Η τέχνη στα καλύτερα της

15/2/16

Όταν έχεις όρεξη για δουλειά και φαντασία, δημιουργείς υπέροχα πράγματα, αυτό κάνει και Ιωάννα.

Stekia Pantou IL Progetto Bottiglia
Η τέχνη στα καλύτερα της

Δημιουργεί όμορφα χειροποίητα κοσμήματα από χαρτί με πολύ μεράκι. Δίνουν μοναδικό στιλ όταν τα φοράς.


handmade jewelry stekia pantou
Stekia Pantou
Απόκτησε τα δικά σου υπέροχα χειροποίητα κοσμήματα Stekia Pantou


handmade jewelry stekia pantou
Εγώ με τα σκουλαρίκια Stekia Pantou 

Επίσης λανσάρει ένα πρωτότυπο τσαντάκι σε σχήμα από μπουκάλι μπύρας σε περιορισμένη έκδοση. Θεωρώ ότι είναι πολύ πρακτικό για τα καλλυντικά που έχεις στην τσάντα σου και όχι μόνο. 


bottle bag IL Progetto Bottiglia
IL Progetto Bottiglia

Αναζήτησε την δική σου συλλεκτική τσάντα IL Progetto Bottiglia.


bottle bag IL Progetto Bottiglia
IL Progetto Bottiglia


Είτε κοσμήματα είτε τσαντάκι το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό και σου δίνει την αυτοπεποίθηση για να έχεις μια φανταστική και μοναδική εμφάνιση που θα τραβήξει τα βλέμματα! 


Εσένα πως σου φαίνονται;

Image Map



12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες δημιουργίες!

    Καλημερα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα , ειδικά τα σκουλαρίκια, σου πάνε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πόσο όμορφα πραγματάκια!!! Καλοφόρετα και να τα χαρείς, είναι κουκλίστικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο όμορφα!!! Καλά είναι από χαρτί ; Φοβερό!!! Μου κάνουν vintage και μου αρέσουν πολύ!!!
    Ελευθερία μου σ΄έχω συμπεριλάβει σ΄ένα tag εδώ http://www.anastasiasbeautysecrets.eu/2016/02/tag-2015-was.html#more θα χαρώ πολύ πολύ να δω τις απαντήσεις σου αν θες να το κάνεις! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι απο χαρτί είναι, το βρίσκω και εγω εκπληκτικό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το tag!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget