Blogger Spotlight: Mon Fabuleux Destin

14/11/15



Τι σε ώθησε να ξεκινήσεις το blog σου και πότε; 
Πάντα μου άρεσε να δοκιμάζω πολλά καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης , να έχω μεγάλη συλλογή και συνεχώς να δοκιμάζω νέα προϊόντα. Για καιρό διάβαζα blogs άλλων κοριτσιών και μια μέρα ξαφνικά , μέσα Ιουλίου 2012 δημιούργησα κι εγω το δικό μου blog για να μοιράζομαι με άλλες κοπέλες το πάθος μου για την ομορφιά και την περιποίηση. Και δεν το μετάνιωσα στιγμή. 

Για κάποιον που δεν έχει διαβάσει ακόμα το blog σου, πως θα το περιέγραφες; 
Πρόκειται για ενα blog....λίγο απ' όλα...ασχολείται κυρίως με θέματα ομορφιάς , κριτική προϊόντων , αγορές , δοκιμές , μακιγιάζ αλλά θα βρεις και μαγειρική , αστεία posts, ενημερωτικά posts και πολλά πολλά ακόμη!!! Γενικά στο blog μου θα βρεις πολλά θέματα που σε ενδιαφέρουν, θα ενημερωθείς για τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά, για online αγορές , θα βρεις εύκολες - οικονομικές συνταγές , ιδέες οργάνωσης και στην αγαπημένη μου στήλη "Random tips , tricks etc for you" μπορείς να βρεις πληροφορίες για έλαια, και διάφορα φυσικά προϊόντα όπως ξηρούς καρπούς,φρούτα,μέλι και πολλά πολλά ακόμη/do it yourself προϊόντα περιποίησης και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς! 

Ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα στο ιντερνέτ;
Κάθε φορά που θα καθίσω στον υπολογιστή μου θα ανοίξω αρχικά το facebook, μετά το blog μου για να διαβάσω σχόλια, μετά το email μου, έπειτα το youtube για να δω τα καινούρια βιντεάκια που έχουν ανέβει, μετά θα ελέγξω τα νέα απο το πανεπιστήμιο, θα κάνω κάποια εργασία αν εχω και στη συνέχεια θα διαβάσω αναρτήσεις απο άλλα blogs, θα ακούσω μουσική και στο τέλος θα δω κάποια σειρά!!!!

Τι είναι αυτό που σε συναρπάζει στο blogging; 
Σίγουρα το ότι μπορώ να μοιράζομαι τις σκέψεις και τα ενδιαφέροντα μου με άλλους ανθρώπους και να επικοινωνώ μαζί τους!!!! Επίσης η αγάπη που δείχνουν οι αναγνώστες!!!!! 

Δείξε μας την αγαπημένη σου ανάρτηση στο blog σου ώστε να την επισκεφτούμε;
Δεν μπορώ να διαλέξω μια...Σίγουρα οι συνταγές που ανεβάζω στη στήλη "Πειράματα στην κουζίνα" και τα διάφορα posts απο τη στήλη Random tips , tricks etc for you!

Τι θεωρείς ότι πρέπει να έχει μια καλή ανάρτηση σε ένα blog; 
Αυτό είναι υποκειμενικό και ανάλογα με το τι ψάχνει ο καθένας. Προσωπικά μου αρέσουν οι αναρτήσεις με όμορφες-καθαρές φωτογραφίες , ωραίες γραμματοσειρές και όμορφα καλογραμμένα κείμενα. Σίγουρα βέβαια προτιμώ οτιδήποτε αυθεντικό και ειλικρινές.

Ποια είναι η αγαπημένη σου στήλη στο Diary Of A Beauty Addict; 

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Είμαι στο τελευταίο έτος στο πανεπιστήμιο , οπότε άμεσο στόχο έχω να πάρω το πτυχίο μου απο το παιδαγωγικό και μετά είτε να βρω μια δουλειά , είτε να κανω κατι extra όσον αφορά τις σπουδές και να μάθω μια δεύτερη ξένη γλώσσα. Για το blog ελπίζω να μεγαλώσει η παρέα μας και να προσθέσω νέες στήλες που θα αρέσουν στους αναγνώστες!!!! 

Μοιράσου μαζί μας την καλύτερη συμβουλή που έχεις δεχτεί και αν θέλεις πες μας από ποιον ήταν; 
Δεν εχω κάποια συγκεκριμένη , συνήθως τις καλύτερες συμβουλές μου τις δίνουν οι γονείς μου...πχ "πρώτα να ακούς και μετά να μιλάς" , "ποτέ μην κάνεις στους άλλους όσα δεν σου αρέσει να σου κάνουν" και τέτοια..... 

Ποιο προϊόν προτείνεις στους αναγνώστες του Diary Of A Beauty Addict; 
Εγώ προτείνω χαμόγελο , αισιοδοξία και αληθινή αγάπη κάθε είδους! :D ;) <3 

Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο ρόλος των social media στο blogging; 
Τα διάφορα social media πιστεύω πως βοηθάνε πολύ στο blogging καθως σου δίνουν πολλούς τρόπους επικοινωνίας με τους αναγνώστες σου και δε βοηθούν να προωθήσεις τη δουλειά σου!


Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!

Ελέγξτε τα πάντα για την Δήμητρα σε:
Blog ■ Facebook ■ Instagram ■ Youtube 

Αν θέλετε και εσείς να είστε στο επόμενο Blogger Spotlight δηλώστε συμμετοχή στο email eleftheraki0000@gmail.com με την ένδειξη "Blogger Spotlight" αφού πρώτα διαβάσετε ΕΔΩ την σχετική ανάρτηση που περιέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε.(όροι, διαδικασία, ερωτήσεις κτλ) 


6 σχόλια:

  1. παρα πολυ ωραιο post. ωραια συνεντευξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφη συνέντευξη!
    Υπέροχη στήλη αναρτήσεων :)
    Πάω να τσεκάρω αμέσως τη στήλη "Πειράματα στην κουζίνα".

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολυ! Ιδιαίτερα την Ελευθερία που
    μου εδωσε την ευκαιρία για τη συνέντευξη αυτη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δήμητρα, εγώ ευχαριστώ για την συμμετοχή σου!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget