Blogger Spotlight: My Dreamland

12/9/15




Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blog σου και πότε; 
Γενικά λατρεύω το γράψιμο και το βρήκα σαν μια ευκαιρία να γράφω και να μπορούν να τα διαβάζουν όλοι, γνωστοί και άγνωστοι. το ξεκίνησα γύρω στο 2008 αλλά για διάφορους λόγους ποτέ δεν είχα μια …. ομαλή πορεία :P Πιστεύω όμως πως τώρα που οργανώθηκα καλύτερα θα είμαι και πιο .. συνεπής 

Για κάποιον που δεν έχει διαβάσει ακόμα το blog σου, πως θα το περιέγραφες; 
Αφορά πράγματα που αγαπώ, που θα ήθελα να μοιραστώ με όλους. Αγαπημένα βιβλία, ταινίες, τεχνολογικά tricks, αλλά και ιστορίες από τη ζωή μου, σκέψεις και απόψεις πάνω σε διάφορα θέματα. Αφορά εμένα και όλα όσα θα ήθελα να σας πω και να μοιραστώ μαζί σας.  

Ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα στο ιντερνέτ; 
Ξεκινάω με έναν έλεγχο στα emails μου. Μετά περνάω από τα social media με πρώτο απ’όλα το facebook για να δω τα νέα και τα μηνύματα από τους φίλους μου. Αν υπάρχει κάποιο επίκαιρο γεγονός, ρίχνω και μια ματιά στις ειδήσεις αλλά στα γρήγορα. Μετά περνάω από το blog μου να δω αν έχω σχόλια και να αποφασίσω ποια θα είναι τα επόμενα βήματα μου. Έπειτα ανοίγω το feedly για να δω αν υπάρχουν νέες αναρτήσεις από τα αγαπημένα μου blogs. Όταν εχω διάθεση και χρόνο.. θα παίξω και κανένα παιχνιδάκι :P ή θα ασχοληθώ λίγο με webdesign. 

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στο blogging; 
Τα πάντα. Το ότι είναι σαν να έχεις τη δική σου γωνίτσα και να την διαμορφώνεις όπως θέλεις, είναι το διαδικτυακό μου σπίτι! 

Δείξε μας την αγαπημένη σου ανάρτηση στο blog σου ώστε να την επισκεφτούμε;
Χμμμ δεν θα σας παραπέμψω σε μια ανάρτηση αλλά σε μια σειρά αναρτήσεων που θα ήθελα πολύ να δείτε. Πριν από λιγο καιρό ξεκίνησα μια online ιστορία όπου στο τέλος της όλοι οι αναγνώστες ψήφιζαν για την συνέχειά της. Δυστυχώς την έχω παγώσει εδώ και αρκετό καιρό (συγγραφικό block :P ) αλλά εχω ξεσηκωθεί να τη συνεχίσω. Μπορείτε να βρείτε όλα τα επεισόδια εδώενώ σύντομα θα ανεβάσω και μια περίληψη προτού συνεχίσω να γράφω … Πιστεύω και ελπίζω ότι θα σας αρέσει κι εσάς πολύ! 

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια καλή ανάρτηση σε ένα blog;
Ξεκάθαρες παραγράφους κι όμορφες φωτογραφίες καθώς επίσης και συνοχή και αλληλουχία γραφής! 

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στο Diary Of A Beauty Addict; 
To Blogger Tips!!! (λογικό δεν είναι? :P ) 

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
H περίοδος είναι λίγο περίεργη για να κάνω σχέδια όμως παρόλα αυτά εχω ετοιμάσει τα επόμενα βηματάκια μου. Καλώς ερχόντων των πραγμάτων τον Σεπτέμβριο θα κάνω το μεταπτυχιακό μου πάνω στο social web design . Αποφάσισα μέχρι τότε να μελετήσω μόνη μου την κατασκευή εφαρμογών για φορητές συσκευές. Θα το ξεκινήσω σιγά σιγά κι αργότερα ίσως κάνω και κάποια σεμινάρια. Για την ώρα αυτά :P 

Μοιράσου μαζί μας την καλύτερη συμβουλή που έχεις δεχτεί και αν θέλεις πες μας από ποιον ήταν; 
Δόξα το θεό εχω πολλούς ανθρώπους γύρω μου και διαρκώς δέχομαι συμβουλές από όλους τους. Εκείνο που πάντα μου έλεγαν οι γονείς μου είναι να εκτιμάω πάντα αυτούς που προσφέρουν έστω και 10 λεπτά από τον χρόνο τους για εμένα. Να μην είμαι αχάριστη και με κάθε τρόπο να προσπαθώ να το ανταποδίδω. Γενικά είμαι της άποψης ότι η αχαριστία είναι το χειρότερο αμάρτημα και βάση αυτού πορεύομαι στη ζωή μου. 

Ποιο προϊόν προτείνεις στους αναγνώστες του Diary Of A Beauty Addict;
Για αυτήν την περίοδο: τα coctails της Parrot Bay!!! τα αγαπώ!!!

Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος των social media στο blogging;
Ο ρόλος των social media είναι κομβικός για το blogging γιατί δίνει την ευκαιρία στους αναγνώστες να ενημερώνονται διαρκώς για τα αγαπημένα τους blogs αλλά και να έρχονται σε επαφή με τον blogger, αλλά και στους ίδιους τους bloggers να βλέπουν τις απόψεις των αναγνωστών και να τις εκμεταλλεύονται προκειμένου να γίνουν καλύτεροι. Επίσης βοηθάει στην σύνδεση μεταξύ blogs και στην ευκολότερη διάδοσή τους.




Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!

Ελέγξτε τα πάντα για την Μαρία σε:
Blog   Facebook ■ Twitter ■ Google+ Instagram ■ Pinterest


Αν θέλετε και εσείς να είστε στο επόμενο Blogger Spotlight δηλώστε συμμετοχή στο email eleftheraki0000@gmail.com με την ένδειξη "Blogger Spotlight" αφού πρώτα διαβάσετε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση που περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.(όροι, διαδικασία, ερωτήσεις κτλ) 


14 σχόλια:

  1. Υπέροχη γλυκιά Μαρία! Τελευταία την έχω χάσει...όλους σας έχω χάσει , αλλά θα επανέλθω, ,πού θα πάει!!!
    Πολύ ωραία συνέντευξη!
    Φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερία πολύ ωραία η στήλη αυτή!! Με ενθουσίασε πάρα πολύ και η καρτέλα που έφτιαξες, μπράβο!!
    Η Μαρία είναι από τις πολύ αγαπημένες μου, μιλάμε προσωπικά και ταυτιζόμαστε σε πολλά!
    Πολύ όμορφη η συνέντευξη σας κορίτσια φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που επανήλθες Ελευθερία μου, μετά το μικρό σου διάλειμμα!! :)
    Πολύ ωραία η συνέντευξη, και οι ερωτήσεις, και οι απαντήσεις!
    Πολλά πολλά φιλάκιααααα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία συνέντευξη! Χαίρομαι να γνωρίζω νέες bloggers μέσα απο την στήλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Μαράκι μας! Ό,τι και να γράψω, θα είναι λίγο!
    Μαράκι μου, εμείς θα τα πούμε κι από κοντά, σύντομα!
    Ελευθερία μου, υπέροχημ όπςω σου έχω ξαναπεί αυτή ησ τήλη!
    Σύντομα με βλέπω κι εμένα ...να με παίρνεις συνέντευξη. Χαχαχα!
    Καλώς όρισες και πάλι πίσω στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, θα χαρώ πολύ να φιλοξενήσω και σένα!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget