4 Year Blog Anniversary

1/9/16

Τα τελευταία χρόνια η 1η  Σεπτεμβρίου είναι ένα ορόσημο στην ζωή μου, καθώς το 2012 δημοσιεύτηκε η πρώτη ανάρτηση του blog και ξεκίνησε να έχει ζωή.

4 Year Blog Anniversary
4 Year Blog Anniversary



Πως πήρα την απόφαση να ξεκινήσω και ποια είναι η εξέλιξη του blog… 
Γεννήθηκε η ιδέα για την δημιουργία ενός blog που θα ασχολείται με ομορφιά, στην πορεία όμως έγινε το αγαπημένο ημερολόγιο μου που ασχολείται με ομορφιά και όλα εκείνα που με γεμίζουν χαρά. Κάπου είχα διαβάσει ότι σε ένα blog πρέπει να γράφεις τα αρνητικά και τα θετικά, καθώς το blog είσαι εσύ, συμφωνώ με αυτό, απλά επιλέγω να γράφω για όλα εκείνα που μου αρέσουν αφήνοντας στην άκρη αυτά που με στεναχωρούν, δεν υπάρχει λόγος να υμνώ τα αρνητικά και στεναχωρά πράγματα. Το blog σου δίνει χαρά από την δημιουργία και την ικανοποίηση ότι αυτά που γράφεις κάποιος τα διαβάζει.


Πως το blog έχει αλλάξει την ζωή μου… 
Η δημιουργία του blog έχει αλλάξει την ζωή μου αρκετά. Ο τρόπος που βλέπω τα πράγματα είναι από την ματιά του blogger παράδειγμα περπατώντας στον δρόμο βλέπω μια ωραία μπλούζα μπορεί να είναι ιδέα για σχέδιο στα νύχια ή έχει συμβεί στο λεωφορείο σε μια απόσταση 10 λεπτών να βλέπω παντού να τίτλους για νέες αναρτήσεις. Νιώθω πιο αυτοπεποίθησή για τον εαυτό από αυτό που προσφέρω. Σίγουρα σε μια κλειστή κοινωνία πολύ δεν γνωρίζουν το blogging και ίσως το χλευάζουν. Προσπαθώ να μην ακούω κανέναν και να συνεχίζω αυτό που μου αρέσει.


Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση με την έναρξη blog… 
Να καταφέρω να συνεχίσω να γράφω, πίστευα ότι κάποια στιγμή θα το βαριόμουνα όμως είμαι εδώ έπειτα από 4 χρόνια. Επίσης προσπαθώ συνέχεια να οργανώσω τον χρόνο μου σωστά και πάντα αλλάζω μεθόδους ίσως είναι στο πλαίσιο να μην κουράζομαι από μονοτονία.


Ποια πλατφόρμα θα πρότεινα σε νέους Bloggers… 
Φυσικά την www.blogger.com , την έχω αγαπήσει και δεθεί τόσο μαζί της. Είναι εύκολη στην χρήση. Επιπλέον έχω αναπτύξει τις γνώσεις μου στο blog design.


Ποιο από τα social media είναι το αγαπημένο μου…
Αγαπώ το Instagram και αυτό φαίνεται, είναι μια άμεση επικοινωνία με όλους σας.


Ποια είναι τα στατιστικά του blog ως σήμερα… 
Όλα αυτά τα χρόνια πέρασαν μια βόλτα περίπου 662.376, δημιουργήθηκαν και δημοσιεύτηκαν 852 αναρτήσεις, άφησαν το αποτύπωμα τους μέσα από ένα σχόλιο 10484.
Η δημοφιλέστερη και μη ανάρτηση για το διάστημα 2/9/2015-1/9/2016 με εξαίρεση τους διαγωνισμούς:
  • Ανάρτηση με τις περισσότερες προβολές 

Απαραίτητα για το σχολείο!

  • Ανάρτηση με τις λιγότερες προβολές

Freebies Day: Cute Dog Social Media Banners
 (στατιστικά ως την στιγμή δημοσίευσης της ανάρτησης) 


Ποιοι οι στόχοι ως την επόμενη επέτειο του blog… 
Να παραμείνω συνεπής στο blogging και να βρίσκω την δύναμη να ξεπεράσω καθετί που θα σταθεί εμπόδιο στην πορεία.


Έτσι λοιπόν θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους όσους έχουν διαβάσει το blog μου, με έχουν βοηθήσει να παραμείνω εδώ, αφήνοντας απλά ένα σχόλιο. Μπορεί για κάποιους να μην σημαίνει κάτι αυτό, όμως για μένα σημαίνει τόσα πολλά και είμαι χαρούμενη που μπορώ να ανταποδίδω μέσα από τις αναρτήσεις μου.

Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση όλες τις εταιρείες και τις bloggers που συνεργάστηκα μαζί τους ως τώρα.

Το blog αυτό έχει εξελιχθεί με τα χρόνια και χρειάστηκαν πολλές ώρες δουλειάς, δεν μετανιώνω ούτε στιγμή για τις ώρες που χρειάστηκε μια ανάρτηση ή η σχεδίαση του, για μένα είναι ο χώρος που με ηρεμεί και με γεμίζει σαν άνθρωπο καθώς τίποτα δεν είναι προσποιητό και όταν μερικές φορές δεν νιώθω καλά, απλά κρατάω μια απόσταση και επιστρέφω πιο δυνατή και αυτό έκανα και αυτήν την φορά!


Η ανάρτηση αυτήν αποτελεί το πρώτο μέρος, με τις σκέψεις μου, για τον εορτασμό των τέταρτων γενέθλιων του blog, όμως δεν σταματώ εδώ έρχεται ένα συναρπαστικό project, ακολούθησε την σελίδα στο facebook του Diary Of A Beauty Addict, όμως και τα δικά μου προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα για να μάθεις περισσότερα!


Image Map


14 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσεις Ελευθερία μου !!! Πάντα γεμάτη όμορφες αναρτήσεις. Σε γλυκοφιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τέτοια Ελευθερία!!! Συνέχισε έτσι πάντα γεμάτη έμπνευση και όρεξη!!! Ειδικά για τους νεότερους bloggers είσαι μεγάλο παράδειγμα!!! Φιλιά Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Νικολέτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Πάντα δημιουργική και χαρούμενη σου εύχομαι να είσαι :) Καλή συνέχεια εδώ στο blog σου Ελευθερία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίλα, να είσαι καλά!
      Φυλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ποσο μου αρεσει που γιορταζουμε και στα ιστολογια μας τα γενεθλια τους. Λιγοι θα μας καταλαβουν.
    Εγω θα σου ευχηθω να συνεχισεις αυτο που κανεις γιατι φαινετσι οτι το αγαπς πραγματικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μια χαρά τα ελς Ελευθερία μου και μια χαρά συνεχίζεις και θα το κάνεις και για τα επόμενα χρόνια. Είσαι από τις ελάχιστες περιπτώσεις στο blogging που παραδέχομαι ότι ρίχνεις πολύ βάρος, σημασία, αγάπη, κόπο και δουλειά στο blog σου και σε ό,τι κάνεις. Μπ΄ραβο σου κορίτσι μου! Εγώ σε χαίρομαι κάθε φορά που σε διαβάζω ή δημιουργείς κάτι καινούργιο.
    Βα είσαι καλά! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. να τα εκατοστησεις κ εσυ και το blog σου! παντα δημιουργικη και χαρουμενη! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία, να 'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλή συνέχεια στη μπλογκόσφαιρα!Συνέχισε γιατί κάνεις φοβερή δουλειά!Είμαι πολύ περήφανη που συνεργάζομαι με άτομα σαν εσένα που έχουν τόσα να προσφέρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!
      Εγώ χαίρομαι για την υπέροχη συνεργασία που έχουμε!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget