Free Printable Blog Planner

10/7/15


Σήμερα με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζω το πρώτο μου blog planner

Free Printable Blog Planner
Free Printable Blog Planner

Χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειάς για να δημιουργηθεί το τελικό αποτέλεσμα που βλέπετε παρακάτω. 
Επέλεξα το blog planner να έχει δυο εκδόσεις μια πολύχρωμη με λουλούδια και η άλλη σε μαύρο με γκρι χρώμα, έτσι ώστε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει. 


Flower Blog Planner

Black Blog Planner

Σχεδιάστηκε σύμφωνα με τα στοιχεία που εξυπηρετούν εμένα στην οργάνωση του blog μου, συνεπώς περιλαμβάνει της εξής σελίδες (είναι ίδιες και στις δυο εκδόσεις):

Cover: όπου μπορείτε να γράφετε το όνομα του blog σας. 

Monthly Blog Planner: μπορείτε να προγραμματίζετε τις αναρτήσεις του μήνα. 

Weekly Blog Planner: ρυθμίζετε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των αναρτήσεων. 

Daily Goals: εργασίες που κάνετε καθημερινά. 

Post Planner: σχεδίαση μιας ανάρτησης. 

Blog Ideas: χώρος για κάθε νέα ιδέα για ανάρτηση. 

Blog Stats: γράφετε τα στατιστικά που θέλετε να παρακολουθείτε. 

PR Samples: βοηθητικό για όταν λαμβάνετε δωρεάν προϊόντα. 

My Passwords: συγκεντρώστε τους κωδικούς από τα διάφορα site χρησιμοποιείτε. 

Notes: γράφετε ότι θέλετε. 

Συνολικά αποτελείται από μια σελίδα για κάθε στήλη, δηλαδή 10 σελίδες. 

Μπορείτε να εκτυπώσετε ανάλογα με το διάστημα που θέλετε να το χρησιμοποιήσετε όλες τις σελίδες ή να εκτυπώσετε μεμονωμένα τις σελίδες που πιστεύετε ότι θα σας βοηθήσουν στην οργάνωση του blog σας. 

Είναι ΔΩΡΕΑΝ, για να το αποκτήσετε θα πρέπει να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα ώστε να σας αποστείλω το blog planner που θα επιλέξετε (μπορείτε και τα δυο φυσικά) στο email που θα δηλώσετε.


Θερμή παράκληση μην αντιγράφετε ή τροποποιείτε το blog planner, σεβαστείτε την δουλειά μου. Προορίζετε για προσωπική χρήση και όχι για πώληση. Προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ για όλους! 
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε μαζί μου στο email eleftheraki0000@gmail.com.


Happy blogging!



Image Map


29 σχόλια:

  1. Α, Ελευθερία μου you are the best κορίτσι μου!
    Τι απίστευτη ιδέα και τι δουλειά έχεις ρίξει πάλι!
    Είναι πολύ χρήσιμα!
    Keep up the good work!
    Σ' ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει Μαρία μου!
      Όντως είχε πολλές ώρες δουλειάς,όμως το αποτελεσμα τελικά με ανταμείβει!
      Να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ελευθερία μου, μόλις το έλαβα και έχω να πω ότι είσαι αστέρι! Έψαχνα κάτι τόσο οργανωτικό για τα 2 blog μου και χαίρομαι πολύ που μας έδωσες αυτή τη δυνατότητα! Διάλεξα το πρώτο, το floral για να μου ανεβάζει τη διάθεση! Ευχαριστώ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Μαρία!
      Ελπίζω να σε βοηθήσει στην οργάνωση των blogs σου!
      Να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα, να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  4. παρα πολύ ωραίο και η ιδέα φανταστική!! εγω προσωπηκά δεν έχω ξανα δει κάτι τέτοιο! και να ρωτήσω κάτι, σε ποιο πρόγραμμα έχουν γίνει οι "σελίδες"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Το εχω σχεδιάσει στο canva, η αρχική βάση ήταν λευκή σελίδα Α4 και στην συνέχεια πρόσθεσα γεωμετρικά σχήματα και τα έφερνα στην μορφή που ήθελα, σε κάθε σελίδα ολα τα πρόσθετα ενα ενα και αυτό ήθελε πολλές ώρες!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο! πραγματικά πολύ χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο Ευγενία πολύ καλή δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για την δουλειά σου είναι και τα δυο πανέμορφα και απίστευτα χρήσιμα! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άργησα λίγο να σε ανακαλύψω και η πρώτη ανάρτηση που διαβάζω είναι αυτή! Έγινες ήδη το αγαπημένο μου blog! Λατρεύω τους ανθρώπους που μοιράζονται!
    Συμπλήρωσα την φόρμα και τώρα τρέχω να σε "ψαχουλέψω"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Ελευθερία μου χαίρομαι τόσο πολύ που ανακάλυψα ότι έχεις φτιάξει ένα τόσο όμορφο και χαριτωμένο blog planner!! Ψάχνω κάτι τέτοιο πολύ καιρό και μπορώ να πω ότι το δικό σου είναι το πιο ωραίο!! Χιιχιχ!! Το περιμένω πως και πως!! Φιλιά και ευχαριστούμε!! :)

    www.fashionizein.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θεανώ, να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Από όταν ανακάλυψα το Blog σου έχω κολλήσει (τώρα και με τα δύο blog). Είναι εξαιρετική όποια ανάρτηση έχεις κάνει και ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τον κόπο σου!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή
  11. Ελευθερία μου είσαι σούπερρρρρρ!!! Γεια στα χέρια σου! Τέλεια ιδέα και η υλοποίηση όλα τα λεφτά!!!
    Ευχαριστούμε πάρα πολύ που μοιράζεσαι τον κόπο και τις γνώσεις σου μαζί μας!!! ❤ Σου έστειλα στη φόρμα κι εγώ :)
    Θα ήθελα αν μπορείς να γράψεις είτε εδώ στο μπλογκ σου, είτε στο μειλ μου που σου έστειλα τώρα, πώς έχεις κάνει να έρχεται ένα τμήμα μόνο της ανάρτησής σου σε μήνυμα στο μέιλ σε όσους είναι εγγεγραμμένοι, γιατί εμένα έχω τσεκάρει ότι αποστέλλεται ολόκληρη η ανάρτησή μου.. Φυσικά εάν μπορείς και θέλεις και δε σου είναι κόπος κάποια στιγμή!
    Ευχαριστώωωωω!!
    Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλάάαα!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλά να περνάς!

      ΥΓ: Για αυτό που με ρώτησες θα σου εξηγήσω με email.

      Διαγραφή
  12. ειναι τελεια κοριτσι μουυυυυ! τα περιμενω να μ τα στειλεις!!! καλη Πρωτοχρονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget