Νέα σχεδίαση blog: glaΜom.gr

22/2/17

Η πρόσφατη σχεδίαση blog είναι για το glaΜom.gr και ανήκει στην νικήτρια του διαγωνισμού που είχε κερδίσει στο επετειακό διαγωνισμό του Diary Of A Beauty Addict. 

Νέα σχεδίαση blog: glaΜom.gr
Νέα σχεδίαση blog: glaΜom.gr

Η Κέλλυ ήθελε η νέα σχεδίαση του blog της ταυτόχρονα να εχει στιλ και να βγάζει κάτι μαμαδίστικο, ότι λέει και ο τίτλος της άλλωστε.

Η αρχική μορφή του blog.


Νέα σχεδίαση blog: glaΜom.gr


Προσπάθησα πολύ για να βρω το επιθυμητό αποτέλεσμα, που θα την εκφράζει και θα της δίνει έμπνευση.

Νέα σχεδίαση blog: glaΜom.gr



Κάνε την επίσκεψη σου στο glaMom.gr και πες μου τις εντυπώσεις σου!


Εάν το blog σου χρειάζεται μια ανανέωση έλεγξε τις υπηρεσίες μου εδώ και στείλε μήνυμα στο eleftheraki0000@gmail.com για να εργαστούμε μαζί για ένα όμορφο αποτέλεσμα.




6 σχόλια:

  1. Εξαιρετική δουλειά , Ελευθερία, για άλλη μια φορά!Πολύ φινετσάτο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ ολόψυχα για το άρτιο & chic-άτο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Κέλλυ μου!
      Χαίρομαι που τελικά βρήκα αυτο που σου αρέσει!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία δουλειά!!! Μπράβο Ελευθερία μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου, να είσαι καλά!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget