Blogger Spotlight: Tickle me pink

3/10/15



Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blog σου και πότε; 
Το blog ξεκίνησε ένα βράδυ μέσα από μια κουβέντα που είχαμε με την Άννα (το άλλο μισό του blog). Παρακολουθούσαμε κοινά beauty blogs και της έλεγα πόσο θα ήθελα και εγώ να γράφω. Αν δεν επέμενε και δεν με παρότρυνε το "Tickle me pink" δε θα υπήρχε. 

Για κάποιον που δεν έχει διαβάσει ακόμα το blog σου, πως θα το περιέγραφες;
Στο "Tickle me pink" μια αναγνώστρια θα βρει αυτά που με κάνουν να είμαι και να νιώθω όμορφη, γραμμένα με ειλικρίνεια. 

Ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα στο ιντερνέτ; 
 Το πρώτο πράγμα που κοιτάζω είναι το instagram μου, μετά σκαλίζω τα mails και τις ενημερώσεις μου στο facebook και απαντάω στα σχόλια του blog. 

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στο blogging; 
Μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω και το blogging είναι μια εξαιρετική διέξοδος από τις καθημερινές μου σκοτούρες. Μπορεί με μια πρώτη, πρόχειρη ματιά ένα beauty blog να φαίνεται απλοϊκό, είναι όμως η καθημερινή μου ψυχοθεραπεία. 

Δείξε μας την αγαπημένη σου ανάρτηση στο blog σου ώστε να την επισκεφτούμε; 
Κανονικά θα έπρεπε να πω πως είναι η ανάρτηση για τα Ελληνικά Καλλυντικά, που είναι και η δημοφιλέστερη όλων (και μπορείτε να τη βρείτε εδώ), αλλά πολύ πρόσφατα ανέβασα μια για τον Φανούρη μου, γνωστό και ως #μεπεθαινειαυτοςογατος. Τι να κάνω η γατομάνα, έχω αδυναμίες :) (βρείτε την εδώ

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια καλή ανάρτηση σε ένα blog;
Καθαρές φωτογραφίες και ένα κείμενο που να αποτυπώνει το προσωπικό ύφος της blogger, όχι απλά μια αντιγραφή ενός δελτίου τύπου. 

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στο Diary Of A Beauty Addict; 
Η στήλη "Nails of the week" είναι από αυτές που τσεκάρω πάντα. 

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; 
Έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου σχετικά με την ανάπτυξη του blog, τα οποία ακόμη όμως τα επεργάζομαι. Για την ώρα γεμίζω τις μπαταρίες μου με βιταμίνη sea.

Μοιράσου μαζί μας την καλύτερη συμβουλή που έχεις δεχτεί και αν θέλεις πες μας από ποιον ήταν; 
Θυμάμαι πως όταν ξεκίνησα να πρωτομακιγιάρομαι, η μαμά μου με είπε να μην κάνω χοντρή γραμμή στα βλέφαρα με το μολύβι αλλά μια λεπτή, σύρριζα στις βλεφαρίδες. Δίνει απίστευτο βάθος στο βλέμμα και κάνει τις βλεφαρίδες να μοιάζουν πιο πλούσιες. Αργότερα έμαθα ότι υπάρχει και όρος για αυτό, το Tightlining. 

Ποιο προϊόν προτείνεις στους αναγνώστες του Diary Of A Beauty Addict; 
Δεδομένης της παρούσας οικονομικής κατάστασης θα προτείνω το σαπούνι Abrador. Είναι ένα σαπουνάκι που κάνει εξαιρετική απολέπιση στο σώμα και το έχω παρουσιάσει και στο blog.Το βρίσκουμε στα φαρμακεία και στα Hondos και κοστίζει περίπου 2,70 ευρώ. 

Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος των social media στο blogging; 
Τα socials είναι ένα πολύ καλό μέσο για να γίνει γνωστή η δουλειά σου και ταυτόχρονα να βλέπεις ποιες τάσεις επικρατούν. Βλέπω με μεγάλο ενδιαφέρον την ταχύτητα με την οποία διαδίδονται όλα.





Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη!

Ελέγξτε τα πάντα για την Ελένη σε:
Blog   Facebook ■  Instagram 

Αν θέλετε και εσείς να είστε στο επόμενο Blogger Spotlight δηλώστε συμμετοχή στο email eleftheraki0000@gmail.com με την ένδειξη "Blogger Spotlight" αφού πρώτα διαβάσετε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση που περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.(όροι, διαδικασία, ερωτήσεις κτλ) 


8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία συνέντευξη!! και ή Ελένη είναι μια αξιόλογη bloger!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπάμε την Ελένη & λατρεύουμε το Φανούρη! :)
    Πολύ ωραία συνέντευξη!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη , η Ελένη είναι από τις πρώτες beauty bloggers που άρχισα να δια΄βάζω πριν χρόνια και ακόμα μου κρατάει το ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ την ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα όμως την εκτιμώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Η Ελένη είναι από τις λίγες beauty bloggers που συνεχίζω να παρακολουθώ....
    Συνεχίστε την τόσο καλή κα με αγάπη για το χόμπι σας κορίτσια!
    Καλό Σ/Κ Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου και να περνάς όμορφα!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget