Blogging: 2016 Conclusions & 2017 Goals

2/1/17

Στην πρώτη ανάρτηση του χρόνου επέλεξα να είναι τα συμπεράσματα για το 2016 και νέοι στόχοι που θέτω για το blog την νέα χρονιά.

Blogging: 2016 Conclusions & 2017 Goals
Blogging: 2016 Conclusions & 2017 Goals

To 2016 δεν ήταν και τόσο καλή χρονιά για μένα, πιστεύω ότι φάνηκε μέσα από το blog, καθώς οι δεν ήμουν συνεπής στο να γράφω σύμφωνα με το πρόγραμμα που είχα θέσει τον Ιανουάριο, αναλυτικά οι στόχοι που είχα βάλει για το 2016 και τι κατάφερα να επιτύχω:

Διάβασε τους My Blogging Goals 2016

  • Ανανέωση στην σχεδίαση του blog: Είχα κάνει και τότε, όμως πιστεύω ότι αυτή η μορφή που έχει τώρα το blog με εκφράζει απολυτά.
  • Αναρτήσεις βασισμένες σε ένα θέμα: Δυστυχώς δεν μπόρεσα να το τηρήσω και πολύ αυτό. 
  • Εβδομαδιαίως θα δημοσιεύονται 2-3 αναρτήσεις: Υπήρχαν φορές που το κατάφερα, όμως θεωρώ ότι δεν ήμουν σταθερή ώστε να είναι τακτικές οι δημοσιεύσεις των αναρτήσεων. 
  • Μόνιμη μηνιαία στήλη Montlhy Summary: Την συγκεκριμένη στήλη μπόρεσα να την τηρήσω όμως κάπου ένιωθα ότι με κουράζει. 
  • Περισσότερες αναρτήσεις με μουσική: Δεν έγραψα ούτε μια ανάρτηση. 
  • Αύξηση των συνεργασιών: Υπήρχε μια επίτευξη σε αυτό, με συνεργασίες με bloggers Women ‘s Stuff, MyNonBoringWorld και Pixel Perfect Beauty. Συνεργασίες με εταιρείες όπως mybeautybox.gr, CreativeGroup.gr, Galerie De Parfum, Garnier, Lavera, Golden Rose, Frezyderm, EDEM, Stekia Pantou, IL Progetto Bottiglia, Essence, Gaia, Ventus. Επίσης δεν πρέπει να παραλείψω και τις δυο συνεργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί εξαιτίας του blog, η συνέχιση με το Edit Your Life Magazine και η νέα συνεργασία με το Επάγγελμα Γυναίκα. Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω όλους για την εμπιστοσύνη και την διάθεση που είχαν να συνεργαστούμε
  • Αγορά tablet και κάμερα ή φωτογραφική μηχανή με καλύτερη ανάλυση: Δεν μπόρεσα να αγοράσω κάποιο από τα δυο, ίσως στο μέλλον. 
  • Αύξηση των ημερήσιων προβόλων του blog: Εκεί που έλεγα το είχα καταφέρει, τα μεγάλα κενά ανάμεσα στις δημοσιεύσεις, είχαν αποτέλεσμα την πτώση. 
  • Περισσότερα μέλη στα social media: Στο Facebook έχω ξεπεράσει τα 3.000 μέλη που ήθελα, αφού είναι 3.919, στο Instagram ήθελα να ξεπεράσω τα 2.000 μέλη, δεν έχει γίνει ακόμα αυτό, όσο για τις καρδούλες έχω δει και πάνω από 100 σε κάποιες φωτογραφίες μου. 



Για το 2017 θέλω το blog να είναι περισσότερο αυθόρμητο, με ότι όμορφο θέλω να μοιραστώ και λιγότερο στημένο βάση προγραμματισμού. Να γράφω για αυτά που με ενθουσιάζουν, φυσικά θα υπάρχει κάποιο πλάνο δημοσιεύσεων, όμως θα στηρίζεται σε οτι μου αρέσει την δεδομένη στιγμή. Έτσι οι στόχοι που θέτω είναι:

Κατάργηση των στηλών (εβδομαδιαίων και μηνιαίων). 
Θέλω να είναι λιγότερο στημένο, γιατί διαπίστωσα ότι οι στήλες με κουράζουν και χάνω τον ενθουσιασμό για την δημιουργία μιας νέας ανάρτησης.

Καλύτερες φωτογραφίες στις αναρτήσεις. 
Προσπαθώ συνεχώς στις φωτογραφίες, εδώ και χρόνια, να έχω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Επίσης πρέπει να βρω διαθέσιμο "φωτογράφο" (αφιλοκερδώς εννοείται!) γιατί δεν μπορώ να ποζάρω και να βγάζω φωτογραφίες, υπάρχουν λήψεις που μάλλον πρέπει να έχω πάνω από δυο χέρια.

Συνέπεια στις αναρτήσεις που δημοσιεύονται. 
Θα προσπαθήσω οι αναρτήσεις να είναι τακτικές και να αποφεύγονται τα τεράστια κενά ανάμεσα τους.

Οργάνωση της mail list. 
Επιτέλους να μπορέσω να οργανώσω την mail list και να στέλνω συχνότερα newsletter (χωρίς να είναι κουραστικά βέβαια). Αν θέλεις κάνε εγγραφή στο newletter του Diary Of A Beauty Addict που θα βρεις στην δεξιά στήλη.

Επιδίωξη συνεργασιών. 
Η αύξηση των συνεργασιών είναι κατι που με συναρπάζει, έτσι και αυτήν την χρονιά θέλω ακόμα περισσότερες συνεργασίες. Αν ενδιαφέρεσαι επικοινώνησε μαζί μου στο eleftheraki0000@gmail.com.

Περισσότερες δημιουργίες από El Design
Δεν θα σταθώ μόνο σε blogger template, όμως σε διάφορες δημιουργίες που θα δίνονται άλλοτε δωρεάν και άλλοτε όχι.

Αύξηση των ημερήσιων προβόλων του blog. 
Και φέτος αυτός είναι ο στόχος μου!

Περισσότερα μέλη στα social media. 
Φυσικά όλοι οι followers που προθέτονται είναι καλοδεχούμενοι για αυτό follow!
Facebook - Instagram - Twitter - Pinterest - Bloglovin - Google+ - Youtube


Αυτή ήταν η σύνοψη των παλιών στόχων και η ανακοίνωση των νέων, θα προσπαθήσω το 2017 να διατηρήσω τον ενθουσιασμό του blogging, όμως σε πολλά από όσα ανέφερα θα χρειαστώ την βοήθεια σου!



Image Map


8 σχόλια:

  1. Ελευθερία μου σου εύχομαι καλή χρονιά! Μακάρι τo 2017 να εκπληρώσεις όλους τους στόχους σου, και στο blog και στην προσωπική σου ζωή!
    Ευτυχισμένο 2017 γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα!
      Εύχομαι το 2017 να φέρει υγεία, ευτυχία και πολλές όμορφες στιγμές σε σένα και την οικογένεια!

      Διαγραφή
  2. Ελευθερία μου, σε παρακολουθώ όσο μπορώ και γίνεται σε όλα τα μέσα. Θεωρώ πως είσαι από τις λίγε ςπου πραγματικά ρίχνουν δουλειά σε αυτό που αγαπάνε με το blogging! Εγώ να ξέρεις σε θαυμάζω για όλα αυτά που κάνεις. Σε καταλαβαίνω που σε κάποια δεν ΄΄ησουν συνεπής όπως λες (Εγώ να δεις με τα δικά μου, θα τα γράψω σύντομα) αλλά τα πάς τόσο καλά, έχεις ήδη ένα καλό ρυθμό και συνεχίζεις για τα ακόμα καλύτερα. Και θα τους πετύχεις όλοςυ τους στόχους σου και να πάρεις και tablet και camera... Όμορφη, υπέρχοχη, δημιουργική και ό,τι άλλο επιθυμείς σε όλους τους τομείς της ζωής σου! Εμείς εδώ θα σε ακολουθουμε σταθερά!
    😘😘💛💛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω;;!!! Κατάφερες και πάλι να με συγκινήσεις, σε ευχαριστώ πολύ που εξακολουθείς και διαβάζεις το blog μου!
      Είναι αμοιβαία η εκτίμηση να ξέρεις!
      Εύχομαι μια πολύ πολύ όμορφη χρονιά και σε σένα γιατί πραγματικά πιστεύω οτι αξίζεις τα καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Ευχομαι να πετυχεις τους στοχους σου.Βεβαια αυτο με το φωτογραφο το αντιμετωπιζω και εγω.Μαλλον ο σαινης θα ηταν χρησιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Μια υπέροχη χρονιά να έχεις!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget