Collective Haul : Beauty & Fashion

9/3/16


Το τελευταίο διάστημα έκανα κάποιες αγορές σε προϊόντα ομορφιάς και μόδας, που πραγματικά μου έφτιαξαν την διάθεση.

Collective Haul : Beauty & Fashion
Collective Haul : Beauty & Fashion

Αναλυτικά λοιπόν είναι τα παρακάτω.

Θα ξεκινήσω με την πιο αγαπημένη μου αγορά που είναι ένα ρολόι άκρως ανοιξιάτικο με floral λουράκι και πεταλούδες στο καντράν, εντυπωσιακό δεν νομίζεις; Το αγόρασα μόνο 5 ευρώ από το κατάστημα Voi & Noi.
Voi & Noi Floral Watch
Voi & Noi Floral Watch


Συνεχίζω με μπλούζες, αγορασμένες από τοπικό κατάστημα 10 ευρώ η μια. Μια μαύρη πλεκτή αμάνικη  συνδυάζεται τέλεια με ένα πουκάμισο από μέσα, μου αρέσει αυτό το στιλ. Η δεύτερη είναι σε ροζ με μανίκια σε στιλ νυχτερίδας όπου κρέμονται μπροστά δυο φουντίτσες σε μαύρο χρώμα μπροστά και στο τελείωμα της μπλούζας, είναι λεπτή σαν υφή ότι πρέπει για την άνοιξη. Τελευταίο είναι ένα πουκάμισο μακρύ σε λευκό με μαύρο πουά, το έψαχνα καιρό και τελικά το βρήκα, απλά το λατρεύω.
Blouses Local Store
Blouses Local Store


Τελευταίες fashion αγορές είναι οι μαύρες μπότες σε στιλ ιππασίας αρκετά άνετες για κάθε μέρα. Όπως επίσης και η τσάντα σε μαύρο χρώμα που χωράει τα πάντα.  Με τις εκπτώσεις 25 και 20 ευρώ αντίστοιχα από καταστήματα στην Καρδίτσα.
Black Boots & Gallery Accessories Black Bag
Black Boots & Gallery Accessories Black Bag


Τα προϊόντα ομορφιάς ξεκινούν με αυτά για το πρόσωπο και τα μάτια. Από την νέα σειρά “μετάξι & λάδι” της αγαπημένης μου εταιρείας Sostar θέλησα να δοκιμάσω την κρέμα νύχτας με μετάξι, βιολογικό έλαιο ελιάς και κολλαγόνο. Όπως επίσης και την ενυδατική κρέμα ματιών. Η τιμή της κάθε κρέμας ήταν 9 ευρώ. Κρέμα προσώπου 24ωρης ενυδάτωσης για ματ αποτέλεσμα από την Garnier σε τιμή 6,50 ευρώ γιατί την μέρα χρειάζομαι μια πιο ανάλαφρη κρέμα και μη λιπαρή. Επίσης από την ίδια εταιρία αγόρασα και το καθαριστικό προσώπου κατά του σμήγματος και των ατελειών, κόστιζε 6 ευρώ.
Sostar Silk & Olive Anti Ageing Night Cream / Sostar Silk & Olive Moisturizing Eye Cream / Garnier Hydra Match Mattifying Fresh Cream-Combination to Oily Skin  / Garnier Pure Energy Cleanser
Sostar Silk & Olive Anti Ageing Night Cream / Sostar Silk & Olive Moisturizing Eye Cream / Garnier Hydra Match Mattifying Fresh Cream-Combination to Oily Skin  / Garnier Pure Energy Cleanser


Αγόρασα σαμπουάν για την προστασία του χρώματος στα βαμμένα μαλλιά, από Schwartzkopf Super Soft  οικονομική σειρά με 2,50 ευρώ και από την Orzene το όποιο το συνδύασα και με την κρέμα μαλλιών, 3,99 και 2,75 ευρώ αντίστοιχα. Για τις μέρες που δεν έχω πολύ όρεξη ήθελα ένα που να περιέχει και conditioner, έτσι από την εταιρεία Head & Shoulders για την ρύθμιση της ξηροδερμίας επέλεξα το citrus fresh που είναι 2 σε 1. Βρήκα ενδιαφέρον σαν προϊόν το σαμπουάν που ρυθμίζει την ξηροδερμία και βοηθάει και στην μείωση της τριχόπτωσης από την ίδια εταιρεία. Τα Head & Shoulders σαμπουάν ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο όποτε κόστισαν 5,20 ευρώ.
Schwartzkopf  Super Soft Color Shine Shampoo / Orzene Beer Shine Elixir Shampoo Colored Hair / Orzene Beer Shine Elixir  Conditioner Colored Hair / Head & Shoulders Citrus Fresh 2in1 Anti-dandruff Shampoo And Conditioner / Head & Shoulders Anti-ChuteAnti-dandruff Shampoo
Schwartzkopf  Super Soft Color Shine Shampoo / Orzene Beer Shine Elixir Shampoo Colored Hair / Orzene Beer Shine Elixir  Conditioner Colored Hair / Head & Shoulders Citrus Fresh 2in1 Anti-dandruff Shampoo And Conditioner / Head & Shoulders Anti-ChuteAnti-dandruff Shampoo

Το αγαπημένο μου Liposan που δεν λείπει ποτέ από το κομοδίνο μου και την τσάντα μου σε γεύση φράουλα, 2,50 ευρώ . Άρωμα τύπου από την πλέον λατρεμένη εταιρεία Lady-F, αφού η μυρωδιά διαρκεί για πολλές ώρες, σε Burberry Classic, 3,80 ευρώ. Τα αποσμητικά πάντα απαραίτητα έτσι από την Rexona επέλεξα το Shower Fresh, 1+1 δώρο 3,60 ευρώ.
Liposan Strawberry Shine /  Lady-f Revolution Burberry Classic / Rexona Shower Fresh Roll-On Deodorant
Liposan Strawberry Shine /  Lady-f Revolution Burberry Classic / Rexona Shower Fresh Roll-On Deodorant

Τελευταίο κομμάτι από τις αγορές είναι τα βερνίκια νυχιών. Από την Beauty Line Cosmetics πήρα τα βασικά βερνίκια άσπρο, μαύρο και την βάση, 1 ευρώ το καθένα. Στην Golden Rose βρήκα μια εκπληκτική απόχρωση που έχω κολλήσει το τελευταίο διάστημα λευκό του πάγου,  2,50 ευρώ, διάβασε το review. Πρόσεξα μια νέα για μένα εταιρεία την Classics Glamour όπου αγόρασα ένα βερνίκι σε κόκκινη απόχρωση, 1 ευρώ.
Beauty Line Cosmetics Nail Polish 202 /  Beauty Line Cosmetics Nail Polish 204 /  Beauty Line Cosmetics Base Coat 200 / Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 101 /  Classics Glamour Nail Lacquer 137
Beauty Line Cosmetics Nail Polish 202 /  Beauty Line Cosmetics Nail Polish 204 /  Beauty Line Cosmetics Base Coat 200 / Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 101 /  Classics Glamour Nail Lacquer 137


Αυτές ήταν οι αγορές μου!

Άφησε μου ένα σχόλιο το προϊόν θα ήθελες να δεις σε review.

14 σχόλια:

  1. πάρα πολύ ωραίες αγορές, καλοφόρετα όλα!! αυτό το πουά πουκάμισο το έχω ερωτευτεί! Είναι υπέροχο, κοριτσίστικο, τσαχπίνικο αλλά και πολύ θηλυκό ταυτόχρονα!! Είμαι σίγουρη ότι θα σου πηγαίνει πολύ!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίλλυ!
      Με το πουκάμισο είμαι και εγω ξετρελαμένη το φοράω συνεχεία και όπως όλοι λένε μου πηγαίνει πολύ (είμαι ψωνάρα!)!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι αγορές σου!!! Με γεια!!! 😊😊😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσαν πολύ οι αγορές σου!Να τα χαρείς όλα!Κι εγώ το ίδιο καθαριστικό προσώπου πήρα, το έχω ξαναπάρει και παλιότερα και ήταν πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Δεν το εχω ανοίξει ακόμα το καθαριστικό, παλιότερα είχα ενα παρόμοιο και έτσι κατέληξα και πήρα και αυτο!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραιες οι αγορες σου, καλοφορετα ολα! Απο τη Sostar εχω δοκιμασει την κρεμα ματιων απο τη συλλογη "Το γαλα" η οποια μου αρεσε παρα πολυ. Περιμενουμε review απο τη νεα σειρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα!
      Την είχα δοκιμάσει και αυτήν την σειρά!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες αγορές, να τα χαρείς όλα!!:)


    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα! Θα ήθελα να μάθω περισσότερα από τη Sostar, πρώτη φορά τη βλέπω αυτή την εταιρία :) Φιλιά Ελευθερία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα!
      Έχω δοκιμάσει και δείξει μέσα απο το blog και άλλα προιοντα της εταιρείας Sostar, προσωπικά μου αρέσει πολύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget