Savoir vivre στο blogging

27/7/15


Σίγουρα και στο blogging υπάρχουν καλοί τρόποι συμπεριφοράς, που βοηθάνε να συνυπάρχουμε με τις άλλες bloggers και να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των αναγνωστριών. 

Savoir vivre στο blogging
Savoir vivre στο blogging
Παρακάτω θα σας αναφέρω τους 5 κυριότερους κατά την γνώμη, για να γίνει μια blogger καλύτερη. 


Απαντήσεις σε σχόλια. 
Είναι σημαντικό να υπάρχει η απάντηση της blogger στα σχόλια που της αφήνουν στο blog της γιατί εκφράζει την ευγνωμοσύνη της στην αναγνώστρια που διάβασε και θέλησε να αφήσει ένα σχόλιο. Ακόμα και σε τύπου "πολύ ωραίο" που για κάποιες μπορεί να θεωρείται αγένεια, όμως κρίνοντας από τον εαυτό μου, υπάρχουν στιγμές που βλέπω μια ανάρτηση και θέλω να πω απλά ότι μου άρεσε και όχι να γράψω έκθεση. Οπότε όλα τα σχόλια είτε δυο λέξεων είτε πολλών είναι καλά για μια blogger καθώς βλέπει ότι εκτιμάται ο κόπος που έκανε να δημιουργήσει την συγκεκριμένη ανάρτηση


Λινκ σε σχόλια. 
Στο χώρο που είμαστε λίγο πολύ όλες γνωριζόμαστε, για την κάθε νέα blogger που θα αφήσει σχόλιο ή θα γίνει μέλος σε ένα blog, η κάτοχος του blog μπορεί να ελέγξει από το google+ αν έχει ή όχι blog. Συνεπώς σχολιάζετε γιατί σας αρέσει η ανάρτηση και όχι για να κάνετε διαφήμιση του blog σας. Επίσης πριν πείτε την φράση «έγινα μέλος στο blog σου, γίνε και στο δικό μου» κάντε έναν έλεγχο αν είναι ήδη, το λέω αυτό γιατί συχνά μου συμβαίνει σε νέα blogs που έχω γίνει από τα πρώτα μέλη που ήταν μονοψήφιος αριθμός, όταν έχουν διψήφιο ή τριψήφιο αριθμό σε μέλη μου αφήνουν το συγκεκριμένο σχόλιο, τραγικό. 


Αντιγραφή. 
Αν δεν έχετε κάτι να πείτε θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσετε ένα blog. Είναι άσχημο όταν βλέπω blogs να κάνουν αντιγραφές κείμενων από τα site και να τα παρουσιάζουν σαν δικές τους γνώμες, επίσης να δημιουργούν αναρτήσεις και ειδικά review με δανεισμένες από το διαδίκτυο φωτογραφίες. Σε μια ανάρτηση για να είναι αυθεντική και να κερδίζετε την εμπιστοσύνη του κοινού θα πρέπει στα κείμενα σας να έχουν προσωπικό στιλ, που διακρίνεται και ένα κομμάτι του χαρακτήρα σας. Οι φωτογραφίες σας να είναι όσο το δυνατόν πιο καθαρές. 


Τα "δωρεάν προϊόντα" δεν είναι αγορές. 
Είναι μεγάλο θέμα τα "δωρεάν προϊόντα", σε αυτό που θέλω να σταθώ εγώ είναι ότι τα προϊόντα που οι εταιρείες μας στέλνουν για δοκιμή δεν αποτελούν αγορές μας. Εφόσον έχουν ήδη παρουσιαστεί τα συγκεκριμένα προϊόντα ως προϊόντα δοκιμής από άλλες bloggers αν τα παρουσιάσετε ως δική σας αγορά αυτόματα χάνετε την αξιοπιστία σας στις αναγνώστριες σας. 


Η ειλικρίνεια δεν είναι αγένεια. 
Όταν γράφετε μια ανάρτηση, ειδικά όταν πρόκειται για review προϊόντος που δεν σας άρεσε θα πρέπει να προσέξετε τον τρόπο που γράφετε το κείμενο, το ελληνικό λεξιλόγιο είναι πλούσιο σε λέξεις και εκφράσεις που δεν χαρακτηρίζονται προσβλητικές και ρίχνουν το επίπεδο το δικό σας και του blog σας. Σίγουρα το να μην ικανοποιήσει τις δικές σας ανάγκες ένα προϊόν, θεωρώ ότι είναι σωστό να το πείτε, όμως θα πρέπει να προσέξετε να μην είστε αγενής, λέγοντας τα θετικά, που πιστεύω ότι θα έχει, στην συνέχεια μπορείτε να αναφέρετε και τα αρνητικά στοιχεία, διότι όλα δεν ταιριάζουν σε όλες. Στην περίπτωση που το προϊόν προέρχεται από μια εταιρεία που σας το έστειλε για δοκιμή, μην έχετε ανάγωγη συμπεριφορά, πείτε την άποψη σας με τα θετικά και τα αρνητικά που βρήκατε εσείς χωρίς να είστε αγνώμονες προς την εταιρεία που επέλεξε να σας στείλει το προϊόν, όμως και να έχετε ειλικρίνεια για να μην χάσετε την εμπιστοσύνη των αναγνωστριών σας.



34 σχόλια:

  1. Πάντα to the point είσαι Ελευθερία μου!
    Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ηλέκτρα μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμο άρθρο μπράβο Ελευθερία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου Ελένη,να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  4. Εξαιρετικό Ελευθερία μου! Πολύ βοηθητική ανάρτηση! Και φυσικά συμφωνώ με όλα! Σ΄ευχαριστούμε πολύ!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αναστασία!
      Να περνάς καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Λίγα και καλά!
    Μπράβο Ελευθερία! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  6. κι εγώ συμφωνώ απόλυτα, παρόλο που λόγω διακοπών δεν έχω πρόσβαση στο ίντερνετ παρά μόνο από κινητό κι έτσι δε μπορώ να απαντάω σε όλα τα σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Δέσποινα, σίγουρα το να απαντήσεις στα σχόλια του blog θέλει χρόνο, έτσι πολλές φορές και εγω αργώ να απαντήσω, όμως το σίγουρο είναι ότι θα το κανω!
      Να περνάς καλά!

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα!!! Μου έχουν τύχει κάποια από αυτά, αλλα το χειρότερο είναι η μη απάντηση σε σχόλιο. Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Κωνσταντίνα!
      Η μη απάντηση σε σχολιο και μένα με ενοχλεί πολύ για αυτό και το ανέφερα πρώτο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Ελευθερία μου! Συμφωνώ σε όλα μαζί σου!
    Ειδικά, για τα σχόλια που σε αφήνει μια αναγνώστρια, θεωρώ Εγώ προσωπικά "αγένεια" να μην απαντάς!
    Με απλά λόγια, απαντάμε ΠΑΝΤΑ σε ΟΛΑ τα σχόλια. Ακόμα κι ένα "Ευχαριστώ πολύ!" αρκεί!
    Υπέροχη η ανάρτησή σου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Έτσι είναι πρέπει πάντα να ευχαριστούμε τον αναγνώστη που μας τίμησε!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ το post σου! To the point όπως σχολίασε και μία άλλη φίλη, @electra asteri!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχολιο σου!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνείς Κική!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  11. Και φυσικά να αποφεύγουμε τις αναρτήσεις του στυλ: "ομορφη ανάρτηση. φιλάκια" σε ΚΑΘΕ post :P
    Πολυ καλη ανάρτηση πλακα πλακα χαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε σχόλιο για μένα είναι αποδεκτό, γιατί ξέρω και από τον εαυτό μου όταν θέλω να διαβάσω τα ποστ από τα blogs που μου αρέσουν, τις περισσότερες φορές βαριέμαι να γράψω πολλά λόγια απλά θέλω να δείξω ότι έκανα την επίσκεψη μου και διάβασα το συγκεκριμένο ποστ.
      Σε ευχαριστώ Μαρία!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  12. υπερ συμφωνώ σε όλα!!!!!!!!!!! μα σε όλα όμως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλή και χρήσιμη η ανάρτησή σου!!! Θα λάβω υπόψη μου όλες τις παραπάνω συμβουλές! Σε ευχαριστούμε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπτάβο για την ανάρτηση!
    Πολύ ωραία ιδέα οι "καλοί τρόποι" στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οι καλοι τροποι ειναι θεμα καλου χαρακτηρα..

    Πολυ καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε αυτό!
      Σε ευχαριστώ, να ΄σαι καλά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ σωστά όλα όσα λες! Μπράβο! Έτσι είναι υπάρχει savoir vivre και στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση από μια έμπειρη blogger! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget