Νέα σχεδίαση blog: Working Mama

31/3/17

Ανανέωση στην σχεδίαση του blog Working Mama.

Νέα σχεδίαση blog: Working Mama
Νέα σχεδίαση blog: Working Mama


Η Άννα ήθελε να διαμορφώσει την σχεδίαση του blog της ώστε να θυμίζει "μαμά".

Η αρχική μορφή του blog. 

Νέα σχεδίαση blog: Working Mama


Χρησιμοποίησα χρώματα και σχέδια που της άρεσαν και συνδυάζοντας αρμονικά μεταξύ τους για να χαρίσουν μια ευχάριστη αίσθηση στον αναγνώστη.

Νέα σχεδίαση blog: Working Mama


Μην παραλείψεις να επισκεφτείς το Working Mama για να δεις περισσότερες λεπτομέρειες στην σχεδίαση του!


Εάν το blog σου χρειάζεται μια ανανέωση έλεγξε τις υπηρεσίες μου εδώ και στείλε μήνυμα στο eleftheraki0000@gmail.com για να εργαστούμε μαζί για ένα όμορφο αποτέλεσμα.

Image Map




8 σχόλια:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελεύθερια μου για την υπέροχη σχεδίαση του blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιο το καινουριο μπλογκ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρεσαν πολυ ο συνδιασμος των χρωματων και η λιτοτητα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετική η νέα σχεδίαση Ελευθερία! Πολύ μίνιμαλ.
    Συγχαρητήρια για την επιλογή :)

    Σε περιμένω στο blog μου για να τα λέμε κι από εκεί,
    http://beautyproject-elinachris.blogspot.com/
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget