10+1 Beauty Favorites of 2016

4/1/17

Και την χρονιά 2016 είχα δοκιμάσει αρκετά νέα προϊόντα ομορφιάς, από αυτά έχω ξεχωρίσει κάποια τα οποία πραγματικά με έχουν συνεπάρει.

10+1 Beauty Favorites of 2016
10+1 Beauty Favorites of 2016

Παρακάτω στα αγαπημένα μου θα βρεις προϊόντα ομορφιάς που ήταν νέα λανσαρίσματα στην χρονιά, όμως και προϊόντα που υπήρχαν απλά εγώ τα δοκίμασα πρώτη φορά το 2016.

10+1 Beauty Favorites of 2016

CND Vinylux Weekly Polish Brass Button ⎸REVIEW
Μια υπέροχη απόχρωση χρυσού που έχω κολλήσει μαζί της από την μέρα που την απόκτησα. Ένα βερνίκι που δείχνει στα νύχια πολύ αριστοκρατικό.

Golden Rose Express Dry Nail Lacquer 56 REVIEW
Με έχει σώσει πολλές φορές, αποκτώντας ένα δυναμικό μανικιούρ με την γοητευτική απόχρωση του κόκκινου.



10+1 Beauty Favorites of 2016
Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector Medium [Combination to Oily Skin] REVIEW
Αναπόσπαστο κομμάτι στο καθημερινό μου μακιγιάζ, έχει ελαφριά κάλυψη και αφήνει την αίσθηση ενός φρέσκου και λαμπερού προσώπου.

Essence Lipstick In the Nude 
Το έχω συνεχώς στην τσάντα μου, αφήνει στα χείλη μια φυσική λάμψη, πολλές φορές το φοράω και πάνω από πιο σκούρο, για να είναι λαμπερό το αποτέλεσμα. Έχει όμορφο άρωμα και ενυδατώνει τα χείλη.

W7 Eye Colour Palette In The City
Μια παλέτα με αγαπημένες nude αποχρώσεις για κάθε εμφάνιση, γράφουν πολύ ωραία και έχουν αρκετή διάρκεια.

PRIVE Waterproof Double Eye Makeup Pencil Espresso-Coral REVIEW
Ματ καφέ μολύβι και μεταλλική σκιά σε καφέ-κοραλί που μπορεί να φορεθεί και σαν βάση. Δεν προκαλεί ερεθισμούς στα ματιά αν το μολύβι φορεθεί στο εσωτερικό του ματιού και δεν μαζεύεται η σκιά. Διαρκούν πολύ.

Golden Rose Essential Full Volume & Length Intense Mascara Black REVIEW
Μαύρη έντονη μασκαρά που έχω λατρέψει, προσφέρει όγκο και μήκος.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Κissproof 05 REVIEW
Έχω κολλήσει μαζί του, χαρίζει χρώμα με μεγάλη διάρκεια, χωρίς να ξηραίνει τα χείλη.



10+1 Beauty Favorites of 2016

Garnier Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire REVIEW
Το συγκεκριμένο νεράκι πραγματικά αποτελεί τον πιο εύκολο τρόπο να αφαιρέσεις το μακιγιάζ με μια κίνηση. Επίσης έχει αρκετή ποσότητα που δύσκολα τελειώνει.

Gaia Argan Oil & Citrus Blossom Body Milk REVIEW
Η ενυδάτωση της επιδερμίδας γίνεται με ένα αναζωογονητικό τρόπο, εξαιτίας του αρώματος που προέρχεται από έλαιο argan και στα άνθη εσπεριδοειδών.

Lavera Karanja Oil & Organic White Tea Firming Day Cream REVIEW
Μια κρέμα προσώπου που ενυδατώνει και κάνει πιο σφριγηλή επιδερμίδα, επιπλέον απορροφάται γρήγορα, δεν επιβαρύνει με λιπαρότητα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση μακιγιάζ.


Αυτό ήταν τα δικά μου αγαπημένα για την χρονιά που έφυγε!

Ποιο προϊόν ομορφιάς αγάπησες περισσότερο το 2016;

Image Map


16 σχόλια:

  1. Καλη χρονια Ελευθερία μου!
    Το νερακι της Garnier, το γκλος της Golden Rose και τη bb κρεμούλα με χρωμα, τα εχω δοκιμασει και εγω και ειμαι πολύ ευχαριστημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη bb της garnier την χρησιμοποιώ εδώ και χρίνια!!! Μου έχει ταιριάξει πολύ!!
    το δικό μου αγαπημένο για το 2016 ήταν από Natura Siberica το Imperial Caviar serum Pearls de North. Είναι τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρον προϊόν το αγαπημένο σου!
      Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  3. αγαπησα και εγώ την παλέτα της w7 , το νεράκi Garnier και τα υγρα κραγιόν της Golden rose..Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το νεράκι ντεμακιγιάζ από Garnier είναι από τα προϊόντα που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση :) Πολύ ωραίο άρθρο!

    Καλή χρονιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Ελευθερία μου! Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου! Το αγαπημένο μου προϊόν για το 2016 ήταν το ντεμακιγιάζ Double Effect Eye Make-Up Remover της Nivea (το έχω αγοράσει 7 φορές και δεν νομίζω πως θα το αποχωριστώ σύντομα)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αλεξάνδρα!
      Σε ευχαριστώ!
      Δεν το εχω δοκιμάσει το αγαπημένο σου προϊόν, θα το εχω υπόψη μου όμως!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου Ελευθερία μου! Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά! πάντα με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα!
      Όμορφη και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφες επιλογές! Αυτή η BB cream της Garnier ελπίζουμε να κυκλοφορεί για πάντα! Εμείς μέσα στη χρονιά αγαπήσαμε πολύ και το top coat από τα vinylux της CND. Καλή χρονιά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
      Μια υπέροχη χρονιά να έχετε!

      Διαγραφή
  8. Καλή χρονιά Ελευθερία μου!!!! Όμορφα τα αγαπημένα σου, μου άρεσε πάρα πολύ το κραγιόν της Essence!! Για μένα το αγαπημένο προϊόν του 2016 είναι το beauty tool της Youthlab γιατί μου άλλαξε όλη την νοοτροπία του καθαρισμού!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τα βερνίκια νυχιών της εταιρείας CND! Επίσης θέλω πολύ να δοκιμάσω τα liquid lipsticks της Golden Rose!

    Φιλάκια πολλά,

    Ιωάννα

    http://thecolourfulbouquet.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget