδώ και 5 χρόνια καταστράφηκαν οικονομικά και ψυχολογικά, δυστυχώς για αυτούς και για εμάς είμαστε περισσότεροι.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο σου Ελευθερία μου για το κείμενο αυτό! Το να συμφωνήσουν μαζί σου όλοι οι αναγνώστες σου ξέρεις ότι ίσως είναι αδύνατο αλλά χαίρομαι που αυτό δε σε έκανε να φοβηθείς να εκφράσεις την άποψη σου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
    Ψυχραιμία χρειάζεται από όλους γιατί ο σκοπός και ο στόχος τους ήταν ακριβώς αυτός, να μας τρομάξουν!!!
    Ο κάθε ένας ας σκεφτεί λογικά και ας πράξει ανάλογα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρίνα!
      Αν φοβόμουν να πω την γνώμη μου θα σημαίνει ότι όλα όσα γράφω σε αυτό το blog δεν είναι δικές μου σκέψεις και απλά προσπαθώ να κερδίσω εντυπώσεις γράφοντας ψέματα.

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το κείμενο σου! μην μασάς, αλώστε ζούμε σε δημοκρατική χώρα και ο καθένας μας μπορεί να λέει ελεύθερα την γνώμη του. Εύχομαι και ελπίζω να καταφέρει η χώρα μας να βγει από αυτό το τέλμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νατάσα!
      Στο blog μας παρουσιάζουμε ολα τα θέματα που θέλουμε να μοιραστούμε, μπορεί να ξάφνιασε αυτή η ανάρτηση μου, όμως ήμουν ειλικρινής και αποκάλυψα και πράγματα για τον εαυτό μου που κάποιοι ίσως το δουν αρνητικά.

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget