10+1 Reasons Why I Love Instagram

22/10/15



Τον τελευταίο χρόνο έχω αγαπήσει πολύ το instagram, αφού μοιράζομαι στιγμές της καθημερινότητας μου και όλα εκείνα που μου αρέσουν.

Ειλικρινά προσπαθώ να μην χάνω τίποτα από ότι δημοσιεύουν αυτοί που ακολουθώ, που είναι ελληνικά προφίλ αλλά και προφίλ από το εξωτερικό, σχεδόν από όλον τον πλανήτη γιατί η ομορφιά υπάρχει παντού και στο καθετί.

Εκτός ότι προσφέρω αγάπη δέχομαι κιόλας από εκεί που πριν ίσως θα φαινόταν παράξενο, πχ από την cndworld για το μανικιούρ που δημιούργησα με τα βερνίκια CND, δείτε την φωτογραφία εδώ και η χαρά ήταν απερίγραπτη τότε.

Όσοι με ακολουθείτε εκεί και στα υπόλοιπα social media θα έχετε παρατηρήσει ότι το έχω συνδέσει με τους λογαριασμούς μου στο facebook (profile & page), twitter και tumblr, ακόμα δεν έχω βρει εφαρμογή για σύνδεση με το google+.

Παρακάτω είναι οι λόγοι που το instagram αποτελεί το αγαπημένο μου από όλα τα social media.
  1. Είναι άμεσο.
  2. Μια εικόνα χίλιες λέξεις.
  3. Βρίσκω ιδέες για νύχια, μακιγιάζ, ακόμα και ντύσιμο.
  4. Εμπνέομαι για φωτογραφίες.
  5. Ενημερώνομαι για τα νέα blog post.
  6. Βλέπω προϊόντα που δεν έχω δοκιμάσει και ίσως αποτελέσουν μια νέα αγορά.
  7. Δυνατότητα επικοινωνίας με διασημότητες που θαυμάζω, καθώς θεωρώ ότι η επικοινωνία είναι πιο φιλική.
  8. Μοιράζομαι σε πραγματικό χρόνο στιγμές της ζωής μου, όπως επίσης βλέπω από τους άλλους. 
  9. Βολικό καθώς μπαίνω από το κινητό οποιαδήποτε στιγμή. (όπου υπάρχει wifi φυσικά)
  10. Δεν πιάνει πολύ χώρο στο κινητό, καθώς έχει και δυνατότητα μεταφοράς της εφαρμογής στην κάρτα, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην κολλάει και να φορτώνεται εύκολα.
  11. Είναι δωρεάν εφαρμογή!

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δικά μου hashtag στο instagram που είναι: 
  • #lookeleftheraki: για οτιδήποτε έχετε εμπνευστεί από μένα (νύχια, προϊόντα κτλ) 
  • #weeknailsria:για να μου δείξετε τα νύχια σας κάθε εβδομάδα
  • #riasimplynails: για όταν έχετε δημιουργήσει ένα σχέδιο από την στήλη Simply Nails

Μην το σκέφτεστε λοιπόν και ακολουθείστε με στο @eleftheraki0000

26 σχόλια:

  1. εγώ πάλι δεν έχω ιδέα και δε με βλέπω να το ασπάζομαι....
    γιατί νομίζω ότι είναι χρόνος που χάνεται ρε γαμώτο;
    απορία είναι ... ή και προβληματισμός!
    Φιλάκια πολλά Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέβομαι την άποψη σου!
      Καλά να περνάς Αριστέα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. καλο τριημερο Ελευθερακι μου ομορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω το Instagram! Είναι πολύ πιο όμορφο να βλέπεις φωτογραφίες, αντί για ξερά status.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαρεσει κ μενα αλλα με μέτρο. δεν μαρεσει να εκτιθεται η προσωπικη ζωη μου, ουτε να ανεβαζω φωτο με μενα καθε 5ωρες. ετσι ξυπνησα...ετσι ντυθηκα....εκει βγηκα...αυτο ηπια... ! ειναι λιγο δηθεν όλο αυτό και οσοι το κανουν νιωθω πως δεν εχουν πραγματικη ζωη! με μετρο ολα τα social media μαρεσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλα τα social πρέπει να υπάρχει μετρό βάζεις άπλα πράγματα, χωρίς να εκθέτεις την πολύ προσωπικές σου στιγμές.

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ λατρεύω το instagram γιατί είναι μια εφαρμογή που μπορείς γρήγορα να ανεβάσεις φωτο σου και να τις μοιραστείς με όλο τον κόσμο και να βρεις και πολλά κοινά....
    Καλό Σ/Κ Ελευθερία μου! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου!
      Καλά να περνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. και εμένα μου αρέσει πολύ!!! Κύριος λόγος και για εμένα είναι ότι εμπνέομαι από τις φωτογραφίες. Πολύ ωραίο ποστ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα είναι πηγή έμπνευσης για τις φωτογραφίες το instagram.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Ελευθερία:) Νομίζω πως όποιος ασχολείται με το ινσταγκραμ 'κολλάει'... Είναι πραγματικά μια πολύ άμεση πηγή πληροφοριών, τάσεων και ιδεών αλλά και μοναδική πλατφόρμα φωτογραφίας.. Υπάρχουν εξαιρετικοί φωτογράφοι ανάμεσά μας, απλοί ανθρωποι, ερασιτέχνες με μεγάλη αγάπη για τη φωτογραφία που η δουλειά τους σε μαγεύει..
    Καλό βραδυ! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είναι!
      Λατρεύω τις φωτογραφίες!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει το Instagram το λατρεύω (στο έχω ξαναπεί νομίζω!!)
    Μόλις μπεις μπορείς να κάθεσαι όλη μέρα εκεί και να βλέπεις υπέροχες φωτογραφίες και να επικοινωνείς με τόσους ανθρώπους!!
    Ελευθερία μου τέλειο το post σου και πάλι!
    Σου έχω και βραβείο στο blog αγαπημένη μου! Πέρνα μία βόλτα να το παραλάβεις αν θέλεις (δε θα ήθελα να βάλω link στο σχόλιο μου μη θεωρηθεί και spam!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ μαζί σου Μαρίνα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, να 'σαι καλά!

      Διαγραφή
  9. Είναι μεγάλο κόλλημα το Instagram. Πάντως κι εμένα μου αρέσει για τους ίδιους λόγους. Είναι άμεση η επικοινωνία. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι η επικοινωνία έχει αμεσότητα και το κάνει πιο φιλικό!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνω απολυτα και μενα ειναι το αγαπημενο μου social media !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραίο ποστ και αυτό!
    Το ινσταγκραμ πάντως τώρα αρχίζει και γίνεται γνωστό, αλλά είναι πραγματικά ωραία η χρήση του!
    Για ιδέες για μανικιούρ δεν το είχα σκεφτεί να σου πώ την αλήθεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget