#lifeupdate Μια απόφαση και τεράστια θέληση

9/4/17

Ξέρω το τελευταίο διάστημα δεν είμαι τόσο ενεργή blogger, ωστόσο προσπαθώ όμως να μην παραμελώ το blog, ο λόγος είναι ότι αποφάσισα να δώσω προτεραιότητα στον εαυτό μου.

#lifeupdate Μια απόφαση και τεράστια θέληση
#lifeupdate Μια απόφαση και τεράστια θέληση

Τα τελευταία πέντε χρόνια ήταν σαν να τιμωρούσα τον εαυτό μου για όλα τα άσχημα που μου συνέβαιναν, έτσι κατανάλωνα μεγάλες ποσότητες από τις βλαβερές τροφές όπως ζάχαρη, υδατάνθρακες και λίπη, το αποτέλεσμα ήταν αύξηση του αριθμού των κιλών στην ζυγαριά.


Πριν λίγο καιρό βλέποντας τα ρούχα που μου ήταν αδύνατον να τα φορέσω, όπως πριν 5 χρόνια, ανέβασα μια φωτογραφία με την αγαπημένη μου καμπαρντίνα που ήταν όνειρο μακρινό να μπω (πλέον μπαίνω μια χαρά!), τότε μια καλή φίλη από το facebook που πρότεινε την δίαιτα Dukan, και την ευχαριστώ πολύ για αυτό.


Το χαρακτηριστικό αυτής της δίαιτας Dukan είναι το πίτουρο βρώμης που είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, ότι πίνεις πολύ νερό που το χρειάζεται ο οργανισμός και το περπάτημα (γενικά η άσκηση θα έλεγα εγώ) βοηθάει στην απώλεια βάρους.

Λίγα λόγια για την δίαιτα Dukan…
Συγκροτείται από 4 φάσεις.
  • Η φάση Επίθεσης όπου αποτελείται από καθαρή πρωτεΐνη και προετοιμάζει τον οργανισμό.
  • Η φάση Κρουαζιέρας όπου τρως εναλλάξ καθαρή πρωτεΐνη και πρωτεΐνη με λαχανικά.
  • Η φάση Συντήρησης όπου θα προσπαθήσεις να διατηρήσεις τα κιλά σου και να μην παρεκτραπείς και ανακτήσεις τα κιλά που με κόπο έχασες.
  • Η φάση Σταθεροποίησης όπου θα πρέπει μια μέρα την εβδομάδα να τρως καθαρή πρωτεΐνη και βασίζεσαι σε ένα ισορροπημένο ημερήσιο πρόγραμμα χωρίς υπερβολές.

Στη ουσία η δίαιτα Dukan είναι περισσότερο διατροφή, έχει περιεκτικότητα υψηλή σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε λιπαρά και υδατάνθρακες, γενικά πρόκειται για ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής που είναι βασισμένο σε πρωτεΐνες και λαχανικά. Και το σημαντικότερο τρως μέχρι να χορτάσεις!


Ξεκίνησα συνδυάζοντας την δίαιτα με την γυμναστική για να αποφύγω την χαλάρωση. (σε μελλοντική ανάρτηση θα σου δώσω τα αγαπημένα μου workout που μπορείς να τα κάνεις στο σπίτι χωρίς εξοπλισμό)


Ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα στην πρώτη φάση που για μένα κράτησε 6 μέρες, εξαιτίας των πολλών κιλών που ήθελα να χάσω. Η προσαρμογή του οργανισμού στις νέες τροφές επηρεάζει και την ψυχολογία.


Σχεδόν δυο μήνες τώρα που κάνω την διατροφή (και συνεχίζω, είμαι στην δεύτερη φάση ως το καλοκαίρι), έχω χάσει περίπου 10 κιλά και βλέπω τον εαυτό μου ότι μπορώ τώρα να μπω στα ρούχα μου που ήταν αδύνατον πριν και τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου φαίνονται πιο ωραία, και ακόμη η επιδερμίδα έγινε πιο λαμπερή! Και το σπουδαιότερο έχει αλλάξει η ψυχολογία μου, είμαι πιο χαρούμενη και όλα είναι πιο φωτεινά!


Σίγουρα αν πεις ότι θέλεις να ξεκινήσεις την δίαιτα Dukan, το πρώτο που θα ακούσεις είναι ότι είναι "επικίνδυνη", σου προτείνω να μελετήσεις λίγο την δίαιτα, και αυτό που θα σου πω εγώ είναι ότι είναι δύσκολη όχι γιατί έχει κάποιο ποσοστό επικινδυνότητας για τον οργανισμό αλλά γιατί θέλει να έχεις τεράστια θέληση για να φτάσεις στον στόχο σου.


Πίστεψε με η αίσθηση ότι επιτέλους έχεις δει μικρότερο νούμερο στην ζυγαριά σου και στα ρούχα σου, είναι υπέροχη, που το αν στερείσαι πχ ένα κομμάτι τούρτα δεν θα έχει σημασία, εξάλλου υπάρχουν και ωραιότατα γλύκα που μπορείς να φτιάξεις στα πλαίσια της διατροφής σου. (σύντομα θα σου δώσω και συνταγές)

Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για τα κολακευτικά σχόλια σε instagram, facebook και twitter που όλο αυτό το διάστημα μου αφήνετε, είναι πραγματικά κάτι που μου δίνει δύναμη να συνεχίσω κάθε μου προσπάθεια, να είστε καλά!

Αν θέλεις κάτι να με ρωτήσεις για την δίαιτα Dukan μην διστάσεις να μου στείλεις μήνυμα.


#lifeupdate Μια απόφαση και τεράστια θέληση

#lifeupdate Μια απόφαση και τεράστια θέληση


Εύχομαι Καλό Πάσχα και να περάσεις όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
Φιλάκια πολλά!


Image Map




18 σχόλια:

  1. Μπράβο βρε Ελευθερία που το πήρες απόφαση και τα καταφέρνεις! Πιστεύω ότι θα αλλάξουν πολλά πράγματα στην ζωή σου, τώρα που βλέπεις τα πράγματα πιο θετικά και νιώθεις καλύτερα με τον εαυτό σου :) Συνέχισε έτσι!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική, να είσαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αγαπη μου ομορφη εχεις αλλαξει παρα πολυ...συνεχισε keep ducaning
    (Mary Lar)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το πιο δυσκολο πραγμα σε μια διαιτα ειναι η αποφαση. Δεν εχει τοσο σημασια το ποια διαιτα θα κανεις αλλα να παρεις αποφαση οτι θελεις να το κανεις και πανω απ ολα για τον εαυτο σου και οχι για το πως σε βλεπουν οι αλλοι. Σου ευχομαι να συνεχισεις κ να φτασεις ως το τελος. Ειχα δομιμασει κ εγω αυτη τη διαιτα στο παρελθον αλλα δυστυχως δεν την εφτασα στο τελος κ δεν εκανα τη συντηρηση κ πηρα πισω πολυ ευκολα τα διπλα κιλα. Γι αυτό προσεχε πολυ τους κανονες κ φυασς την ως το τελος.Καλη συνεχεια κ σ ευχομαι να πραγματοποιησεις το στοχο σ. Καλο Πασχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο οτι πρέπει να το κάνεις για τον εαυτό σου, ίσως αυτο ήταν το λάθος το δικό τις προηγούμενες φορές, τώρα το κανω μόνο για μένα!
      Σίγουρα πρέπει να τηρήσω σωστά τις φάσεις διαφορετικά ολα τα κιλά, ίσως και παραπάνω, θα επανέλθουν.
      Καλό Πάσχα!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη προσπάθεια κ υπέροχο κορίτσι well done doll... Θέλω και εγώ να το πάρω ζεστά τώρα μετά τη γέννα..αλλα για κάποιο λόγο μου φαίνεται εντελώς άγνωστη προσπάθεια η dukan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη!
      Αν θέλεις πληροφορίες για την δίαιτα, εγω είμαι εδώ!

      Διαγραφή
  5. Ελευθερία μου, ΜΠΡΑΒΟ σου κοπέλα μου! Να ξέρεις σε χαίρομαι κάθε φορά που βλέπω φωτο σου. Κάθε φορά όλο και πιο όμορφη, όλο και πιο λαμπερή... Στο πολύ μακρινό παρελθόν, είχα πάρει περίπου 20+ κιλά και μετά από απόφαση να κάνω κάτι γι' αυτό, επειδή κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και πραγματικα σιχάθηκα τον εαυτό μου, έκανα διατροφή και γυμναστική και σε 4 μήνες έχασα τα κιλά και δεν τα ξανά πήρα ποτέ ξανά. Έχω τη δδική μου δίαιτα-διατροφή που ταιριάζει στον οργανισμό μου οπότε ξέρω και τι με οφελεί. Κορίτσι μου, συνέχισε μέχρι εκεί που θα είσαι 100% εντάξει. Αφού το πήρες απόφαση και έχεις γερή θέληση, δεν σε σταματάει τίποτα.
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Η συγκεκριμένη δίαιτα με βόλεψε γιατί δεν πεινάω και βλέπω αποτέλεσμα που με χαροποιεί για να συνεχίσω την προσπάθεια!
      Καλό Πάσχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Είσαι υπέροχη! Μετά από 30 κιλά μείον σε καταλαβαίνω απόλυτα! Συγχαρητήρια! Τα πας παρά πολύ καλά! Σε βλέπω στις φωτογραφίες σου και λάμπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία, να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  7. Πόσο αισιόδοξη ανάρτηση!
    Καλή συνέχεια στην προσπάθεια σου. Το παν είναι να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας γι' αυτό keep it up mate.
    Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσι μου!! Είναι από τις πιο ωραίες αναρτήσεις που έχω διαβάσει τελευταία!Συνέχισε έτσι και περιμένουμε και τις ασκήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, να ΄σαι καλά!
      Σύντομα θα γράψω την ανάρτηση αυτή!

      Διαγραφή
  9. Μέσα μας έχουμε τεράστια εσωτερική δύναμη Ελευθερία μου! Αρκεί να το πιστέψουμε, και τα περισσότερα (αν όχι όλα!), είναι δυνατά ♡ xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχουμε αρκεί να μπορέσουμε να την δούμε, και μένα μάλλον έφτασε η στιγμή!

      Διαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget