Collective Haul & Mini Review

24/8/16

Είμαι πολύ χαρούμενη όταν βρίσκω προσφορές στα προϊόντα που θέλω να αγοράσω, έτσι οι περισσότερες από τις αγορές μου παρακάτω είναι σε πολύ καλή τιμή.

Collective Haul & Mini Review
Collective Haul & Mini Review

Ξεκινώντας από την Sostar κρέμα ματιών με μετάξι και έλαιο ελιάς (8,34€ από διαφορετικό φαρμακείο από την πρώτη φορά που την δοκίμασα, η τιμή της είναι πιο οικονομική) , αρκετά αποτελεσματική για την περιοχή των ματιών, είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω οπότε διάβασε το review εδώ.

Τα αρώματα Lady-F Revolution Perfumes είναι τα αγαπημένα μου γιατί είναι οικονομικά και έχουν μεγάλη διάρκεια, αυτήν την φορά επέλεξα Victoria's Secrets Coconut Passion (3,80€), μαγευτικό και γλυκό άρωμα.

Δεν θα μπορούσα να μην δοκίμαζα τα νέα κραγιόν από την Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Κissproof στην απόχρωση 06 (5,00€), η απόδοση χρώματος είναι εκπληκτική, χρειάζεται απειροελάχιστη ποσότητα για να δείξει το χρώμα και να διαρκέσει το αποτέλεσμα.

Sostar, Golden Rose, Lady-F


Συνεχίζω με την περιποίηση μαλλιών, με τα σαμπουάν που τα βρήκα σε προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ, από την Orzene για βαμμένα μαλλιά (περίπου 4,00€) που το λατρεύω, μην παραλείψεις να διαβάσεις το review εδώ και από την Ultrex σε ένα συνδυασμό για προστασία των βαμμένων μαλλιών και επιπλέον είναι κατά της πιτυρίδας (περίπου 5,00€), αφήνει τα μαλλιά απαλά και καθαρά.

Το λαδάκι μαλλιών από την Elvive (-40% 5,99€) θεωρώ ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει σε προσιτή τιμή καθώς εξαφανίζει την ψαλίδα και δυναμώνει τα μαλλιά, δες και το review μου εδώ.

Orzene, Ultrex, Elvive

Οι τελευταίες αγορές είναι παπούτσια από το Migato πλατφόρμες σε κάμελ χρώμα (-70% 20,00€) τις λάτρεψα, δες τις φορεμένες εδώ. Είχα σχεδόν τέσσερα χρόνια να περπατήσω πάνω σε ψηλά τακουνιά στην καθημερινότητα μου, τα ψηλοτάκουνα ήταν μόνο για επίσημη εμφάνιση, φέτος αποφάσισα να ανεβώ στα ψηλά και πάλι και να μείνω εκεί, αποκτώντας ξανά την αυτοπεποίθηση που τα τελευταία χρόνια έχασα. Με τα συγκεκριμένα παπούτσια το περπάτημα γίνεται πολύ άνετο, καθώς μπορώ να τρέχω (είναι το συνηθισμένο μου περπάτημα σαν κυνηγημένη) χωρίς να φοβάμαι ότι θα πέσω. Τελικά είναι ωραίος ο αέρας και θέα από ψηλά, που μάλλον το είχα ξεχάσει!

Τα φλατ παπούτσια από το Gynaikomania ( με έκπτωση 15,00€) δεν τα έχω φορέσει ακόμα. Ο λόγος είναι ότι δεν ήταν αυτά η αρχική μου επιλογή αλλά οι φλοράλ πλατφόρμες που σου είχα δείξει στο instagram εδώ, δυστυχώς όμως στις συγκεκριμένες πλατφόρμες ξεκόλλησε ο πάτος από την πρώτη φορά που τις έβαλα και περπάτησα στον δρόμο. Έγινα πραγματικά ρεζίλι καθώς περπατούσα με αυτοπεποίθηση συνειδητοποιώ ότι έχουν χαλάσει και η απόσταση μεγάλη για το πιο κοντινό κατάστημα για επισκευή παπουτσιών αλλά και το κατάστημα που τις αγόρασα. Αρχικά πήγα στο κατάστημα που τις αγόρασα μου είπαν ότι εγώ τις χάλασα χτυπώντας στο πεζοδρόμιο και τώρα που το σκέφτομαι έπρεπε να της απαντήσω "ότι μάλλον βρήκα στο παρκάρισμα". Να μην τα πολυλογώ το φτιάξιμο που έκανε το κατάστημα και εγώ μετά στο τσαγκαράδικο άντεξε μόνο μέχρι να πάω στο σπίτι. Την επόμενη μέρα απαίτησα να μου δώσουν κάτι άλλο στην τιμή από τις πλατφόρμες και να τις πάρουν πίσω, με πολύ δυσκολία συμφωνήσαν και πήρα χωρίς να τα προσέξω και πολύ τα συγκεκριμένα παπούτσια. Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να τα φορέσω για να μην πάθω τα ίδια, καθώς πήρα μεγάλη ντροπή από τον τρόπο που προσπαθούσα να περπατήσω για να μην πέσω (το περπάτημα ήταν κάτι μεταξύ ουρακοτάγκου και αλόγου σε έναν πολυσύχναστο δρόμο).

Migato , Gynaikomania


Αυτές ήταν οι αγορές μου (και οι εμπειρίες μου)!

Πως σου φάνηκαν;
Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν;
Image Map


16 σχόλια:

  1. Οι πλατφορμες υπεροχες κ σουπερ τιμη. Μαρεσιυν κ μενα τα αρωματα τυπου lady f. Eπισης το orzene ειναι αοο τα καλυτερα σαμπιυαν κατα τη γνωμη μ. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια!!!θέλω κ εγώ ν δοκιμάσω τα golden rose, η κρέμα της sostar φοβερή!!!όσο για το orzene ,το λατρεύω αλλά έχει χρωστικα που κάνουν το ξανθό μου να πρασινίζει οπότε όσο κ αν λατρεύω την μυρωδιά του το αποφεύγω κ χρησιμοποιώ το conditioner ή την μάσκα! Keep going να παίρνουμε ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!! Μου αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις haul! Οι φλοράλ πλατφόρμες είναι υπέροχες, κρίμα που είχαν τέτοιο πρόβλημα (τουλάχιστον δεν έσπασες και κανένα πόδι χεχεχε). Καλά να περνάς φίλη μου και εύχομαι και άλλα ψώνια σύντομα!! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, καλά να περνάς και εσύ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια ολα και τα παπουτσια!!Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραια ολα με γεια το εχω πάθει και εγω αυτο με τα παπούτσια και μου τα άλλαξαν και εμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Είναι λίγο απογοητευτικό να σου χαλάνε πριν ακόμα τα φορέσεις!

      Διαγραφή
  6. Ελευθερία μου το λαδάκι μαλλιών της Elvive το χρησιμοποιώ ανελλιπώς απο τη πρωτη στιγμη που το βρηκα.
    Απο τη sostar έχω δοκιμασει άλλες κρεμες και ειμαι ευχαριστημενη.
    Για το gloss της Golden rose εχω ακουσει πολύ καλα σχόλια και θα αποκτήσω μια απόχρωση συντομα!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι είναι απλά θεϊκό, η εταιρεία Sostar έχει αξιόλογες κρέμες και με προσιτή τιμή!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Έχω αυτά τα κραγιόν και μου αρέσουν. Πολύ ωραία τα migato σου!! με γεια σου κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραία όλα :) ειδικά οι πλατφόρμες !! Να τις φοράς και να νιώθεις θέα !!! ;) Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Εύα, να ΄σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget