Τα Πέντε Κλειδιά - Λένα Μαντά : Book Review

13/9/16

Πρόσφατα διάβασα το βιβλίο "Τα Πέντε Κλειδιά" της Λένας Μαντά.

Τα Πέντε Κλειδιά - Λένα Μαντά : Book Review
Τα Πέντε Κλειδιά - Λένα Μαντά : Book Review


Αποτελεί το πρώτο βιβλίο που διάβασα από την Λένα Μαντά και πραγματικά ενθουσιάστηκα με το γράψιμο της (καθώς στην συνέχεια αναζήτησα και αλλά βιβλία της στην Δημοτική Βιβλιοθήκη από όπου τα δανείζομαι, δες εδώ). Το βιβλίο "Τα Πέντε Κλειδιά" με μια λέξη θα έλεγα ότι είναι συναρπαστικό. Είναι πολύ καλογραμμένο και προσεγμένο στο λόγο που χρησιμοποιεί, θα τον περιέγραφα εκλεπτυσμένο (όπως μου αρέσει στα βιβλία). Με πολύ καλή παραστατικότητα στο κείμενο, με αποτέλεσμα οι σκηνές ξεπηδούσαν από τις σελίδες του. Όλα είχαν μια συνοχή και διαβάζεται πολύ ευκολά, αφού κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον από την αρχή ως το τέλος. Έχει χαρακτήρα αστυνομικού με αρκετές δόσεις αισθηματικού δράματος. Το τέλος πραγματικά μου άρεσε και από τους ήρωες του βιβλίου εκτός από την πρωταγωνίστρια, ο Δελμούζος μου ήταν πολύ συμπαθής.


Τα Πέντε Κλειδιά - Λένα Μαντά : Book Review


Περίληψη από το βιβλίο:
ΔΕ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΜΕ. ΠΕΝΤΕ ΛΟΥΚΕΤΑ, ΠΕΝΤΕ ΚΛΕΙΔΙΑ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΣ, ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΤΟΥ. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ. ΑΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕ ΘΑ ΤΗ ΔΕΙΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΗ! ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΔΗΓΙΕΣ… 
Από κείνη την ώρα άρχισε ο εφιάλτης. Η μικρή της κόρη, η Μαργαρίτα της, ήταν στα χέρια απαγωγέων, δεμένη με πέντε αλυσίδες σαν μικρό ζώο. Δεν μπορούσε να ζητήσει βοήθεια από κάποιον, αφού κανένας δεν ήξερε την ύπαρξη του παιδιού. Ούτε καν ο άντρας της, ο παντοδύναμος Ορέστης Δελμούζος. Έπρεπε να υπακούσει με όποιο τίμημα… 


Συμπεράσματα: 
  • Όμορφος λόγος με τον οποίο είναι γραμμένο το βιβλίο. 
  • Σου κρατάει συνεχώς το ενδιαφέρον να συνεχίσεις να διαβάζεις, μέχρι να φτάσεις στο τέλος.
  • Αρκετές φορές θα δακρύσεις, όμως η τελευταία σελίδα θα σου χαρίσει ένα χαμόγελο.


Βαθμολογία: 9,5/10

Εσύ το έχεις διαβάσει; 

Image Map


12 σχόλια:

  1. Μου κίνησε την περιέργεια! Θα το αναζητήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαντά έχω διαβάσει 2 βιβλία το ένα ήταν "με λένε Ντάτα" και το άλλο τα 5 κλειδιά και ενώ το πρώτο με ενθουσίασε προχώρησα στο δεύτερο κι εκεί λίγο.. απογοητεύτηκα.
    Προσωπικά τα 5 κλειδιά μου θύμιζαν έντονα.. άρλεκιν και εκτός από το απρόσμενο που έκρυβε σαν πλοκή δεν μου άρεσε καθόλου.
    Είχα δει που είχες δημοσιεύσει πως θα το διάβαζες και περίμενα να δω τις εντυπώσεις σου, χαίρομαι που σου άρεσε, όμως αναζήτησε το "με λένε Ντάτα".. θα με θυμηθείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα γούστα είναι αυτά, όμως χαρακτηρίζοντας ως άρλεκιν το υποτιμάς πιστεύω καθώς το κείμενο του δεν ήταν καθόλου φθηνό και χυδαίο, όλα παρουσιάζονταν με πολύ ποιητικό τρόπο.
      Το "Με λένε Ντάτα" είναι το επόμενο που θέλω να διαβάσω, αν το βρω φυσικά!

      Διαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ,ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ Μ ΤΟ ΘΥΜΙΣΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμενα παλι με εξέπληξε ευχάριστα αν και θεωρω οτι το καλύτερό της ήταν και θα είναι το Βαλς με 12 Θεούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελω να το διαβάσω και το " Βαλς με 12 Θεούς", εγώ κόλλησε πλέον με αυτήν την συγγραφέα!

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω διαβάσει, όμως μου άρεσε η περιγραφή του! Βγήκε τώρα και σε σειρά στην Κύπρο! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχεροί εσείς εκεί στην Κύπρο που βλέπετε την σειρά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. φλερτάρω τόσο καιρό με αυτό το βιβλίο.Μου αρέσει πολύ η Μαντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσει η Μαντά τότε να το διαβάσεις!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget