Blogger Spotlight: Positive Thinking Greece

17/10/15


Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blog σου και πότε; 
Τον Μάϊο του 2012 ξεκίνησα το blog μου μετά από μια αλληλουχία δύσκολων γεγονότων όπου έπρεπε να αποφασίσω ποια στάση ζωής θα ακολουθήσω. Από παιδί μου άρεσε να γράφω, από γράμματα μέχρι και μυθιστορήματα. Έφτιαχνα επιπλέον δικά μου περιοδικά και τα χάριζα σε φίλες και είχα πάντα το όνειρο μια μέρα να κάνω το δικό μου περιοδικό. Ο αρραβωνιαστικός μου με παρότρυνε να ξεκινήσω στο blogging, κάτι για το οποίο θα τον ευγνωμονώ για μια ζωή. Είχα πάντα ανασφάλειες στο να εξωτερικεύσω όλα όσα έχω στο μυαλό και την ψυχή μου, οπότε το blog με απελευθέρωσε.. 

Για κάποιον που δεν έχει διαβάσει ακόμα το blog σου, πως θα το περιέγραφες; 
Το Positive Thinking Greece δεν είναι ένα ιστολόγιο πάνω σε ροζ συννεφάκι, δεν αποτελεί life couching, ούτε οδηγό αισιοδοξίας. Απεχθάνεται τα κλισέ και τα συνηθισμένα γι'αυτό αν δεν κολλήσεις στον τίτλο, μπορείς να ταξιδέψεις σε πολλούς τομείς μαζί του! Είναι ποικίλης ύλης, εστιάζει σε μια διαφορετική νοοτροπία μακριά από την μιζέρια και τον ωχαδερφισμό. Αγαπά τις δημιουργικές ιδέες, την αυθεντικότητα, το μοίρασμα και την επικοινωνία. Υπάρχουν κατά καιρούς μόνιμες στήλες όπου μπορούν να συμμετέχουν-φιλοξενηθούν και άλλοι bloggers ή αναγνώστες. Αφιερώματα σε βιβλία, ταινίες, μουσική, θέατρο και αληθινές ιστορίες που δίνουν έμπνευση και κίνητρα. Επίσης υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό τόσο με το my Athens View όσο και με την συμμετοχή μου σε φωτογραφικές προκλήσεις. Καθώς και λογοτεχνικό υλικό με την συγγραφή ιστοριών μικρού μήκους και ποιημάτων σε ελεύθερο στίχο. Πρόσφατα εγκαινιάστηκε το νέο project The Letter to Someone όπου ο καθένας μπορεί να στείλει το γράμμα του και να το δει δημοσιευμένο. 

Ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα στο ιντερνέτ; 
Ανοίγω πρώτα το blog για να εγκρίνω τα σχόλια, μετά το Facebook, Instagram, email και ύστερα διαβάζω αναρτήσεις από άλλα blogs. Η αγαπημένη μου ώρα για να γράφω είναι κυρίως αργά το βράδυ με κάποιες εξαιρέσεις πρωί και απόγευμα. Κατά τη διάρκεια όλων των προηγουμένων διαβάζω ειδήσεις επικαιρότητας, ενημερώνομαι με άρθρα για το επάγγελμά μου αλλά και ό,τι άλλο μου τραβήξει το ενδιαφέρον. 

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στο blogging; 
Η διαρκής έμπνευση που μπορείς να πάρεις από το κάθε τι, η επικοινωνία με τόσο κόσμο που διαφορετικά δεν θα γνώριζες. (έχουν εξελιχθεί φιλίες από κοντά και μερικές πέτυχαν πάρα πολύ..!) 

Δείξε μας την αγαπημένη σου ανάρτηση στο blog σου ώστε να την επισκεφτούμε;
Είναι δύσκολο να διαλέξω αλλά για χάρη σου θα επιλέξω το "Προϋπηρεσία". (δείτε την εδώ)

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια καλή ανάρτηση σε ένα blog;
Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα. Προσωπικά μου αρέσουν οι αναρτήσεις με ξεκάθαρο περιεχόμενο, που βγαίνουν πηγαία από τον δημιουργό τους. Δεν μου αρέσουν όσοι γράφουν, για παράδειγμα, με σκοπό να είναι αρεστοί στο κοινό τους. Επίσης, δεν μου αρέσουν οι υπερβολικές φλυαρίες οπότε πάντα προτιμώ να διαβάζω μικρά κείμενα ή τουλάχιστον φυσιολογικά, να μην μακρηγορούν σε μεγάλο βαθμό και άσκοπα.. Τέλος, προτιμώ περισσότερο τα ποιοτικά θέματα, αυτά που σε βάζουν να σκεφτείς, να μάθεις, να προβληματιστείς. 

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στο Diary Of A Beauty Addict; 
Το Ακούω, Βλέπω, Συλλογίζομαι

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Χμμ επειδή ένα από τα μελλοντικά σχέδια βρίσκεται στα σκαριά θα μου επιτρέψετε να μην το ανακοινώσω ακόμα! Θα το μάθετε σύντομα ελπίζω. Γενικότερα, βρίσκομαι σε μια περίοδο αναζήτησης και σχεδιασμού. Σκοπεύω μετά από μια εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή να προχωρήσω σε ένα ακόμα ετήσιο πρόγραμμα σπουδών παιδαγωγικό και ψυχολογίας. Επιπλέον έχω γραφτεί σε τμήματα Δημιουργικής Γραφής και βασικών Ιταλικών στο Δια βίου Μάθησης και αναμένω! 

Μοιράσου μαζί μας την καλύτερη συμβουλή που έχεις δεχτεί και αν θέλεις πες μας από ποιον ήταν; 
Δεν έχω δεχτεί ακόμα κάποια σπουδαία συμβουλή, συνήθως δίνω πολύ περισσότερες από όσες μου δίνουν. Ίσως και λόγω επαγγέλματος έρχονται όλοι να μου μιλήσουν και να με συμβουλευτούν. Πιο πολύ σαν παρότρυνση είναι η ατάκα του συντρόφου μου "αύριο είναι μια καινούργια ημέρα", που την λέει για να ξεγράψουμε ό,τι άσχημο συνέβη χθες και να προχωρήσουμε ξανά από την αρχή για κάτι καλύτερο. 

Ποιο προϊόν προτείνεις στους αναγνώστες του Diary Of A Beauty Addict;
Προτείνω δύο μοναδικά προιόντα που κυκλοφορούν παντού δωρεάν και κάνουν τις γυναίκες όλου του κόσμου ομορφότερες.. Είναι το χαμόγελο και ο έρωτας! ;) 

Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος των social media στο blogging;
Χρησιμοποιώ την σελίδα στο Facebook Positive Thinking Greece η οποία παίζει πολύ βασικό και άμεσο ρόλο. Το Instagram το οποίο το ξεκίνησα πρόσφατα και το Google Plus.




Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!

Ελέγξτε τα πάντα για την Κατερίνα σε:
Blog ■ Facebook ■ Instagram ■ Google+ 

Αν θέλετε και εσείς να είστε στο επόμενο Blogger Spotlight δηλώστε συμμετοχή στο email eleftheraki0000@gmail.com με την ένδειξη "Blogger Spotlight" αφού πρώτα διαβάσετε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση που περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.(όροι, διαδικασία, ερωτήσεις κτλ) 


14 σχόλια:

  1. Φοβερες απαντήσεις από μια φοβερή blogger. Πραγματικά το blog της Κατερίνας είανι απο τα καλύτερα που παρακολουθώ!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nice lipstick :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελευθερία μου σ'ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη φιλοξενία!!
    :) Καλή Κυριακή φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ Κατερίνα, να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Το Κατερινάκι το αγαπάμε όλοι
    Πολυ καλη συνεντευξη - παρουσιαση
    Να ειστε καλα και οι δυο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη μπλόγκερ η Κατερίνα!
    Πολύ όμορφη παρουσίαση!
    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή και όλα αυτά είναι η αγαπημένη Φίλη και blogger Κατερίνα!
    ❤❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget