Η επιστροφή μου στο #edityourlife!

1/10/15


Όπως καταλάβατε ένα νέο τεύχους του ψηφιακού περιοδικού #edityourlife είναι γεγονός. 


edityourlife magazine
Η επιστροφή μου στο #edityourlife! 
Πριν όμως αναφερθώ στα υπέροχα θέματα αυτού του τεύχους, ήθελα να ζητήσω δημόσια συγγνώμη από την Δέσποινα καθώς και από όλες τις αρθρογράφους που είχαν εργαστεί για το τεύχος το οποίο τελικά δεν δημοσιεύτηκε. Συμβαίνει συχνά στους ανθρώπους να έχουν την τάση της αυτοκαταστροφής, κάτι τέτοιο συνέβει και σε μένα, δυστυχώς, εκείνη την εποχή. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για το τεύχος εκείνο που δεν βγήκε και το άδοξο τέλος που είχε τότε η συνεργασία με το περιοδικό. 

Η Δέσποινα είναι από τα λίγα άτομα που έχω γνωρίσει μέσω ιντερνέτ και προσπαθούν πάντα για το καλό σου, με όποιον τρόπο μπορούν να σε βοηθήσουν και το αποδεικνύει και τώρα με αυτό το τεύχος που δέχτηκε να γίνω αρθρογράφος του περιοδικού και να έχω μια μικρή συμμετοχή σε αυτό, που ασφαλώς ήταν έμπνευση δική της, όμως πραγματοποιήθηκε με την συμβολή και των δυο μας, επειδή ακόμα και το όνομα κρύβει μια ιστορία πίσω του, η μη συμμετοχή μου έστω σαν αρθρογράφος πραγματικά με έθλιβε, το ξέρω ήταν δικό μου λάθος. Τέλος, θέλω να την ευχαριστήσω πολύ που έκανε πραγματικότητα την επιστροφή μου!  

Αυτά είχα να πω, ελπίζω να μην σας κούρασα και ζητώ συγγνώμη και για το γεγονός ότι ανάρτηση του νέου τεύχους δεν είναι μόνο παρουσίαση, πιστεύω ότι το όφειλα σε όλους σας πριν το παρουσιάσω. 



Το νέο τεύχος είναι πραγματικά υπέροχο, θα βρείτε εκπληκτικά θέματα από τις αγαπημένες σας bloggers και όχι μόνο: 




Ξεφυλλίστε το!



Μην ξεχάσετε να δείξετε την αγάπη σας στο #edityourlife ακολουθώντας το σε facebook και instagram

*** 



Update: Το Edit Your Life έγινε site και πλέον θα μας βρίσκετε καθημερινά στην διεύθυνση www.edityourlifemag.gr! Ελάτε στην παρέα μας και για να μην χάνετε άρθρο κάντε εγγραφή στο newsletter εδώ!


8 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη παρουσίαση και τη συμμετοχή σου σ'αυτό το τεύχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξεφύλλισα και το διάβασα με μεγάλη μου χαρά. Προσωπικά πιστεύω πως το συγκεκριμένο τεύχος με κέρδισε περισσότερο (από όλες τις μεριές, θέματα, εικόνς κλπ.) από τα προηγούμενα. Κορίτσια συνεχίστε την καλή δουλειά! Μπράβο σας! Και χαίρομαι που σε ξανά είδα μέσα σε αυτό Ελευθερία μου!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω ότι το τεύχος αυτό ήταν πολύ όμορφο!
      Σε ευχαριστώ!
      Καλό μήνα και σε σένα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σε όλες!! Η ομαδική δουλειά είναι πάντα καλύτερη!
    Ελευθερία μου να συμμετέχεις πάντα δημιουργικά! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ καλή δουλειά κορίτσια!!! πολλά μπράβο σε όλες σας!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget